http://nos.nl/wk2014/arti(...)d-treft-uruguay.htmlquote:Op de achtste dag van het wereldkampioenschap in Brazilië staat een mooi affiche in groep D op het programma. Uruguay en Engeland, de landen die de eerste groepswedstrijd allebei verloren, treffen elkaar om 21.00 uur Nederlandse tijd in São Paulo.
Uruguay ging zaterdag verrassend met 3-1 onderuit tegen Costa Rica, terwijl Engeland verloor van Italië (1-2). Het is voor beide landen dan ook van belang dat er nu wél gewonnen wordt, al is uitschakeling nog niet officieel bij een nederlaag.
Suarez weer terug
De Zuid-Amerikanen kunnen weer rekenen op Luis Suarez. De aanvaller van Liverpool bleef in de eerste wedstrijd nog aan de kant, maar hij is nu helemaal hersteld van een knieoperatie. Uruguay moet het wel stellen zonder aanvoerder Diego Lugano. Hij kampt met pijn in de linkerknie.
Bij Engeland staat Daniel Sturridge, de teamgenoot van Suarez bij Liverpool, in de spits. In de Premier League was dit duo gezamenlijk goed voor 52 doelpunten. Nu staan ze tegenover elkaar. De kans dat Roy Hodgson sterspeler Wayne Rooney buiten de basis houdt, lijkt klein. Deze discussie laaide op nadat de Britse media veel kritiek hadden op de aanvaller van Manchester United.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
Eng landquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef HPLC het volgende:
Hoe spreken jullie Engeland uit? Als Enge-land? of Engeland?
Pom pom Brazil?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb maar weer Spotify aangezet. Het commentaar van Grueter is te weerzinwekkend.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef HPLC het volgende:
Hoe spreken jullie Engeland uit? Als Enge-land? of Eng-eland?
Ing-lentquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef HPLC het volgende:
Hoe spreken jullie Engeland uit? Als Enge-land? of Eng-eland?
Hij schiette net op doel. Misquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb maar weer Spotify aangezet. Het commentaar van Grueter is te weerzinwekkend.
Kan hij morgen op school over opscheppen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hahaha niet caceres uit de TT halen omdat je de eerste wilde zijn
Die had ik er zelf ingezet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oeroegoeai, met de g als in het Engelse good.
Wat treurig inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godverdomme een schandequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan hij morgen op school over opscheppen.
quote:
quote:
quote:
Een schim van wat het ooit was in '66quote:
Tsja, maar ja. Je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar toch, als Nederland de mentaliteit van Duitsland had, waren wij het meest Kampioen van allemaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan zijn maar dat telt niet mee op een WK
Winnen van de finale is alles dat er toe doet. Hoe is niet van belang.
Dan schrijf Uruguay maar af. Als je in zo'n belangrijke wedstrijd er pas na een uur eentje inschiet tegen zo'n matige ploeg als Engeland... Wat een aids zeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef wdn het volgende:
Moeten we weer tot de 60ste wachten op goals?
zijn niet goed op elkaar ingespeeld... niks komt aan en de individuele acties gaan ook nergens overquote:
Dat is alweer een tijdje geleden he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een schim van wat het ooit was in '66
Dat elftal dat de grootste homecooking in de geschiedenis van sport kreeg?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een schim van wat het ooit was in '66
ik ga mijn eigen fiets niet stelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar ja. Je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar toch, als Nederland de mentaliteit van Duitsland had, waren wij het meest Kampioen van allemaal.
Ik denk niet dat iemand het grappig vond.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Deze ga ik niet uitleggen, dan is de lol eraf
3 keer minimaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar ja. Je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar toch, als Nederland de mentaliteit van Duitsland had, waren wij het meest Kampioen van allemaal.
In het vorige topic ja. Nieuw topic = nieuwe TT.quote:
Ik moest er wel om glimlachen andersquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het grappig vond.
Hehe, ja klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
3 keer minimaal
Maar och nu hebben we nog wat te klagen he. Waren we 3x kampioen dan niet
??quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef superworm het volgende:
Hij lijkt wel slecht spelen maar je moet ook bedenken dat zo'n WK spelen heel Suarez.
Heb dit spel in onze prono laten eindigen op een gelijkspelquote:
Heb helemaal niks gemist.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In het vorige topic ja. Nieuw topic = nieuwe TT.
Maar gefeliciteerd. Je hebt toch zeker weer 40 seconde van de wedstrijd gemist omdat je de lapo in de gaten moest houden.
Waar maak je je in godsnaam druk over manquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In het vorige topic ja. Nieuw topic = nieuwe TT.
Maar gefeliciteerd. Je hebt toch zeker weer 40 seconde van de wedstrijd gemist omdat je de lapo in de gaten moest houden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar maak je je in godsnaam druk over man
dit moest ik lezen op z'n Brabantsquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef superworm het volgende:
Hij lijkt wel slecht spelen maar je moet ook bedenken dat zo'n WK spelen heel Suarez.
OM DIE GODSGRUWELIJKE TYFUS TT.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar maak je je in godsnaam druk over man
Ik had zo veel liever Zweden gezien op het WKquote:
Herken de woordspeling...quote:
Een topictitel, het is allemaal wat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
OM DIE GODSGRUWELIJKE TYFUS TT.
Was dat niet duidelijk?
Ja sorry, hij viel wat laat.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een topictitel, het is allemaal wat.
Dan, pak hem beet, Griekenland of zo, of een andere antivoetbalteam.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had zo veel liever Zweden gezien op het WK
Ah ok. Gelijkspel ligt wel in de lijn van de verwachting als ik het spel zo zie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb dit spel in onze prono laten eindigen op een gelijkspel
Ja anders ik welquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had zo veel liever Zweden gezien op het WK
Hoeveel wijn heb je op?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik kijk in de huiskamer. Zit nu even achter mijn pc
Deze vind ik erg creatief. Complimenten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef superworm het volgende:
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan, pak hem beet, Griekenland of zo, of een andere antivoetbalteam.
Ja absoluut.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan, pak hem beet, Griekenland of zo, of een andere antivoetbalteam.
Klopt, hij klust nu maar bij bij de Engelsen om wedstrijdritme te houden.quote:
Zou Rooney doorhebben dat hij de ploeg moet dragen en al 26 minuten onzichtbaar is?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je even ophouden met deze godslastering?
nadelig effect voor omstanders?quote:
Als Costa zich mag laten naturaliseren, dan mag deze baas dat zekerquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klopt, hij klust nu maar bij bij de Engelsen om wedstrijdritme te houden.
Ik heb gehoord dat Engeland goed kan voetballen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
Het is wachten op een goal van Uruguay. Drukken ze daarna door, dan walsen ze Engeland plat. Wat een aids zeg dat Engeland.
Mag niet van de huisarts, had vanmiddag een kleine 'operatie' al moet ik van smoofie zeggen, een 'behandeling'.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Deze vind ik erg creatief. Complimenten.
PS: oei
Oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAA OPTREDEN GING GOED
zo maar weer naar huis om Japan te kijken.
Hehe, so true. Maar als ze geen doelpunt maken, kan het zomaar gelijkspelletje worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Halcon het volgende:
Het is wachten op een goal van Uruguay. Drukken ze daarna door, dan walsen ze Engeland plat. Wat een aids zeg dat Engeland.
daar zat ik ook aan te denkenquote:
Die is er niet nuquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vriend van jou heeft je wel erg streng onder controle.
Mooi, maar waarvan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAA OPTREDEN GING GOED
Dat klinkt leuk, was het een WK optreden?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAA OPTREDEN GING GOED
Heb je tussendoor nog een leuk plaatje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAA OPTREDEN GING GOED
Onze band.quote:
Nederland - whales?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je tussendoor nog een leuk plaatje?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Godin niet oppast is het straks Godout xD
Oh wat leuk, speelde je de triangel?quote:
Hij speelde de tweede viool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, speelde je de triangel?
De tweede viool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, speelde je de triangel?
Tsja, wat moet ik hier van zeggen. Leuk dat ze plezier hebben, maar echt knap zijn ze niet. Wel lief hoor. haha.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Godin moet echt gaan oppassen nu.
heb ik nietquote:
Ik herhaal alleen mensen met visie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom herhaal je iedereen vandaag?
Bedankt voor dit compliment.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen mensen met visie.
RTtwitter:jackvangelder twitterde op donderdag 19-06-2014 om 21:29:51Godin krijgt tweede gele kaart niet. Weer gemarchandeer reageer retweet
tunnelvisie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt maar één visie en dat is televisie.
Noise pop voornamelijk. Beetje tussen powerpop en noisepop in.quote:
Waarom geen contrabasquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noise pop voornamelijk. Beetje tussen powerpop en noisepop in.
En ik speel basgitaar, dus ik krijg geen vrouwtjes. xd
tevens fokker, dus met mij is het kansloos
En Grueter met een bemoedigend statistisch feitje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
OEI. Daar was ie dan, die Rooney.
Het was slechts een suggestie, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had ik het woord televisie moeten onderstrepen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Martins Indie om precies te zijn
Nooit geleerd.quote:
LOL.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Badr_Harry het volgende:
2de helft sla ik over en ga dan de herhaling van Iran - Nigeria kijken, wat een bazen wedstrijd was dat in vergelijking met dit
Ah. Nog wel wat vrijheid om wat leuks te doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Autisten on tour klinkt wel leuk, ik zou komen luisteren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms rolt het balletje net de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef gijsman het volgende:
het is allemaal net niet bij de engelsen
Ik ben zelden kwaad en nooit op jou.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was slechts een suggestie, wist niet dat je kwaad werd.
Uquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef hottentot het volgende:
Wie zou het eerste met 10 man op het veld staan?
Ze moeten ook gewoon spelen als UK, maar ze zijn te trots.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
Zoveel geld in je competitie en dan zo'n aidsteam. Doet Duitsland toch beter.
Uruguay krijgt vaak kaarten dus ik denk hun.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef hottentot het volgende:
Wie zou het eerste met 10 man op het veld staan?
Gayquote:
Al die toppers van Noord Ierland en Schotland er bij. Alleen Wales heeft 2 aardige spelers die iets toevoegen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon spelen als UK, maar ze zijn te trots.
Dat is hetzelfde als roepen dat wij moeten spelen als Beneluxquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ik ook geneigd te denken, andere kant is het wel hun manier om de tegenstander meer naar hun hand te zetten, dus aan ervaring geen gebrek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Uruguay krijgt vaak kaarten dus ik denk hun.
Ik heb niet zo veel met 0-0'squote:
Charles Barkley?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik wil Barkley, of Lallana.
5-5 is pas baasquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met 0-0's
Doe dan maar 2-2 of 3-3
Bale en Ramsey zou wel een verschil maken ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zekerquote:
Bale en wellicht Ramsey maar wie nog meer dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want Benelux is één land.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als roepen dat wij moeten spelen als Benelux
dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef CookieSlikker het volgende:
Wie gaat er als eerst uit? Suarez?
koningen zijn onschendbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef CookieSlikker het volgende:
Wie gaat er als eerst uit? Suarez?
Naismithquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bale en wellicht Ramsey maar wie nog meer dan?
2-2, 2x suarez + suarez geel + godin rood.. graagquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met 0-0's
Doe dan maar 2-2 of 3-3
McGeadyquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bale en wellicht Ramsey maar wie nog meer dan?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook suarez geel, boksquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2-2, 2x suarez + suarez geel + godin rood.. graag
McGeady spin langs 11 man vriend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie Spartak regelmatig spelen, maar die gaat het verschil ook niet maken.
92.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik het ook niet gezegd hebben
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik het ook niet gezegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |