abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141322114
Sommige forumpassanten zien Suarez liever afhaken met een knieletsel en derhalve afzien van deelname aan het WK. Dat staat op gelijke onsmakelijke voet met zuigtabletten die een speler liefdevol een carriere-eindigende blessure toewensen.

In beide gevallen meer dan verwerpelijke mentaliteit.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:42:27 #27
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141322419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 11:34 schreef vluggejapie99 het volgende:
Sommige forumpassanten zien Suarez liever afhaken met een knieletsel en derhalve afzien van deelname aan het WK. Dat staat op gelijke onsmakelijke voet met zuigtabletten die een speler liefdevol een carriere-eindigende blessure toewensen.

In beide gevallen meer dan verwerpelijke mentaliteit.
Inderdaad. Suarez is een hele grote. Hij maakt individueel het verschil voor Uruguay met 2 doelpunten en Uruguay speelt met een veel groter zelfvertrouwen als hij in het veld staat. Zoals hij een elftal op sleeptal neemt kunnen er maar weinig, zeer weinig. Bovendien heb ik absolute respect voor zijn winnaarsmentaliteit. Hij offerde zich geweldig op voor zijn land in 2010. Nadelen? Bijtincident, schwalbes.
pi_141322591
Spelers als Suarez geven het WK juist kleur.
pi_141323271
Van spelers zoals Suarez kan ik alleen maar genieten.
Alles geven om te winnen maakt niet uit hoe
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:22:35 #30
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_141333177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:44 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat het altijd Gerrard overkomt, niet?

Hij zal nog wel meer fouten hebben gemaakt. Kan me ook nog een wedstrijd van een tijd geleden tegen Chelsea herinneren. Dat koste Liverpool achteraf het kampioensschap.

Gelukkig doet hij ook nog wel wat goeds zo af en toe.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')