Pfffffffff... ja heftigquote:
En ik heb mijn mening niet eens geuit in deze...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van kinderen van 15 verwacht ik niet echt dat ze weloverwogen keuzes maken.
Punt was vooral dat er (as usual) meerdere kanten aan een verhaal zitten en dat filmpjes vaak slechts 1 deel(tje) laten zien waarop dan hele meningen gebaseerd worden.
Ik heb het filmpje zelf niet gekeken. Ook het nieuws er omheen niet gevolgd. Zag het voorbij komen, maar dat soort nieuwsberichten hebben niet echt mijn interesse.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Pfffffffff... ja heftigik weet niet waarom ze dat kind bij die moeder weghalen, maar
wat een drama
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik heb mijn mening niet eens geuit in deze...
Ik had het ook niet gevolgd, dus ik had hélemaal geen idee waar het over ging, nu weet ik eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje zelf niet gekeken. Ook het nieuws er omheen niet gevolgd. Zag het voorbij komen, maar dat soort nieuwsberichten hebben niet echt mijn interesse.
pfffffff afgezet hoor, Mama Mama alsjeblieft... dit is een nog dramatischer filmpje dus,quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk deze
Zelfde kind, en hier moet moeder hem dus wegbrengen naar Jeugdzorg, en ze heeft een soort van vastberaden missie in gedachten blijkbaar, tegen Jeugdzorg
Ah, ik zat in dat topic, daar zag ik die foto'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)in-levensgevaar.html
Sorry hoor, maar ts is zelf ook nogal een sukkeltjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef FANN het volgende:
écht Fok weer![]()
voelt die jongen zich volkomen ONterecht schuldig
R&P / Ik voel me nutteloos door mijn lengte na overval
zijn er altijd een paar bijdehandjes die dat gaat beamen..
Fokkers zijn soms ook zum kotzen hoor...
quote:Ik ben er via via achter gekomen wie mogelijk de dader is...
Moet ik iets ondernemen tegen die familie?
Holy ShiTT al is het nog zo'n dief, dan gaat een dergelijke aframmeling wel veel en veel te ver!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ik zat in dat topic, daar zag ik die foto's
NWS / Verbijstering over aanval op Roma-jongen in Frankrijk
Archeologie....nóg interessanter om het over te hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef drakin het volgende:
Ik ga het toch weer liever over griezelfilms hebben na al die vreselijke filmpjes en foto's
Ja!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Archeologie....nóg interessanter om het over te hebben.
En sinds je star wars hebt gezien is je beeld van het universum vertekend zeker?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:05 schreef sasquatsch het volgende:
Sinds ik de Indiana Jones films heb gezien is mijn beeld van de archeologie volledig vertekend.
Nee, want dat was lang, lang geleden in een sterrenstelsel hier ver vandaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
En sinds je star wars hebt gezien is je beeld van het universum vertekend zeker?
Ja, is ook stom... ik had al gevraagd wat ie ging doen dan, maar ik geloof niet dat hijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ts is zelf ook nogal een sukkeltje![]()
R&P / Ik voel me nutteloos door mijn lengte na overval
[..]
Ga iig geen Indiana Jones kijken, want dat vertekend je beeld over archeologie volgens Sasqjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Vin ik best een interessant onderwerp, alleen ik heb er weinig verstand van
Tja, die heb ik al gezien, dus daar is niks meer aan te doen...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga iig geen Indiana Jones kijken, want dat vertekend je beeld over archeologie volgens Sasqje
Laat je je dan zo beïnvloeden door een film? Denk je echt dat het zo werkt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, die heb ik al gezien, dus daar is niks meer aan te doen...
Dat heb ik nou met Dantes Peak. Heel mijn geologie (vulkanologie) perspectief naar de klotenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:05 schreef sasquatsch het volgende:
Sinds ik de Indiana Jones films heb gezien is mijn beeld van de archeologie volledig vertekend.
Dat heb ik nou met Sex and the City.....mijn hele beeld van vrouwen naar de kloten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Dantes Peak. Heel mijn geologie (vulkanologie) perspectief naar de kloten
Neh... ik niet, maar bij je vriendje heeft het dus wel zo gewerkt als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat je je dan zo beïnvloeden door een film? Denk je echt dat het zo werkt?
Ja Fann is achterlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:27 schreef chufi het volgende:
Fann gelooft vast ook nog dat er dinosaurussen wonen op afgelegen eilanden
Welk beeld had je?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Sex and the City.....mijn hele beeld van vrouwen naar de kloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Treehut362 op 20-06-2014 18:55:15 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Mijn beeld was dat vrouwen onafhankelijke wezens waren die een vol en zinvol leven nastreefden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Welk beeld had je?![]()
En hoe is het nu met je?
Nooit gezien, dus ik heb geen oordeel. Ik krijg al jeuk van SJP als ik alleen al de naam lees.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..] g
Dat heb ik nou met Sex and the City.....mijn hele beeld van vrouwen naar de kloten.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:04 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Dat is nou eens echt een prachtfoto!! Geweldige compositie, heldere kleuren, en het onderwerp is zo boeiend dat het bijna van mijn scherm afspat. Fantastisch!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ik zie u is een kennerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is nou eens echt een prachtfoto!! Geweldige compositie, heldere kleuren, en het onderwerp is zo boeiend dat het bijna van mijn scherm afspat. Fantastisch!!!
U ziet wel, maar uw snappert is niet bijster goedquote:
Oh dan heb ik het verkeerd gezien ...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
U ziet wel, maar uw snappert is niet bijster goed
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn beeld was dat vrouwen onafhankelijke wezens waren die een vol en zinvol leven nastreefden.
Blijkt dat ze alleen met mannen bezig zijn.![]()
Sindsdien slik ik anti-depressiva.
Waarom stel je hem dan nogquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
ben jij dat Treehut?
Domme vraag natuurlijkmaar jah..
ghehehe... weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is zijn zus.....lees de spoiler dan ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
ben jij dat Treehut?
Domme vraag natuurlijkmaar jah..
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn zus.....lees de spoiler dan ook!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]ik schrolde nog terug ook met mijn stomme kop
![]()
en ik had de spoiler al wel gelezen
Kom er maar in Disana!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Veertigplusser, daar rennen de meeste Fokkers voor weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |