Wat ben ik die giller al kotsbeu zegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Megahit staat al op de 3fm-site. Het is Sam Smith - stay with me![]()
Kunnen ze volgende week lekker veel Pharell draaien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef alors het volgende:
Ah nog een nummer dat we nooit horenMoeten ze eerst alle Wilberthits eruit diarreren?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:04 schreef ChatGirl het volgende:
Goed topic dit: DIG / meisje uit mn klas
Geen idee, niet hier in ieder geval. Vanavond klus ik alleen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maakt ie ook nog gaatjes met zijn klopboor, mint?
Nouja, dan komtie binnenkort de gaatjes vast vullen met allesvullerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, niet hier in ieder geval. Vanavond klus ik alleen.
Of hij komt de boel even afkitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja, dan komtie binnenkort de gaatjes vast vullen met allesvuller
baas!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was op 3FM hahaha cotton eye Joe is mijn schuld
Ik dacht dat het Sterretje wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Vast wel, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja, dan komtie binnenkort de gaatjes vast vullen met allesvuller
Gemist, terwijl ik in de auto zat. Mooi stomquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nu is ze ook officieel op de radio benoemd als m'n vriendinquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Gemist, terwijl ik in de auto zat. Mooi stom
Tofjes!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu is ze ook officieel op de radio benoemd als m'n vriendin
Grgr vanuit de bijlmer
Over gehad, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Maar eigenlijk is het pas écht echt als je je status op Facebook aanpast![]()
*hoopt op een goed gesprek daar*
ik zal de mijne ook eens aanpassen danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Maar eigenlijk is het pas écht echt als je je status op Facebook aanpast![]()
*hoopt op een goed gesprek daar*
Bluf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal de mijne ook eens aanpassen dan
Hoi! Nog notes uitgedeeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou het geinig vinden, maar ik weiger aan een spreekwoordelijk dood paard te trekken. En ach, ik vermaak me prima met zijn familie en vriendenquote:
Verstandigquote:
Levert alleen maar gedoe op en voegt niets toe.quote:
Oh, ik las het als "verstandig dat jullie geen relatie krijgen" en vond je plotsklaps gemeen. Kon het me ook al niet voorstellenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Levert alleen maar gedoe op en voegt niets toe.![]()
Zo had de ex van een vriend van me in een boze bui per ongeluk haar status van "in a relationship" naar "engaged" gezet. Ze werd dus overspoeld door felicitaties. Maar de relatie bleek dus over te zijn.![]()
Dat was een prachtig avondje op Facebook
Oneensquote:
Dat dacht ik ook na een jaar of 10, maar dat is inmiddels aardig veranderdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het moeilijk om daten en een relatie in mijn leven te stoppen. Ik denk dat ik al te lang alleen ben.
Nee joh! Gewoon eens doen en maar zien wat er van terechtkomtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het moeilijk om daten en een relatie in mijn leven te stoppen. Ik denk dat ik al te lang alleen ben.
Gedaan en het enige waar ik aan kon denken was: ik had liever thuis gezeten en een jurkje in elkaar gezet of naar mijn moeder en de honden geweest...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon eens doen en maar zien wat er van terechtkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |