Door dit soort muziek heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen in de jaren...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dit niet keihard zetten hebben geen ziel.
Ik ga morgen mijn oranjetompoucen er even aflopen onder het genot van Sashquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Mensen die dit niet keihard zetten hebben geen ziel.
kiki kaka?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tiki taka is over.
Spanje moet iets nieuws bedenken
Nee hoor, prima zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonde zonde. Deze Spanjaarden hadden in de finale weggetikt moeten worden door Nederland. Niet in de poulefase.
Bedankt.quote:
Maakt niet uit. Chili scoort toch geen 2x meerquote:
Heyquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cava, zit je al comfortabel op je stoel?
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.quote:
huh maar het is toch beter als spanje wintquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn zowiezo door naar de 2e ronde, gelijkspel is ook genoeg
Nederlaag nu ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn zowiezo door naar de 2e ronde, gelijkspel is ook genoeg
Nee, gelijkspel is het bestequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
huh maar het is toch beter als spanje wint![]()
we zetten hem aan ouwe Norquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is wel een toffe remix, met piano-intro
gabiquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hadden ALLEMAAL mee gemoeten, Carvajal, Illaramendi, Koke, Mata, Isco. Genot.
Frankrijk 2002?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.
Als Chili nog een keer scoort is het doelsaldo volgens mij gelijk met Nederland. Wat gaat er daarna tellen?quote:
Was Frankrijk niet ook na 2 wedstrijden eruit?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat - samen met Australië - ook nog als eerste in dit toernooi. Ik vraag me eigenlijk af of dat een record is voor een titelhouder: al na 2 wedstrijden uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef hottentot het volgende:
Jaha op deze manier Spanje eruit na twee wedstrijden en nul doelpunten (die onterechte penal tel ik principieel niet mee)
Moah, met mexico en Brazilie allebei op 4 punten zegt het ook niet zo veel he...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
sommige mensen denken niet vooruit.
Ja tuurlijk, ik ben daarom ook niet minder blij, Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Op de FIFA Ranglijst kan alles.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een ander team nummer 1 op de wereldranglijst worden na dit WK of heeft Spanje te veel punten?
Wie geeft er een neuk om de ranglijst?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan een ander team nummer 1 op de wereldranglijst worden na dit WK of heeft Spanje te veel punten?
Sneller kan in elk geval niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Vasion het volgende:
Had helemaal een mooi WK geweest als Duitsland wordt uitgeschakeld.
Turkse vrouwenelftal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat er ooit weer een tijd komt dat voetballers snorren hebben en geen tattoo's
quote:
Meeste doelpunten voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als Chili nog een keer scoort is het doelsaldo volgens mij gelijk met Nederland. Wat gaat er daarna tellen?
Het balletje kan raar rollen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Belladonna80 het volgende:
In CL-finale van '99 werd er 2x binnen een minuut gescoord, dus kan nog wel. Niet dat dit nu gaat gebeuren, ziet er totaal niet naar uit. Maar je weet het nooit.
Die weddenschap neem ik aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef silverhill het volgende:
Ik geef je op een briefje dat Nederland niet van dit Chili gaat winnen.
Als Spanje verliest hebben Oranje en Chili beiden 6 en Spanje en Australië beiden 0 punten. Met nog één pot te gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |