Hoi Muisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een zonnestraaltjes zijn jullie ook
quote:
Nee, niet dat ik weet. En zo productief is mijn pandafamilie niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Panda, ben jij familie van Peer de Plintkabouter?
quote:
Die van Typhoon bedoel je? Hoorde ik laatst in de avond een keer, niet mijn ding. Zacht uitgedrukt, omdat ik geen zin heb om een tirade te starten over die knakker.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent zelf een terechte klacht. Henk.
Ik had die avond nog willen mekkeren over het hoge religie-gehalte van zijn nieuwe album waarvan ze stukjes lieten horen. Maar had toen ook al geen zin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent zelf een terechte klacht. Henk.
Panda's zijn sowieso niet zulke seksueel actieve beestenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet dat ik weet. En zo productief is mijn pandafamilie niet.
Uh, ok.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Panda's zijn sowieso niet zulke seksueel actieve beesten
Dit lijkt me echt verschrikkelijkquote:De paartijd duurt enkele weken en hierbij zoeken de mannetjes heel actief naar een vrouwtje. Deze periode loopt van maart tot mei. Het vrouwtje is slechts één tot hooguit drie dagen per jaar vruchtbaar.
En dat heeft een redenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Panda's zijn sowieso niet zulke seksueel actieve beesten
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds denk dat ik Henk ben
Precies. Na een paar weken paren word je natuurlijk aardig rauw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me echt verschrikkelijk
Indrukwekkend inderdaad.quote:
en Prins Bernhard maar zijn best doen om dat beest niet te laten uitsterven. als een beest zo weinig dagen per jaar vruchtbaar is en zo'n eentonig dieet heeft vraag je er gewoon om uit te sterven. Ik bescherm alleen Pandaplint, dat vind ik genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me echt verschrikkelijk
das kak zeg.....hoop dat er een beetje mee om te gaan is....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus waarschijnlijk heb ik zonneallergie / warmteallergie.
En dan zit je dan in een warmte en zonovergoten land.
de 1e UI van quagmire was dusdanig lelijk dat het Henkdeplint niet kan zijnquote:
Is allemaal afleiding joh!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de 1e UI van quagmire was dusdanig lelijk dat het Henkdeplint niet kan zijn
shirt met lange mouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Waarschijnlijk ook alleen maar omdat dat nummer onder zo'n voetbalcompilatie zat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
Godvermijn vertrouwen in de mensheid duikt nog verder onder 0 nu
http://www.nu.nl/muziek/3(...)te-nummer-1-hit.html
Maar dan nogquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook alleen maar omdat dat nummer onder zo'n voetbalcompilatie zat.
Je gaat bijna denken dat democratie toch verkeerd isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar dan nog
Ach, de juichpakken zijn ook uitverkocht
Je kan nog altijd gaan voor een toi toi tooiquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar dan nog
Ach, de juichpakken zijn ook uitverkocht
Democratie staat los van wansmaakquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat democratie toch verkeerd is
een WATTES????quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je kan nog altijd gaan voor een toi toi tooi
ok, maak me maar af. ik ben er klaar mee, ik hoef niet meer. ik wil niet meer in deze wereld leven. zo'n juichpak....ach...dat is nog wel comfortabel misschien, maar een toitoitooi.......gotferdomme.quote:
Als je dan nog bij Kruidvat wat actieproducten koopt, krijg je er nog sambaballen bij. Dat maakt het helemaal afquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, maak me maar af. ik ben er klaar mee, ik hoef niet meer. ik wil niet meer in deze wereld leven. zo'n juichpak....ach...dat is nog wel comfortabel misschien, maar een toitoitooi.......gotferdomme.
Ik had woensdag tapenade en daar stond op: "trapenade 'm erin!" Man man manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, maak me maar af. ik ben er klaar mee, ik hoef niet meer. ik wil niet meer in deze wereld leven. zo'n juichpak....ach...dat is nog wel comfortabel misschien, maar een toitoitooi.......gotferdomme.
Zo dat ook op deze broodjes smaken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had woensdag tapenade en daar stond op: "trapenade 'm erin!" Man man man
Dan moet je SMSen 'Jorduit'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Hazes
Zal ik vanavond wel veel horen in de Jordaan
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan moet je SMSen 'Jorduit'
/Depluno
tip: zadel.quote:
#protipquote:
als jij nu ff had gezegd dat je ging fietsenquote:
Ik ging fietsen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij nu ff had gezegd dat je ging fietsen
dan had je een zadel moeten gebruikenquote:
kwaliteitsproductquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef 3rdRock het volgende:
Gadget: DX Roswheel fiets telefoontas
topreview.
Pics!quote:
Las toevallig net op een ander forum:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef 3rdRock het volgende:
Gadget: DX Roswheel fiets telefoontas
topreview.
quote:Ik moet helaas melden dat mijn Nexus 5 na een flinke val gesneuveld is in dit tasje...
M'n stuur is zo hard 'rondgedraaid' in de val dat deze tegen het tasje is geklapt. Nexus heeft dus een klap gekregen, zo hard dat deze zelfs een beetje krom is.![]()
Dus: geen garantie op val bescherming, tenzij je stuur er overheen draaitVoor de rest, nog altijd prima tasje.
Als je 5 minuten de andere kant op had gefietst dan had ik je hoogstpersoonlijk tegen kunnen houden!!!quote:
Godverdegodverdetyfpleuriskneus met zijn afgrijselijke dialectquote:
Wat nu weer voor technieuws?quote:
Je gaat gewoon naar die lekkere kerel kijken jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ok internet uit om even fatsoenlijk aan het werk te gaan.
Auf wiedersehen
Braziliuit dus...quote:
Dan zullie mie onmeunig tof vind'n!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
Alle andere dialecten adoreer ik wel.
Alleen die van Elger niet, want Elger.
JALOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar die lekkere kerel kijken ja
Met haar Cocacola lightquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar die lekkere kerel kijken ja
Best wel ja. Wat kost een ticket naar Portugal eigenlijk?quote:
UPC heeft geheime telefoonnmmrs in t telefoonboek laten publicerwnquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Misschien moet ze een lekker kopje Ice-Tea Green drinken.
Henk postquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Misschien moet ze een lekker kopje Ice-Tea Green drinken.
Ze heeft wel een lekker lichaamquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nicolette van Dam![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze was al te dom om te ademen.
Zak over het hoofd. Opgelost.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekker lichaam
[ afbeelding ]
Haar hoofd alleen
Door dit soort opmerkingen durf ik de straat niet meer opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar hoofd alleen
Gelukkig kan je op je zolderkamertje dankzij Fok! toch nog wat meekrijgen van de buitenwereld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen durf ik de straat niet meer op
Tijdens het condooms kopen altijdquote:
Naar buiten gaan is sowieso overrated.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen durf ik de straat niet meer op
Gewoon beneden met de gordijnen dicht en voor de zekerheid een zak over m'n hoofdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op je zolderkamertje dankzij Fok! toch nog wat meekrijgen van de buitenwereld.
Buitenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar buiten gaan is sowieso overrated.
Of zo over straat:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon beneden met de gordijnen dicht en voor de zekerheid een zak over m'n hoofd
Daar zou Pino blij van worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ze draaien nu 4x4. Zometeen bruggetje naar de nieuwe Alt-j als MH?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Megahit staat al op de 3fm-site. Het is Sam Smith - stay with me
Lamabal? Ben jij het?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Na het luisteren pas ik m'n smiley ook aan ja.
Ik zit me daar (oprecht!) al een middag druk om te maken... Kon niet op de naam komenquote:
brb ff fappenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar hoofd alleen
Geeft niet. Ik was allang blij dat ik weer eens op een naam kon komenquote:
Laat rubbereend het maar niet lezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik was allang blij dat ik weer eens op een naam kon komen
Kut, ik zei "komen"...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat rubbereend het maar niet lezen.
Rubbereend, goeie naam voor als ik ooit een zoon krijg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat rubbereend het maar niet lezen.
En kak.quote:
Bal is rond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:06 schreef alors het volgende:
3fm presents Pharrell WilliamsJe verwacht het niet.
Neen, er wordt geschilderd in huize minthy. Radio erbij aan en gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En kak.
Dat wordt een spannende avond.
Is rubbereend aan het witten, ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, er wordt geschilderd in huize minthy. Radio erbij aan en gaan
Wat ben ik die giller al kotsbeu zegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Megahit staat al op de 3fm-site. Het is Sam Smith - stay with me![]()
Kunnen ze volgende week lekker veel Pharell draaien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef alors het volgende:
Ah nog een nummer dat we nooit horenMoeten ze eerst alle Wilberthits eruit diarreren?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:04 schreef ChatGirl het volgende:
Goed topic dit: DIG / meisje uit mn klas
Geen idee, niet hier in ieder geval. Vanavond klus ik alleen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maakt ie ook nog gaatjes met zijn klopboor, mint?
Nouja, dan komtie binnenkort de gaatjes vast vullen met allesvullerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, niet hier in ieder geval. Vanavond klus ik alleen.
Of hij komt de boel even afkitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja, dan komtie binnenkort de gaatjes vast vullen met allesvuller
baas!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was op 3FM hahaha cotton eye Joe is mijn schuld
Ik dacht dat het Sterretje wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Vast wel, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja, dan komtie binnenkort de gaatjes vast vullen met allesvuller
Gemist, terwijl ik in de auto zat. Mooi stomquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nu is ze ook officieel op de radio benoemd als m'n vriendinquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Gemist, terwijl ik in de auto zat. Mooi stom
Tofjes!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu is ze ook officieel op de radio benoemd als m'n vriendin
Grgr vanuit de bijlmer
Over gehad, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Maar eigenlijk is het pas écht echt als je je status op Facebook aanpast![]()
*hoopt op een goed gesprek daar*
ik zal de mijne ook eens aanpassen danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Maar eigenlijk is het pas écht echt als je je status op Facebook aanpast![]()
*hoopt op een goed gesprek daar*
Bluf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal de mijne ook eens aanpassen dan
Hoi! Nog notes uitgedeeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou het geinig vinden, maar ik weiger aan een spreekwoordelijk dood paard te trekken. En ach, ik vermaak me prima met zijn familie en vriendenquote:
Verstandigquote:
Levert alleen maar gedoe op en voegt niets toe.quote:
Oh, ik las het als "verstandig dat jullie geen relatie krijgen" en vond je plotsklaps gemeen. Kon het me ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Levert alleen maar gedoe op en voegt niets toe.![]()
Zo had de ex van een vriend van me in een boze bui per ongeluk haar status van "in a relationship" naar "engaged" gezet. Ze werd dus overspoeld door felicitaties. Maar de relatie bleek dus over te zijn.![]()
Dat was een prachtig avondje op Facebook
Oneensquote:
Dat dacht ik ook na een jaar of 10, maar dat is inmiddels aardig veranderdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het moeilijk om daten en een relatie in mijn leven te stoppen. Ik denk dat ik al te lang alleen ben.
Nee joh! Gewoon eens doen en maar zien wat er van terechtkomtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het moeilijk om daten en een relatie in mijn leven te stoppen. Ik denk dat ik al te lang alleen ben.
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon eens doen en maar zien wat er van terechtkomt
voor dit soort berichten?quote:
quote:
dat klinkt alsof dat meer ligt aan diegene waarmee je op date wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...
dan was de persoon in kwestie niet leuk genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...
is ie nog ziek?quote:
Fredtsjquote:
uiteraardquote:
quote:
ik ga niet nakijken, maar kan al wel jaaaaaren geleden zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:28 schreef ddx het volgende:
Plaat van Jelmer was gewoon een minstens een jaar niet gedraaid trouwens.
quote:Friday 20-06-2014 22:21
Tuesday 11-12-2012 08:39
Thursday 29-11-2012 11:22
Wednesday 26-09-2012 14:15
Thursday 13-09-2012 10:39
Wednesday 22-08-2012 12:19
Tuesday 17-07-2012 11:31
Monday 02-04-2012 14:50
Sunday 26-09-2010 23:30
ow, dat valt me nog mee!quote:
wat een heerlijk nummer is dat toch ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef minthy het volgende:
Vanochtend Damn, I think I love you van Starmaker gehoord op de radio. Het verneukte mijn hele dag qua liedjes die in je kop blijven hangen enzulks
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een heerlijk nummer is dat toch ook
ik had een kopietjequote:
Sitoahquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:37 schreef minthy het volgende:
Vanochtend Damn, I think I love you van Starmaker gehoord op de radio. Het verneukte mijn hele dag qua liedjes die in je kop blijven hangen enzulks
Lieke was de leukste, maar die moest er als laatste uit. dus ging ik maar rukken op Rachelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sitoah
De natte droom van Marco Borsato
ik had geen voorgevoel, maar er komt niets boeiends uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:25 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Jep, het slechter voorgevoel over haar is duidelijk bevestigd..
dan mag ie vast neukenquote:
ja, ik mis Fredquote:
Godverdomme zeg.quote:
twitter:Domien twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 00:26:44Mokkeltje is jarig! @CarolineVanZijl <3 🎉 reageer retweet
Zonnestraaltjequote:
met z'n grote mixertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij zal er wel een mix van maken.
ben je nu helemaal bezweet enzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even m'n persoonlijke 10K-record aangescherpt. Nu ff dood in de hoek liggen.
jammerquote:
Is dat wel handig? In de hoek is het altijd 90 gradenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even m'n persoonlijke 10K-record aangescherpt. Nu ff dood in de hoek liggen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat wel handig? In de hoek is het altijd 90 graden![]()
/SC
Godverdomme.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
/SC
Ik snap hem niet, ik ben 5.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
/SC
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
/SC
Eindelijk afgerold?quote:
Lig nog in bedquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zeg dat wel jaquote:
Lol! Vetquote:
Jup, althans, aangezien we nu vriendje en vriendinnetje zijn heet het niet meer zoquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, althans, aangezien we nu vriendje en vriendinnetje zijn heet het niet meer zo![]()
Dankquote:
Oh, dus tóch goed nieuws!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, althans, aangezien we nu vriendje en vriendinnetje zijn heet het niet meer zo![]()
Mex is daar volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er iemand naar het BKS festival?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis stopt ondertussen het derde stukje Toblerone in haar mondje
Mocht ik willen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch wel 1 van dit formaat he?
#YOLOquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis stopt ondertussen het derde stukje Toblerone in haar mondje
Is pas officieel als je status is aangepast he.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zeg je nou dat mensen zonder Facebook geen relatie kunnen hebben of interpreteer ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is pas officieel als je status is aangepast he.
Ja verdomme, dat heb ik ook altijd hard geroepen, heb ik toch een probleemquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is pas officieel als je status is aangepast he.
Probleem?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat heb ik ook altijd hard geroepen, heb ik toch een probleem
Of vrij spel voor meer lekkere wijvenSC en z'n harem
fotoboek op FOK!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg je nou dat mensen zonder Facebook geen relatie kunnen hebben of interpreteer ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |