Noise pop voornamelijk. Beetje tussen powerpop en noisepop in.quote:
Waarom geen contrabasquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noise pop voornamelijk. Beetje tussen powerpop en noisepop in.
En ik speel basgitaar, dus ik krijg geen vrouwtjes. xd
tevens fokker, dus met mij is het kansloos
En Grueter met een bemoedigend statistisch feitje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
OEI. Daar was ie dan, die Rooney.
Het was slechts een suggestie, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had ik het woord televisie moeten onderstrepen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Martins Indie om precies te zijn
Nooit geleerd.quote:
LOL.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Badr_Harry het volgende:
2de helft sla ik over en ga dan de herhaling van Iran - Nigeria kijken, wat een bazen wedstrijd was dat in vergelijking met dit
Ah. Nog wel wat vrijheid om wat leuks te doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Autisten on tour klinkt wel leuk, ik zou komen luisteren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms rolt het balletje net de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef gijsman het volgende:
het is allemaal net niet bij de engelsen
Ik ben zelden kwaad en nooit op jou.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was slechts een suggestie, wist niet dat je kwaad werd.
Uquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef hottentot het volgende:
Wie zou het eerste met 10 man op het veld staan?
Ze moeten ook gewoon spelen als UK, maar ze zijn te trots.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
Zoveel geld in je competitie en dan zo'n aidsteam. Doet Duitsland toch beter.
Uruguay krijgt vaak kaarten dus ik denk hun.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef hottentot het volgende:
Wie zou het eerste met 10 man op het veld staan?
Gayquote:
Al die toppers van Noord Ierland en Schotland er bij. Alleen Wales heeft 2 aardige spelers die iets toevoegen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon spelen als UK, maar ze zijn te trots.
Dat is hetzelfde als roepen dat wij moeten spelen als Beneluxquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon spelen als UK, maar ze zijn te trots.
Ben ik ook geneigd te denken, andere kant is het wel hun manier om de tegenstander meer naar hun hand te zetten, dus aan ervaring geen gebrek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Uruguay krijgt vaak kaarten dus ik denk hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |