Is dat niet omdat het in Dublin is?quote:Op zondag 2 november 2014 19:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Er kwam een moltune voorbij in 3opreis, dus het zal Chris wel zijn
Er staat bij dat hij de mol is, dus hij doet tot het einde meequote:Op zondag 2 november 2014 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Dacht echt dat het wel toeval zal zijnMaar yeah! Eindelijk een kandidaat die ik tof vind. Zal jammer zijn als hij er snel uit ligt
[ afbeelding ]
Haha zo ging ik ook al nadenkenquote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat bij dat hij de mol is, dus hij doet tot het einde mee.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef DaMart het volgende:
Overigens... de eerste kandidaat die ik ken dit seizoen.
Ken je Pieterrrr Derks niet?quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef DaMart het volgende:
Lijkt me toch welquote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
Is het al bekend of Arjen weer de Moltalk op zich neemt?
Hij krijgt namelijk zijn eigen talkshow.quote:
Het was een hel gelijk!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Klinkt tof zegLaat je weten hoe het was?
Dus dan weten we nu al wie niet de Mol is?twitter:IkBenDeMol twitterde op maandag 03-11-2014 om 14:39:16De afvaller van afl 8 belt om 15:20 uur met een kandidaat/winnaar/verliezer/Mol van seizoen XV, die ook nog eens een primeur heeft. #widm reageer retweet
Als ze dan de 8e kandidaat bekendmaken, kun je je gaan afvragen of ze bekend worden gemaakt in volgorde van afvallenquote:Op maandag 3 november 2014 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Dus dan weten we nu al wie niet de Mol is?twitter:IkBenDeMol twitterde op maandag 03-11-2014 om 14:39:16De afvaller van afl 8 belt om 15:20 uur met een kandidaat/winnaar/verliezer/Mol van seizoen XV, die ook nog eens een primeur heeft. #widm reageer retweet
Jan-Willem was de afvaller van afl 8 vorig jaarquote:Op maandag 3 november 2014 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Ja er staat niet bij welk jaar.quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Jan-Willem was de afvaller van afl 8 vorig jaar
quote:En hij belt zeer waarschijnlijk met Chris Zegers, want die is nog niet bekendgemaakt op de website. De primeur zal het land wel zijn, maar dat is ook al bekend.
Mylou van Joost Prinssen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Mag nog wel even een leuke bekende vrouw bij.
Joost Prinssen zelf lijkt me ook geweldigquote:Op maandag 3 november 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mylou van Joost Prinssen?
Mijn droom is al jaren Emile Schelvis maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joost Prinssen zelf lijkt me ook geweldig
Bijvoorbeeld. Of Dionne Stax. Of Merel Westrik.quote:Op maandag 3 november 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mylou van Joost Prinssen?
Klinkt gaaf zegquote:Op zondag 2 november 2014 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een hel gelijk!Ik ben uitgeput na dagen, maar fuck wat was DAT gaaf zeg! Liegen, bedriegen, verbonden smeden en breken, dingen stelen, verdraaien, speuren, verdacht maken, opschrijven, uit je hoofd leren. Zenuwen voor de test, zenuwen bij de executie. Wow. Het was nog heftiger dan ik verwacht had.
Maar.... uiteindelijk prima gedaan. Ik was de verliezer (dus van de laatste 3: Mol, winnaar, verliezer).
Als er interesse is over welke spellen en hoe en zo wil ik dat best vertellen, maar goed, dat is dan wel semi off topic van de echte WIDM2015.
Het was echt briljant en spannend. En extreem vermoeiend om je hoofd 24-7 zo te laten ratelen in allerlei complotten en theorieen en aanwijzingen. Kun je nagaan... dit was maar 2 dagen. Wat moeten de echte WIDM'ers wel niet doormaken?!quote:
Jaquote:
Ja hoor, nationale parken, stranden, steden, ruines, bergen, theeplantages. Geen enkel probleem dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Sri Lanka is toch best gevarieerd? Dus ik denk dat het wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |