Door dit soort muziek heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen in de jaren...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dit niet keihard zetten hebben geen ziel.
Ik ga morgen mijn oranjetompoucen er even aflopen onder het genot van Sashquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dit niet keihard zetten hebben geen ziel.
kiki kaka?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tiki taka is over.
Spanje moet iets nieuws bedenken
Nee hoor, prima zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonde zonde. Deze Spanjaarden hadden in de finale weggetikt moeten worden door Nederland. Niet in de poulefase.
Bedankt.quote:
Maakt niet uit. Chili scoort toch geen 2x meerquote:
Heyquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cava, zit je al comfortabel op je stoel?
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.quote:
huh maar het is toch beter als spanje wintquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn zowiezo door naar de 2e ronde, gelijkspel is ook genoeg
Nederlaag nu ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn zowiezo door naar de 2e ronde, gelijkspel is ook genoeg
Nee, gelijkspel is het bestequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh maar het is toch beter als spanje wint![]()
we zetten hem aan ouwe Norquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is wel een toffe remix, met piano-intro
gabiquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hadden ALLEMAAL mee gemoeten, Carvajal, Illaramendi, Koke, Mata, Isco. Genot.
Frankrijk 2002?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.
Als Chili nog een keer scoort is het doelsaldo volgens mij gelijk met Nederland. Wat gaat er daarna tellen?quote:
Was Frankrijk niet ook na 2 wedstrijden eruit?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
Jaha op deze manier Spanje eruit na twee wedstrijden en nul doelpunten (die onterechte penal tel ik principieel niet mee)
Moah, met mexico en Brazilie allebei op 4 punten zegt het ook niet zo veel he...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
sommige mensen denken niet vooruit.
Ja tuurlijk, ik ben daarom ook niet minder blij, Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Op de FIFA Ranglijst kan alles.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een ander team nummer 1 op de wereldranglijst worden na dit WK of heeft Spanje te veel punten?
Wie geeft er een neuk om de ranglijst?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een ander team nummer 1 op de wereldranglijst worden na dit WK of heeft Spanje te veel punten?
Sneller kan in elk geval niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Vasion het volgende:
Had helemaal een mooi WK geweest als Duitsland wordt uitgeschakeld.
Turkse vrouwenelftal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat er ooit weer een tijd komt dat voetballers snorren hebben en geen tattoo's
quote:
Meeste doelpunten voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als Chili nog een keer scoort is het doelsaldo volgens mij gelijk met Nederland. Wat gaat er daarna tellen?
Het balletje kan raar rollen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Belladonna80 het volgende:
In CL-finale van '99 werd er 2x binnen een minuut gescoord, dus kan nog wel. Niet dat dit nu gaat gebeuren, ziet er totaal niet naar uit. Maar je weet het nooit.
Die weddenschap neem ik aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef silverhill het volgende:
Ik geef je op een briefje dat Nederland niet van dit Chili gaat winnen.
Als Spanje verliest hebben Oranje en Chili beiden 6 en Spanje en Australië beiden 0 punten. Met nog één pot te gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
FUCK ME BITCH! FUCK ME!quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL
dan ligt de beker bijna voor iedereen voor het oprapen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Vasion het volgende:
helemaal een mooi WK als Duitsland wordt uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat er ooit weer een tijd komt dat voetballers snorren hebben en geen tattoo's
In die CL finale was Bayern ook 90 minuten beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Belladonna80 het volgende:
In CL-finale van '99 werd er 2x binnen een minuut gescoord, dus kan nog wel. Niet dat dit nu gaat gebeuren, ziet er totaal niet naar uit. Maar je weet het nooit.
Kijk maar uit, er wordt niks bezorgd in Groningen, vooral geen tijgernootjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die weddenschap neem ik aan.
Om een taart(via een taartbezorgdienst tenzij je ook bij Groningen woont?
quote:
ja i knowquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als Spanje verliest hebben Oranje en Chili beiden 6 en Spanje en Australië beiden 0 punten. Met nog één pot te gaan.
Ja, belangrijk verschil met nu idd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die CL finale was Bayern ook 90 minuten beter.
aardig zijn voor vrouwmensen hequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ja i knowdeed een vrouwmens na dat hier een paar topics terug was
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royal sadness dit. LAAT JE LAND MAAR IN DE STEEK
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
Dat was toch met die publiekswissel van der Lothar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die CL finale was Bayern ook 90 minuten beter.
quote:
Wereldranglijsten slaan sowieso nergens op. Dat de #1 kansloos verliest van de #15 en #14 is het ultieme bewijs.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie er zo nog 1 of 2 bijkomen tegen Australiequote:
Ja ik werd helemaal strontpestpokkemoe van dat mannetje. Het introotje is leuk, maar verder kan het niet aan het origineel tippen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Grifte, aan het eind zit de DJ zelf dingen toe te voegen, daar moet hij mee kappen.
Nee Australië speelt nergens meer voor plus dat Cahil is geschorstquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zie er zo nog 1 of 2 bijkomen tegen Australie
Ten koste van Afrika dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuid-Amerikaanse ploegen doen het goed. Die verdienen wel een extra ticket voor het volgende WK.
5-1 zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef outtayourleague het volgende:
Mag lijden dat die Aussies Spanje ook nog even de oren wassen
Wel leuk dat Colombia en Chili het leukst spelen en de grote 3 het minst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuid-Amerikaanse ploegen doen het goed. Die verdienen wel een extra ticket voor het volgende WK.
JAquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef outtayourleague het volgende:
Mag lijden dat die Aussies Spanje ook nog even de oren wassen
Maar Chili was een hype toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel leuk dat Colombia en Chili het leukst spelen en de grote 3 het minst.
Frankrijk speelde de tweede wedstrijd gelijk en had toen dus 1 punt uit twee duels. Dan kún je in principe, met wat geluk nog door.quote:
1. Braziliëquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
Dit doet wel wat af aan de overwinning van NL![]()
Chili,NL, Brazilië, Kroatië ik zie echt haast geen verschil meer,
Dat gebeurt ook met een reden hequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso kent de FIFA veel te veel waarde toe aan oefenwedstrijden.
Ik word daar persoonlijk als je het mij zo vraagt een beetje moe van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja ik werd helemaal strontpestpokkemoe van dat mannetje. Het introotje is leuk, maar verder kan het niet aan het origineel tippen.
Het systeem is bij Tennis inmiddels ook aangepast gelukkig. Destijds moest je je titel verdedigen om kiet te spelen, anders verloor je puntenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wereldranglijsten slaan sowieso nergens op. Dat de #1 kansloos verliest van de #15 en #14 is het ultieme bewijs.
Ik vergeet nooit meer dat tennisser Pete Sampras als #1 van de wereld een groot tennistoernooi WON, maar desondanks zijn eerste plaats op de wereldranglijst aan een andere speler kwijtraakte. Als zoiets kan gebeuren, kun je het systeem onmiddellijk bij het oud vuil zetten.
Sowieso kent de FIFA veel te veel waarde toe aan oefenwedstrijden.
Ah Okéquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frankrijk speelde de tweede wedstrijd gelijk en had toen dus 1 punt uit twee duels. Dan kún je in principe, met wat geluk nog door.
Nederland kon op het EK 2012 zelfs na twee nederlagen nog door, in theorie.
Hebben al 6/10 tickets. 7/10 is echt overkill.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
Die Torres is trouwens wel een prima speler voor PEC Zwolle komend seizoen
Ze spelen wel tegen een team van niveautje hsv hoek hequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef DarkAccountant het volgende:
Wat een team, dat Chili.![]()
Wat een mentaliteit vooral. Eerst moest er speler met de brancard van het veld gevoerd worden, de invaller stond al klaar en die speler op de brancard eist van de coach dat hij terug op het veld wil.(Uiteindelijk werd hij later toch maar vervangen.)
Later lag er een Chileense speler geblesseerd op het veld, Chili was in balbezit en ze stonden 0-2 voor. Normaal zou je dan de bal buiten spelen, maar die hele Chileense ploeg weigerde dat te doen.![]()
Voor mij is dit Chili nu al een outsider voor de titel, wat een ploeg zeg, aanvallend, verdedigend, alles klopt gewoon en ze blijven doorgaan.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
Dat vind ik nou ook. Bij Argentinië liep ook wel een leuk spelertje rond. Ene Messi.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
op papier retesterk elftalquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Pletikosa, Pranjic, Perisic, Corluka, Lovren, Rakitic, Modric, Srna (c), Mandzukic, Olic, Sammir.
Type Fred Benson inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
Helaas, te slechtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
Morgenavond maar terugkijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Pletikosa, Pranjic, Perisic, Corluka, Lovren, Rakitic, Modric, Srna (c), Mandzukic, Olic, Sammir.
Wie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Bij Argentinië liep ook wel een leuk spelertje rond. Ene Messi.
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Bij Argentinië liep ook wel een leuk spelertje rond. Ene Messi.
5 voor Afrika en 4 voor Azie ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben al 6/10 tickets. 7/10 is echt overkill.
Ik gun dat Cazorla wel, de rest niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef xzaz het volgende:
Zal wel leuk zijn als Spanje nog een goal scoort.
Mwoah, die wordt hooguit bankzitter in het tweede elftal van PECquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NEEquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef xzaz het volgende:
Zal wel leuk zijn als Spanje nog een goal scoort.
Echt hè, wat een ploeg. Aangenaam verrast. Was hun sterspeler nou ook geblesseerd afgehaakt voor het toernooi, of haal ik het door de war met Colombia?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef DarkAccountant het volgende:
Wat een mentaliteit vooral. Eerst moest er speler met de brancard van het veld gevoerd worden, de invaller stond al klaar en die speler op de brancard eist van de coach dat hij terug op het veld wil.(Uiteindelijk werd hij later toch maar vervangen.)
Later lag er een Chileense speler geblesseerd op het veld, Chili was in balbezit en ze stonden 0-2 voor. Normaal zou je dan de bal buiten spelen, maar die hele Chileense ploeg weigerde dat te doen.![]()
Voor mij is dit Chili nu al een outsider voor de titel, wat een ploeg zeg, aanvallend, verdedigend, alles klopt gewoon en ze blijven doorgaan.
Eens. De meest genietbare ploeg op dit WK. Ik heb er gewoon geen woorden meer voor. Je hebt alles al gezegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef DarkAccountant het volgende:
Volgende maand schopt Oranje, Spanje er al af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
5+gastland toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben al 6/10 tickets. 7/10 is echt overkill.
Door de war met Colombia ja, die missen Falcao.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Echt hè, wat een ploeg. Aangenaam verrast. Was hun sterspeler nou ook geblesseerd afgehaakt voor het toernooi, of haal ik het door de war met Colombia?
Oké.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
2006 verloor Spanje ook van zich zelf. Godverdomme wat was ik toen zuur.
Waarom ben jij eigenlijk voor Spanje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu niet meer dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat was ik toen zuur.
Boeiend. Spanje moet vernederd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop dat het zo blijft en dat Chili geen late treffer meer maakt.
Bij deze stand heeft Nederland aan een gelijkspel tegen Chili genoeg om de poule te winnen.
Gelukkig heb je Nederland nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half Spaans. Tevens was Nederland er toen al uit, waarover ik ook behoorlijk zuur was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk voor Spanje?
zekersquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb de match niet gezien, maar ik veronderstel dat Chili verdiende te winnen?
Nu wel. Toen niet.quote:
Bij een late treffer ook toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop dat het zo blijft en dat Chili geen late treffer meer maakt.
Bij deze stand heeft Nederland aan een gelijkspel tegen Chili genoeg om de poule te winnen.
Dikkerdje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet nu een saucijzenbroodje.
(geen pics helaas)
2-0 en uitschakeling op dit WK is genoeg. En het is bovendien mooi dat Nederland met ruimere cijfers van Spanje won dan Chili deed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeiend. Spanje moet vernederd.
Falcao van Colombia idd. Al denk ik dat hij misschien nog een wedstrijd kan voetballen. Weet niet zeker, iemand méér hierover?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Echt hè, wat een ploeg. Aangenaam verrast. Was hun sterspeler nou ook geblesseerd afgehaakt voor het toernooi, of haal ik het door de war met Colombia?
Ja. En Spanje verdient het diep te worden vernederd. Dus ook nog ff kansloos afgeserveerd door Australië graagquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Okéquote:
Toch niet met saus hè? Dat doet JR-Style namelijk wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet nu een saucijzenbroodje.
(geen pics helaas)
I like the way you're thinking.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag je wel aannemen jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef banaantjeEE het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die regel dat je geen DM's mag posten is achterhaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ontvang allemaal rare DM's van hafcfan.
quote:
quote:
Ja. Spanje had weinig tot niets te vertellen. De passie van Chili is zooo geweldig om te zien. En ja, dat ze kunnen foeballuh so zeg. Meest indrukwekkende ploeg dit WK voor mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |