quote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren BlauweTijger, woensdag Littlerabbit
Graskruidquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
President Rooseveltweg is nu een éénrichtingsweg op veel stukken. Mijn oma woont daar in een flat en moet echt ontiegelijk omrijden terug
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geroepen dat ik zelfmoord ging plegen. Daar kwamen jullie later achter omdat iemand het postte in de slowchat.
goed genoegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neuh... ik wou echt dood toen. En nog steeds wel. Maar ik heb besloten dat ik niet zelfmoord ga plegen om iets stoms als FOK!.
Staat in de TT, kreeg plotselinge interesse.quote:
Dat verbaast mij dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij hebben mensen dat nou eenmaal over.
laat me lrquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop eens met aandacht vragen en gevenDit begint vermoeiend genoeg te worden om glitterplaatjes te posten.
Beetje zoals Braddie zeg maarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
Waar adora ook komt, overal wordt ze uitgekotst![]()
Oh kutlr weerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat in de TT, kreeg plotselinge interesse.
[..]
Dat verbaast mij dan ook niet.
Euhhhh dat bepalen we zelf wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop eens met aandacht vragen en gevenDit begint vermoeiend genoeg te worden om glitterplaatjes te posten.
Wil je nou dat ik quotes ga opzoeken waar je dat zegt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geroepen dat ik zelfmoord ging plegen. Daar kwamen jullie later achter omdat iemand het postte in de slowchat.
Goed genoeg? Daar roep ik het nog steeds niet. Alleen dat ik het toen wel van plan was. Daar bewijs je dus niks mee.quote:
Kut Lr?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh kutlr weerHij is toch geen mod hier?
Ik wil gewoon graag glitterplaatjes posten en AdoraBelle bashen is wel erg makkelijkquote:
Ik sta inderdaad nergensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut Lr?En dat zo voor jullie date.
En nee, hij is hier nog geen mod. Tenminste, de laatste keer dat ik MED checkte. Niet dat hij in de index al staat
Doet ze zelf hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
Waar adora ook komt, overal wordt ze uitgekotst![]()
Doe eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik quotes ga opzoeken waar je dat zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |