weet niet wat je lengte is maar kracht heeft nix met lengte te maken hequote:Op woensdag 18 juni 2014 01:59 schreef Jiang153 het volgende:
Helaas waren mijn ouders en zusje het slachtoffer geworden van een overval vanavond, maar ik weet niet waarom ik mij nu zo nutteloos voel ondanks dat ik er niet persoonlijk bij was...
Vader ligt in het ziekenhuis met een opgezwollen oog, en toch heb ik het gevoel alsof het deels mijn schuld was...![]()
Ik krijg steeds het gevoel dat ik niemand zal kunnen beschermen als het er ooit op aankomt vanwege mijn lengte....![]()
Voor de mensen die het niet geloven: klik
Waarom denk ik zo slecht over mezelf?
Naja als ik zo'n gozer van 1,80 voor me krijgt weet ik in ieder geval niet hoe ik het moet aanpakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
weet niet wat je lengte is maar kracht heeft nix met lengte te maken he
ga op een vechtsport of zelfverdediging? Nogmaals lente hoeft nix uit te maken hequote:Op woensdag 18 juni 2014 02:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja als ik zo'n gozer van 1,80 voor me krijgt weet ik in ieder geval niet hoe ik het moet aanpakken.
Dit keer had me pa de dader paar keer gechopped met een mes, en als ik er zelf bij was geweest dan weet ik niet wat ik had gedaan....ook maar hakken of toch een ander wapen (koekenpan/stoel) pakken en op zijn hoofd rammen?
Leer krav maga. Snel om te leren en lengte maakt niet uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:59 schreef Jiang153 het volgende:
Helaas waren mijn ouders en zusje het slachtoffer geworden van een overval vanavond, maar ik weet niet waarom ik mij nu zo nutteloos voel ondanks dat ik er niet persoonlijk bij was...
Vader ligt in het ziekenhuis met een opgezwollen oog, en toch heb ik het gevoel alsof het deels mijn schuld was...![]()
Ik krijg steeds het gevoel dat ik niemand zal kunnen beschermen als het er ooit op aankomt vanwege mijn lengte....![]()
Voor de mensen die het niet geloven: klik
Waarom denk ik zo slecht over mezelf?
Helemaal nix he!!! Nix zeg ik je!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ga op een vechtsport of zelfverdediging? Nogmaals lente hoeft nix uit te maken heLaat die gasten van onz/klaagbaak maar lekker lullen,grote mond en nix daar als t er op aan komt
Hoe lang is een Chinees?!quote:
Zijn zoon Brandon Lee was 183cm. Dus het argument dat kleine mannetjes ook kleine kinderen krijgen bewijst maar weer eens niet altijd te gelden.quote:
soort eerwraak ofzo? kom op zeg.. doe normaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Jiang153 het volgende:
Ik ben er via via achter gekomen wie mogelijk de dader is...
Moet ik iets ondernemen tegen die familie?
En zelf straks ook gearresteerd worden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Jiang153 het volgende:
tuurlijk niet, of je moet wel supersterk zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef houdjemond het volgende:
ehrm.. als het moet ram ik wie dan ook omver, met mijn 1.58.
Zelfverdediging, geen probleemquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Mag hopen voor je pa dat de overvaller het overleeft, die kan flink problemen krijgen.
Nah, kwestie van boos worden en wel wat kracht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
tuurlijk niet, of je moet wel supersterk zijn.
en wat ga je nu doen dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef Jiang153 het volgende:
Ok heb een geïdentificeerd. Weet nou om wie het gaat
Dus? Je kan het alleen maar erger maken door er iets aan te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef Jiang153 het volgende:
Ok heb een geïdentificeerd. Weet nou om wie het gaat
Nee natuurlijk niet, wat is dat nou weer voor een gewauwel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Jiang153 het volgende:
Ik denk dat het vooral een preventieve werking heeft. Een lange forse gast met goede houding (dus geen dikkerdje met hangende schouders) is potentieel gevaarlijker als slachtoffer dan een skinny klein mannetje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Lengte maakt wel degelijk een verschil, het maakt alleen niet het enige verschil.
Het probleem in jouw geval is niet je lengte maar je zelfbeeld.
Wat wil je tegen zijn familie doen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Jiang153 het volgende:
Afbranden die kampersquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat wil je tegen zijn familie doen?
Zij kunnen er ook niks aan doen dat hun zoon crimineel is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Afbranden die kampers
Helaas maar ik kan er niks aan doen dat hun zoon crimineel is...
Moet wel bekennen dat ik die zoon altijd al een josti vond, en als iemand pic wilt moet die maar dmen..
Beter opvoeden de kampersquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zij kunnen er ook niks aan doen dat hun zoon crimineel is.
Waarom moeten de ouders straffen voor de daden van hun zoon?
Dat is niet de bedoeling lijkt me.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
iemand pic wilt moet die maar dmen..
Ben het met je eens maar ruzie zoeken met kampers lijkt me dan weer een minder goed idee. Dat type mensen snapt de wereld niet helemaal en voor je het weet heb jij/je vader zijn zaak grotere problemen. Wel vrij heftig dat je vader iemand met een vuurwapen te lijf gaat met een mes en hem nog goed weet te raken ook. Verdiende loon.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Beter opvoeden de kampers
Als ik vermoed dat mijn zoon later ook met zulke types rondhangt dan laat ik dat dus echt niet doorgaan...
Als ze een nektasje en nickelson jas hebben dan weet je al dat het niks goeds meer wordt
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Ken het verhaal verder niet, maar het moet wel gerechtvaardigd geweld zijn. Als iemand je telefoon steelt en jij hakt zijn handen eraf, dan ben je gewoon strafbaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |