quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Misschien moet ze een lekker kopje Ice-Tea Green drinken.
Henk postquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Misschien moet ze een lekker kopje Ice-Tea Green drinken.
Ze heeft wel een lekker lichaamquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nicolette van Dam![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze was al te dom om te ademen.
Zak over het hoofd. Opgelost.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekker lichaam
[ afbeelding ]
Haar hoofd alleen
Door dit soort opmerkingen durf ik de straat niet meer opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar hoofd alleen
Gelukkig kan je op je zolderkamertje dankzij Fok! toch nog wat meekrijgen van de buitenwereld.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen durf ik de straat niet meer op
Tijdens het condooms kopen altijdquote:
Naar buiten gaan is sowieso overrated.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen durf ik de straat niet meer op
Gewoon beneden met de gordijnen dicht en voor de zekerheid een zak over m'n hoofdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op je zolderkamertje dankzij Fok! toch nog wat meekrijgen van de buitenwereld.
Buitenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Naar buiten gaan is sowieso overrated.
Of zo over straat:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon beneden met de gordijnen dicht en voor de zekerheid een zak over m'n hoofd
Daar zou Pino blij van worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
Ze draaien nu 4x4. Zometeen bruggetje naar de nieuwe Alt-j als MH?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Megahit staat al op de 3fm-site. Het is Sam Smith - stay with me
Lamabal? Ben jij het?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Na het luisteren pas ik m'n smiley ook aan ja.
Ik zit me daar (oprecht!) al een middag druk om te maken... Kon niet op de naam komenquote:
brb ff fappenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar hoofd alleen
Geeft niet. Ik was allang blij dat ik weer eens op een naam kon komenquote:
Laat rubbereend het maar niet lezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik was allang blij dat ik weer eens op een naam kon komen
Kut, ik zei "komen"...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat rubbereend het maar niet lezen.
Rubbereend, goeie naam voor als ik ooit een zoon krijg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat rubbereend het maar niet lezen.
En kak.quote:
Bal is rond.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:06 schreef alors het volgende:
3fm presents Pharrell WilliamsJe verwacht het niet.
Neen, er wordt geschilderd in huize minthy. Radio erbij aan en gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En kak.
Dat wordt een spannende avond.
Is rubbereend aan het witten, ja?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, er wordt geschilderd in huize minthy. Radio erbij aan en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |