Hoi Muisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een zonnestraaltjes zijn jullie ook
quote:
Nee, niet dat ik weet. En zo productief is mijn pandafamilie niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Panda, ben jij familie van Peer de Plintkabouter?
quote:
Die van Typhoon bedoel je? Hoorde ik laatst in de avond een keer, niet mijn ding. Zacht uitgedrukt, omdat ik geen zin heb om een tirade te starten over die knakker.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent zelf een terechte klacht. Henk.
Ik had die avond nog willen mekkeren over het hoge religie-gehalte van zijn nieuwe album waarvan ze stukjes lieten horen. Maar had toen ook al geen zin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent zelf een terechte klacht. Henk.
Panda's zijn sowieso niet zulke seksueel actieve beestenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet dat ik weet. En zo productief is mijn pandafamilie niet.
Uh, ok.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Panda's zijn sowieso niet zulke seksueel actieve beesten
Dit lijkt me echt verschrikkelijkquote:De paartijd duurt enkele weken en hierbij zoeken de mannetjes heel actief naar een vrouwtje. Deze periode loopt van maart tot mei. Het vrouwtje is slechts één tot hooguit drie dagen per jaar vruchtbaar.
En dat heeft een redenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Panda's zijn sowieso niet zulke seksueel actieve beesten
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds denk dat ik Henk ben
Precies. Na een paar weken paren word je natuurlijk aardig rauw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me echt verschrikkelijk
Indrukwekkend inderdaad.quote:
en Prins Bernhard maar zijn best doen om dat beest niet te laten uitsterven. als een beest zo weinig dagen per jaar vruchtbaar is en zo'n eentonig dieet heeft vraag je er gewoon om uit te sterven. Ik bescherm alleen Pandaplint, dat vind ik genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me echt verschrikkelijk
das kak zeg.....hoop dat er een beetje mee om te gaan is....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus waarschijnlijk heb ik zonneallergie / warmteallergie.
En dan zit je dan in een warmte en zonovergoten land.
de 1e UI van quagmire was dusdanig lelijk dat het Henkdeplint niet kan zijnquote:
Is allemaal afleiding joh!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de 1e UI van quagmire was dusdanig lelijk dat het Henkdeplint niet kan zijn
shirt met lange mouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |