Door dit soort muziek heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen in de jaren...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dit niet keihard zetten hebben geen ziel.
Ik ga morgen mijn oranjetompoucen er even aflopen onder het genot van Sashquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dit niet keihard zetten hebben geen ziel.
kiki kaka?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tiki taka is over.
Spanje moet iets nieuws bedenken
Nee hoor, prima zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonde zonde. Deze Spanjaarden hadden in de finale weggetikt moeten worden door Nederland. Niet in de poulefase.
Bedankt.quote:
Maakt niet uit. Chili scoort toch geen 2x meerquote:
Heyquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cava, zit je al comfortabel op je stoel?
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.quote:
huh maar het is toch beter als spanje wintquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn zowiezo door naar de 2e ronde, gelijkspel is ook genoeg
Nederlaag nu ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn zowiezo door naar de 2e ronde, gelijkspel is ook genoeg
Nee, gelijkspel is het bestequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh maar het is toch beter als spanje wint![]()
we zetten hem aan ouwe Norquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is wel een toffe remix, met piano-intro
gabiquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hadden ALLEMAAL mee gemoeten, Carvajal, Illaramendi, Koke, Mata, Isco. Genot.
Frankrijk 2002?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.
Als Chili nog een keer scoort is het doelsaldo volgens mij gelijk met Nederland. Wat gaat er daarna tellen?quote:
Was Frankrijk niet ook na 2 wedstrijden eruit?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
Jaha op deze manier Spanje eruit na twee wedstrijden en nul doelpunten (die onterechte penal tel ik principieel niet mee)
Moah, met mexico en Brazilie allebei op 4 punten zegt het ook niet zo veel he...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
sommige mensen denken niet vooruit.
Ja tuurlijk, ik ben daarom ook niet minder blij, Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh maar het is toch beter als spanje wint![]()
Op de FIFA Ranglijst kan alles.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een ander team nummer 1 op de wereldranglijst worden na dit WK of heeft Spanje te veel punten?
Wie geeft er een neuk om de ranglijst?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een ander team nummer 1 op de wereldranglijst worden na dit WK of heeft Spanje te veel punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |