http://www.powned.tv/nieu(...)ukt_zieke_manne.htmlquote:Tika is opgeleid tot maatschappelijk werkster en werkte vroeger als clown voor autisten. Ze kwam er gedurende haar werk achter dat er veel gehandicapten zijn met een grote drang naar genegenheid en de daad. Het begon met één patiënt, maar inmiddels heet Tika er haar dagelijkse werk van gemaakt.
Geen prostituee
Ze noemt zichzelf niet graag een prostituee, maar spreekt liever over ‘seksueel hulpverlener’. “Ik maak mensen er superblij mee, net als met dat clownen”, vertelt Tika in Het Parool. “En een opleiding had ik er niet voor nodig.”
Ze is gewoon een hoerquote:Ze noemt zichzelf niet graag een prostituee, maar spreekt liever over ‘seksueel hulpverlener’
Dus die gehandicapte man is slimmer dan deze vrouw.quote:Dat het werk soms best eng is, ontkent Tika niet. 'Soms ben ik bang geweest of gekwetst geraakt. Ik had eens een schizofrene man die me na afloop enorm beledigde. Ik werd uitgescholden voor prostituee.
quote:De klanten betalen tussen de 50 en 95 euro. Soms komt het geld uit een pgb-potje (persoonsgebonden budget) en wordt het rechtstreeks naar haar rekening overgemaakt. Anderen sparen voor haar bezoek.
"De klanten betalen Tika tussen de 50,- en 95,- euro per keer en soms is dat geld afkomstig uit een pgb-potje. Dat wordt dan linea recta overgemaakt aan Tika."quote:
Deze, hoezo liefdadigheid, mevrouw krijgt er gewoon geld voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:40 schreef Dimens het volgende:
"Liefdadigheid"
Die mensen betalen er gewoon voor.
FOK!'ers die nog eisen stellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Veertigplusser, daar rennen de meeste Fokkers voor weg.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Aloria het volgende:
Je kunt roepen wat je wilt, maar deze vrouw doet het wel zo maar. Je wil niet weten hoe agressief sommige gehandicapten kunnen zijn. Puur vanwege hun sexuele frustraties.
Hulde voor deze vrouw !
Blij dat ze hier betaald voor krijgt
Absoluut. Het is gewoon vies-maar-zeer noodzakelijk werk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Aloria het volgende:
Je kunt roepen wat je wilt, maar deze vrouw doet het wel zo maar. Je wil niet weten hoe agressief sommige gehandicapten kunnen zijn. Puur vanwege hun sexuele frustraties.
Hulde voor deze vrouw !
Ben ik het dan ook volledig mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Aloria het volgende:
Hulde voor deze vrouw !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |