Over gehad, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Maar eigenlijk is het pas écht echt als je je status op Facebook aanpast![]()
*hoopt op een goed gesprek daar*
ik zal de mijne ook eens aanpassen danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Maar eigenlijk is het pas écht echt als je je status op Facebook aanpast![]()
*hoopt op een goed gesprek daar*
Bluf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal de mijne ook eens aanpassen dan
Hoi! Nog notes uitgedeeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou het geinig vinden, maar ik weiger aan een spreekwoordelijk dood paard te trekken. En ach, ik vermaak me prima met zijn familie en vriendenquote:
Verstandigquote:
Levert alleen maar gedoe op en voegt niets toe.quote:
Oh, ik las het als "verstandig dat jullie geen relatie krijgen" en vond je plotsklaps gemeen. Kon het me ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Levert alleen maar gedoe op en voegt niets toe.![]()
Zo had de ex van een vriend van me in een boze bui per ongeluk haar status van "in a relationship" naar "engaged" gezet. Ze werd dus overspoeld door felicitaties. Maar de relatie bleek dus over te zijn.![]()
Dat was een prachtig avondje op Facebook
Oneensquote:
Dat dacht ik ook na een jaar of 10, maar dat is inmiddels aardig veranderdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het moeilijk om daten en een relatie in mijn leven te stoppen. Ik denk dat ik al te lang alleen ben.
Nee joh! Gewoon eens doen en maar zien wat er van terechtkomtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het moeilijk om daten en een relatie in mijn leven te stoppen. Ik denk dat ik al te lang alleen ben.
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon eens doen en maar zien wat er van terechtkomt
voor dit soort berichten?quote:
quote:
dat klinkt alsof dat meer ligt aan diegene waarmee je op date wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...
dan was de persoon in kwestie niet leuk genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...
is ie nog ziek?quote:
Fredtsjquote:
uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |