quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Godin niet oppast is het straks Godout xD
Oh wat leuk, speelde je de triangel?quote:
Hij speelde de tweede viool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, speelde je de triangel?
De tweede viool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, speelde je de triangel?
Tsja, wat moet ik hier van zeggen. Leuk dat ze plezier hebben, maar echt knap zijn ze niet. Wel lief hoor. haha.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Godin moet echt gaan oppassen nu.
heb ik nietquote:
Ik herhaal alleen mensen met visie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom herhaal je iedereen vandaag?
Bedankt voor dit compliment.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen mensen met visie.
RTtwitter:jackvangelder twitterde op donderdag 19-06-2014 om 21:29:51Godin krijgt tweede gele kaart niet. Weer gemarchandeer reageer retweet
tunnelvisie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt maar één visie en dat is televisie.
Noise pop voornamelijk. Beetje tussen powerpop en noisepop in.quote:
Waarom geen contrabasquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noise pop voornamelijk. Beetje tussen powerpop en noisepop in.
En ik speel basgitaar, dus ik krijg geen vrouwtjes. xd
tevens fokker, dus met mij is het kansloos
En Grueter met een bemoedigend statistisch feitje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
OEI. Daar was ie dan, die Rooney.
Het was slechts een suggestie, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had ik het woord televisie moeten onderstrepen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Martins Indie om precies te zijn
Nooit geleerd.quote:
LOL.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Badr_Harry het volgende:
2de helft sla ik over en ga dan de herhaling van Iran - Nigeria kijken, wat een bazen wedstrijd was dat in vergelijking met dit
Ah. Nog wel wat vrijheid om wat leuks te doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Autisten on tour klinkt wel leuk, ik zou komen luisteren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms rolt het balletje net de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef gijsman het volgende:
het is allemaal net niet bij de engelsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |