VI faalt net zo hard als Akinfeev, Casillas en de Guzman bij elkaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die VI gaan lopen verdedigen. Op en top triestheid
.
Ik heb me er ook absoluut niet aan gestoord. Maar hij gaf op Sporza dan ook geen commentaar, dat scheelt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, los van die ene misser over de volgorde van de wedstrijden van maandag viel het best mee. Ik heb me er verder geen moment aan gestoord. En hij is ook geen trending topic op Twitter geworden.
Deze snap ik niet. Spanje is uitgeschakeld en de koning is niet populair, wat zorgt er dan voor een feeststemming?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me niets verbazen als de kroning van de nieuwe koning expres tijdens het WK gepland was, zodat het land in feeststemming zou zijn en er minder protest zou komen
Spanje had verwacht makkelijk door te gaan naar de 1/8 finale.Maar nadat Nederland ze heeft ontmanteld draait Spanje inderdaad niet meer. Chili speelt leuk voetbal maar heeft ook 'n achterhoede die meestal toch redelijk lek is, kan nog 'n leuk toernooi worden, dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Spanje is uitgeschakeld en de koning is niet populair, wat zorgt er dan voor een feeststemming?
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Spanje meteen uitgeschakeld zou wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Spanje is uitgeschakeld en de koning is niet populair, wat zorgt er dan voor een feeststemming?
Oh zo, verkeerd geïnterpreteerd danquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat Spanje meteen uitgeschakeld zou wordenDe datum van de kroning is al zo'n 4 weken geleden bekend gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |