abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141265128
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welnee. Ik hoop ook dat deze mafkees gewoon gestraft wordt. Maar beweren dat de daders maar rekening moeten houden met tokkies die graag eigen rechter spelen en zorgen voor nog meer zinloos geweld slaat nergens op. En die heksenjachten zijn al helemaal krankzinnig. Het enige wat daarmee wordt bereikt is nóg meer zinloos geweld. Geen haar beter dan zo'n mongool dus.
Mee eens.

(maar deze flinke held mag van mij wel even lekker zweten en goed bang zijn)

[ Bericht 2% gewijzigd door DrMabuse op 18-06-2014 21:55:43 ]
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:49:05 #202
92279 N.icka
Windforce 11
pi_141265134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat figuren die dingen als jou roepen zelf niet de meest stabiele en vreedzame figuren lijken. Wellicht frustreert het ze dat ze zelf hun opgekropte agressie niet kunnen uiten en doen ze het maar via dat soort zinloze "opknopen die dader !" uitingen en het meedoen aan heksenjachten.
jij spoort ook van geen meter he
pi_141265147
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Erg raar als niemand aangifte doet ja.
Niet raar, helpt meestal toch niet.
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:50:33 #204
92279 N.icka
Windforce 11
pi_141265235
vind het toch wel een heel dapper meisje !
pi_141265238
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:49 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ok. Dus kan de politie ook niets doen. Duidelijk toch.
pi_141265331
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef N.icka het volgende:
vind het toch wel een heel dapper meisje !
Wat is er dapper aan onderuit geschopt worden ?
pi_141265380
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:49 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

En daarom krijg je dat de burgers zo reageren.
En dat word steeds erger.
Kijk naar Duitsland en Frankrijk.(die kotsen die mongolen ook al uit)
Bats boem lucht dicht
pi_141265392
Kan iemand via dm zijn facebook sturen want ik zie dat mensen het blijkbaar hebben gevonden
pi_141265547
Fijn dat er in dit topic ook nog verstandige mensen te vinden zijn die wel kunnen relativeren :)

Die heksenjachten en mensen alles maar toewensen van tegenwoordig ;(
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:56:33 #210
92279 N.icka
Windforce 11
pi_141265577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:52 schreef gelly het volgende:

[..]

mijn god. hou je mond aub
pi_141265648
Maar goed, iedereen die 15 is geweest ziet toch gewoon een onzeker knaapje dat stoer probeert te doen tegenover z'n vriendjes ?

Er wordt net gedaan of dat meiske in een rolstoel geschopt is en door een rietje moet eten. Zijn al die dwazen die zich zo enorm opwinden en om wraak roepen de grip op de realiteit wat verloren ?
pi_141265655
Als er in oorlogen mensen worden mishandeld en vermoord, wordt er lang niet zoveel aandacht aan besteed. De emoties zijn lang niet zo hoog zoals het filmpje waarin het meisje onderuit wordt geschopt.
pi_141265667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:52 schreef gelly het volgende:

[..]

+1

Lekker down to earth, inderdaad niks dappers aan wat dat meisje deed :P
pi_141265722
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef gelly het volgende:
Maar goed, iedereen die 15 is geweest ziet toch gewoon een onzeker knaapje dat stoer probeert te doen tegenover z'n vriendjes ?

Er wordt net gedaan of dat meiske in een rolstoel geschopt is en door een rietje moet eten. Zijn al die dwazen die zich zo enorm opwinden en om wraak roepen de grip op de realiteit wat verloren ?
Zag je haar val niet ofzo? Als ze iets harder viel was de kans best groot dat ze grote schade had opgelopen en stoer doen? Dit is keiharde mishandeling.
pi_141265773
Maar inderdaad, waarom is ze dapper? :P Ze werd gewoon in elkaar geslagen dus dapper vind ik niet echt een goede keuze.
pi_141265774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zag je haar val niet ofzo? Als ze iets harder viel was de kans best groot dat ze grote schade had opgelopen en stoer doen? Dit is keiharde mishandeling.
Maar dat gebeurde niet. Het lijkt erop dat ze niks mankeert. Dit is dus geen ''keiharde mishandeling''.
pi_141265787
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef Zolder het volgende:

[..]

Maar dat gebeurde niet. Het lijkt erop dat ze niks mankeert. Dit is dus geen ''keiharde mishandeling''.
Dit is wel zeker keiharde mishandeling.
pi_141265856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee, dit is iemand onderuit schoppen. Gewoon pubergedrag. Gelukkig weten de moraalridders van Geenstijl er landelijk nieuws van te maken. Want die deden zoiets vroeger nooooooit. En de reaguurders ook niet. Dat waren allemaal brave Henderikken met een middenscheiding die een appel voor de meester meenamen.
pi_141265862
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou laten we dat maar door de kinderrechter laten bepalen dan. Al weet ik toch al dat het niet zo is, we zullen zien.
pi_141265941
quote:

Ik zie gewoon een achterlijk ventje dat er op kickt stoer te zijn en schopt daarom een meisje flink hard en laf onderuit, heeft niks met onzekerheid te maken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_141265942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee. Keiharde mishandeling is iemand blijvend letsel schoppen.
pi_141265964
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, dit is iemand onderuit schoppen. Gewoon pubergedrag. Gelukkig weten de moraalridders van Geenstijl er landelijk nieuws van te maken. Want die deden zoiets vroeger nooooooit. En de reaguurders ook niet. Dat waren allemaal brave Henderikken met een middenscheiding die een appel voor de meester meenamen.
En in de nek schoppen is geen mishandeling?
Bats boem lucht dicht
pi_141265984
Slachtoffer schopfilmpje werd al lang gepest op school

18-06-2014 | 21:03 door Leo Roubos

De 15-jarige Jewel uit Rotterdam, die maandagmiddag in elkaar werd geschopt door een medeleerling van het Thorbecke, werd al anderhalf jaar gepest op school. Volgens Jewel en haar moeder deed de school daar niets tegen, iets wat de school ontkent.

Het filmpje waarop te zien is hoe Jewel voor haar school aan de Prinsenlaan in elkaar werd geschopt is inmiddels overal op internet te zien. Veel mensen hebben er hun afschuw over uitgesproken. RTV Rijnmond sprak met Jewel, die inmiddels tegen wil en dank een ‘beroemdheid’ is geworden.

Aanleiding
De directe aanleiding voor de schoppartij ontstond in de klas toen Jewel naast een jongen ging zitten. “Hij begon toen tegen me te schelden en ik heb ook terug gescholden. Vervolgens ben ik ergens anders gaan zitten. Hij bleef me toen bedreigen en dat hij me zou schoppen. Na de bel is hij hard naar buiten gelopen. Toen ik vervolgens ook naar buiten liep, werd ik ineens van achter aangevallen. Mijn hoofd klapte tegen de grond en ik werd helemaal duizelig. Ik ben opgestaan en heb hem geschopt en geslagen. Dat was best moeilijk, want ik had toen al last van mijn arm en mijn hoofd. Toen ik weer viel, heeft hij me ook in mijn rug geschopt.”

Veel pijn
Jewel heeft veel pijn overgehouden aan de schoppartij. “Ik ben dinsdag al naar de dokter geweest en moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een extra controle. Ik heb veel spierkneuzingen in mijn rug en heb al twee dagen vreselijke hoofdpijn. Ik heb overal blauwe plekken op mijn lichaam. Mijn knie is opgezwollen en mijn bovenbeen is helemaal dik. Ook kan ik mijn rechterarm bijna niet bewegen. Dit is echt niet leuk.”

Al anderhalf jaar gepest
Wat Jewel nog het meest dwars zit is dat ze al ruim anderhalf jaar wordt gepest, vaak aan de bel heeft getrokken en dat de school daar niets mee gedaan heeft. “Er werden boeken naar mijn hoofd gegooid voor niks. Alleen omdat ik mezelf ben en voor mezelf opkom. Ik heb het zo vaak op school gezegd. Dan zeiden ze dat ze geen bewijs hadden. Nu word ik eindelijk geloofd omdat er bewijs is en zegt de school 'sorry'.

Ook Jewel’s moeder Jacqueline is des duivels. Zij werd dinsdagochtend gebeld dat haar dochter naar huis werd gestuurd voor haar eigen veiligheid. “We zijn al anderhalf jaar bezig en zelfs Jeugdzorg is ingeschakeld. Er zouden maatregelen genomen worden, maar daar hebben we nog niets van gezien. Ik stel hiervoor echt de directeur verantwoordelijk. Ik vind het afgrijselijk dat het nu pas – nu er een filmpje is – serieus genomen wordt.”

Buitengewoon vervelend
Rector Gerdi Lambers van het Thorbecke vindt het buitengewoon vervelend wat er gebeurd is. "We vinden het ook jammer dat de moeder het gevoel heeft dat we er te weinig aan gedaan hebben. We hebben het wel geprobeerd, maar blijkbaar niet genoeg. Dit was iets dat we niet hadden kunnen voorkomen."

Dader aangehouden
De jongen die Jewel heeft geschopt is inmiddels aangehouden. Jewel vindt dat terecht. “Ik vond het echt laf dat hij me van achter heeft gepakt. En dan ook nog een jongen die een meisje pakt. Zoek dan iemand van je eigen lengte en geslacht. Ik vind het goed dat hij moet boeten voor wat hij gedaan heeft. Ik zat ook fout door terug te schelden, maar op een gegeven moment ben je er klaar mee als je al zo lang word getreiterd. En dat allemaal omdat ik op een stoel ging zitten.”

Jewel weet nog niet zeker of ze terug wil naar het Thorbecke. “Ik wil dit schooljaar in ieder geval niet meer terug. En als het zo blijft, ga ik naar een andere school, al is het aan het einde van de wereld. Ik wil dit niet nog een keer meemaken.”

Verkeerd adres
Ook voor iemand anders heeft de schoppartij nare gevolgen. Op social media, onder meer Twitter, circuleert een adres van de 'dader' aan de Randweg in Rotterdam. Daar klopt echter niets van. Hier woont een vrijgezelle man van 53 die er helemaal niets mee te maken heeft. Inmiddels houdt de politie bij hem een extra oogje in het zeil.

Bron

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2014 22:05:24 ]
pi_141265985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik zie gewoon een achterlijk ventje dat er op kickt stoer te zijn en schopt daarom een meisje flink hard en laf onderuit, heeft niks met onzekerheid te maken.
Je hebt er voor geleerd zie ik.
pi_141265989
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Juist.
pi_141266033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef fokky100 het volgende:

[..]

En in de nek schoppen is geen mishandeling?
Rug. Staat ook in die post boven mij (dat nieuwsbericht)
pi_141266081
quote:
4s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:03 schreef DW457 het volgende:
Slachtoffer schopfilmpje werd al lang gepest op school

18-06-2014 | 21:03 door Leo Roubos

De 15-jarige Jewel uit Rotterdam, die maandagmiddag in elkaar werd geschopt door een medeleerling van het Thorbecke, werd al anderhalf jaar gepest op school. Volgens Jewel en haar moeder deed de school daar niets tegen, iets wat de school ontkent.

Het filmpje waarop te zien is hoe Jewel voor haar school aan de Prinsenlaan in elkaar werd geschopt is inmiddels overal op internet te zien. Veel mensen hebben er hun afschuw over uitgesproken. RTV Rijnmond sprak met Jewel, die inmiddels tegen wil en dank een ‘beroemdheid’ is geworden.

Aanleiding
De directe aanleiding voor de schoppartij ontstond in de klas toen Jewel naast een jongen ging zitten. “Hij begon toen tegen me te schelden en ik heb ook terug gescholden. Vervolgens ben ik ergens anders gaan zitten. Hij bleef me toen bedreigen en dat hij me zou schoppen. Na de bel is hij hard naar buiten gelopen. Toen ik vervolgens ook naar buiten liep, werd ik ineens van achter aangevallen. Mijn hoofd klapte tegen de grond en ik werd helemaal duizelig. Ik ben opgestaan en heb hem geschopt en geslagen. Dat was best moeilijk, want ik had toen al last van mijn arm en mijn hoofd. Toen ik weer viel, heeft hij me ook in mijn rug geschopt.”

Veel pijn
Jewel heeft veel pijn overgehouden aan de schoppartij. “Ik ben dinsdag al naar de dokter geweest en moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een extra controle. Ik heb veel spierkneuzingen in mijn rug en heb al twee dagen vreselijke hoofdpijn. Ik heb overal blauwe plekken op mijn lichaam. Mijn knie is opgezwollen en mijn bovenbeen is helemaal dik. Ook kan ik mijn rechterarm bijna niet bewegen. Dit is echt niet leuk.”

Al anderhalf jaar gepest
Wat Jewel nog het meest dwars zit is dat ze al ruim anderhalf jaar wordt gepest, vaak aan de bel heeft getrokken en dat de school daar niets mee gedaan heeft. “Er werden boeken naar mijn hoofd gegooid voor niks. Alleen omdat ik mezelf ben en voor mezelf opkom. Ik heb het zo vaak op school gezegd. Dan zeiden ze dat ze geen bewijs hadden. Nu word ik eindelijk geloofd omdat er bewijs is en zegt de school 'sorry'.

Ook Jewel’s moeder Jacqueline is des duivels. Zij werd dinsdagochtend gebeld dat haar dochter naar huis werd gestuurd voor haar eigen veiligheid. “We zijn al anderhalf jaar bezig en zelfs Jeugdzorg is ingeschakeld. Er zouden maatregelen genomen worden, maar daar hebben we nog niets van gezien. Ik stel hiervoor echt de directeur verantwoordelijk. Ik vind het afgrijselijk dat het nu pas – nu er een filmpje is – serieus genomen wordt.”

Buitengewoon vervelend
Rector Gerdi Lambers van het Thorbecke vindt het buitengewoon vervelend wat er gebeurd is. "We vinden het ook jammer dat de moeder het gevoel heeft dat we er te weinig aan gedaan hebben. We hebben het wel geprobeerd, maar blijkbaar niet genoeg. Dit was iets dat we niet hadden kunnen voorkomen."

Dader aangehouden
De jongen die Jewel heeft geschopt is inmiddels aangehouden. Jewel vindt dat terecht. “Ik vond het echt laf dat hij me van achter heeft gepakt. En dan ook nog een jongen die een meisje pakt. Zoek dan iemand van je eigen lengte en geslacht. Ik vind het goed dat hij moet boeten voor wat hij gedaan heeft. Ik zat ook fout door terug te schelden, maar op een gegeven moment ben je er klaar mee als je al zo lang word getreiterd. En dat allemaal omdat ik op een stoel ging zitten.”

Jewel weet nog niet zeker of ze terug wil naar het Thorbecke. “Ik wil dit schooljaar in ieder geval niet meer terug. En als het zo blijft, ga ik naar een andere school, al is het aan het einde van de wereld. Ik wil dit niet nog een keer meemaken.”

Verkeerd adres
Ook voor iemand anders heeft de schoppartij nare gevolgen. Op social media, onder meer Twitter, circuleert een adres van de 'dader' aan de Randweg in Rotterdam. Daar klopt echter niets van. Hier woont een vrijgezelle man van 53 die er helemaal niets mee te maken heeft. Inmiddels houdt de politie bij hem een extra oogje in het zeil.

Bron

Wat een drama.

Triest.
pi_141266111
quote:
Verkeerd adres
Had ie daar maar niet moeten wonen, gerechtigheid !
pi_141266136
Maar goed he, het fantastische van internetvervolging...een verkeerd adres en je maakt het leven een ander onnodig kapot. Klasse jongens.
pi_141266164
quote:
En dat allemaal omdat ik op een stoel ging zitten
Zo is het.

Er is altijd wel een "reden" te vinden voor dit soort debielen.

Ranzig.
pi_141266193
Maar het is dus gebeurd na aanleiding van een woordenwisseling.
pi_141266216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zo is het.

Ranzig.
Het is niet omdat ze op een stoel ging zitten.

Als je wordt gepest wordt je altijd uitgelokt, maar zij ging terugschelden. Aanleiding.
pi_141266227
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef DW457 het volgende:
Maar goed he, het fantastische van internetvervolging...een verkeerd adres en je maakt het leven een ander onnodig kapot. Klasse jongens.
Ja , is triest en abject.
pi_141266275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ja , is triest en abject.
Maar wel iets waar we met z'n allen aan mee doen. Daarom blijf ik zeggen, laat het aan het bevoegd gezag over! Stelletje dwazen, hoop dat jullie hier trots op zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2014 22:11:48 ]
pi_141266441
Prachtige foto bij deze tweet van de politie. _O_

pi_141266472
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef IBMWV het volgende:

[ afbeelding ]
Politie moet van Social Media af. Vond ik altijd al.

En komop een zwart wit filtertje er overheen :')

Vuurtje beetje opstoken altijd.
pi_141266560
Wat een walgelijke actie :r
pi_141266571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef IBMWV het volgende:

[ afbeelding ]
Je was te laat. Dubbelpost.
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef DW457 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is nu in goede handen, laat het hier dan ook bij.
pi_141266609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef Zolder het volgende:

[..]

Politie moet van Social Media af. Vond ik altijd al.

En komop een zwart wit filtertje er overheen :')

Vuurtje beetje opstoken altijd.
Neuh, filmpjes van arrestaties van dieven en het bestrijden van een joyrider bijvoorbeeld zijn prima middelen om wat meer goodwill te kweken en ook de andere kant te laten zien.
pi_141266908
Woow, ik zie gewoon honderden mannen/jongens die heel graag een bezoekje willen maken aan deze jongen. Die kan zijn gezicht maar voorgoed niet laten zien in Rotterdam of in heel Nederland
pi_141267094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zo is het.

Ranzig.
En ook nog met goedkeuring van de school.
Veel eerder had ik het al over de fans van de dader, die heeft hij dus meer dan genoeg.
pi_141267125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef vigen98 het volgende:
Woow, ik zie gewoon honderden mannen/jongens die heel graag een bezoekje willen maken aan deze jongen. Die kan zijn gezicht maar voorgoed niet laten zien in Rotterdam of in heel Nederland
Tof man. Ga je je ook inzetten voor slachtoffers van pesten waar geen brakke beelden van zijn ?

Trouwens, van der Graaf loopt ook nog steeds rond, evenals al die andere figuren die de korte tijdspanne van de gemiddelde reaguurder hebben overleefd.
pi_141267128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef vigen98 het volgende:
Dat zeiden ze bij Volkert ook, 99% van die internetgangsters komt niet verder dan zijn/haar toetsenbord. Volkert zou afgemaakt worden, etc. Niks van gemerkt, gelukkig.
#freefrederike
pi_141267190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Tof man. Ga je je ook inzetten voor slachtoffers van pesten waar geen brakke beelden van zijn ?

Trouwens, van der Graaf loopt ook nog steeds rond, evenals al die andere figuren die de korte tijdspanne van de gemiddelde reaguurder hebben overleefd.
Jezus... Wat heb jij dat je zo'n tyfus flikkertje zo erg verdedigd?! Is het je familie ofzo
pi_141267215
quote:
4s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat zeiden ze bij Volkert ook, 99% van die internetgangsters komt niet verder dan zijn/haar toetsenbord. Volkert zou afgemaakt worden, etc. Niks van gemerkt, gelukkig.
Volkert krijgt 'bescherming' van justitie
pi_141267274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volkert krijgt 'bescherming' van justitie
Welke bescherming? Er is nog steeds niks gebeurd. Er zou dan op z'n minst een poging tot moeten zijn gevallen, mensen praten alleen maar.
#freefrederike
pi_141267366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jezus... Wat heb jij dat je zo'n tyfus flikkertje zo erg verdedigd?! Is het je familie ofzo
Nee, het doet me gewoon goed om te zien dat de 1% van de mensen die het vroeger opnamen voor gepesten en niet meededen aan pesterijen of groepsgedrag uitgerekend op FOK! en Geenstijl zitten.
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:26:25 #248
395200 deadprez
One more rail
pi_141267375
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kereltje toch.. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_141267381
quote:
4s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Welke bescherming? Er is nog steeds niks gebeurd. Er zou dan op z'n minst een poging tot moeten zijn gevallen, mensen praten alleen maar.
Die gast wordt 24/7 door justitie in de gaten gehouden. Als er wat gebeurt neemt justitie hem gewoon mee naar een veilige plek
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:26:51 #250
395200 deadprez
One more rail
pi_141267401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die gast wordt 24/7 door justitie in de gaten gehouden. Als er wat gebeurt neemt justitie hem gewoon mee naar een veilige plek
En terecht.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_141267466
De gemiddelde Nederlander:

Daar kan je niet mee discussieren.
pi_141267487
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:

[..]

En terecht.
Dat weet ik niet, zijn straf was ook niet echt geschikt voor wat hij heeft gedaan vind ik dan :P Had wel iets harder mogen aangepakt worden ( Niet fysiek maar mentaal )
pi_141267505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:

[ afbeelding ]

Welke ben jij?
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:28:32 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_141267529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, zijn straf was ook niet echt geschikt voor wat hij heeft gedaan vind ik dan :P Had wel iets harder mogen aangepakt worden ( Niet fysiek maar mentaal )
Is het al bekend wat voor straf hij krijgt dan?

oh nvm
Stop the violence
Down with the hate
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:29:16 #255
395200 deadprez
One more rail
pi_141267578
Sorry, had niet door dat jullie het niet meer over dit gastje hadden :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_141267615
Maar goed, dat meisje mag ook wel uit huis geplaatst worden. Je kunt Jewel noemen is kindermishandeling.
pi_141267630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Is het al bekend wat voor straf hij krijgt dan?

Ja 18 jaar cel toch waar die 2/3 heeft uitgezeten? Of vergis ik me nu :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2014 22:30:56 ]
pi_141267678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef gelly het volgende:
Maar goed, dat meisje mag ook wel uit huis geplaatst worden. Je kunt Jewel noemen is kindermishandeling.
Jewel _O- Onze kleine prachtige juweeltje.
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:30:41 #259
395200 deadprez
One more rail
pi_141267687
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja 18 jaar cel toch waar die 2/3 heeft uitgezeten heeft? Of vergis ik me nu :P
Zie edit. Dacht dat het nog steeds over dat gastje ging.
Stop the violence
Down with the hate
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:31:12 #260
395200 deadprez
One more rail
pi_141267720
Al vind ik het in het geval van Volkert ook niet meer dan terecht dat hij bescherming krijgt als dat nodig is.
Stop the violence
Down with the hate
pi_141267731
Ziet eruit als een typische tokkie :')
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:37:46 #262
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141268195
2 topics over een puberruzie zonder gewonden. Poe poe.
pi_141268464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:

[ afbeelding ]

Daar kan je niet mee discussieren (want die horen zo niks). _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door fokky100 op 18-06-2014 22:47:39 ]
Bats boem lucht dicht
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:45:33 #264
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141268765
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Zolder het volgende:
Fijn dat er in dit topic ook nog verstandige mensen te vinden zijn die wel kunnen relativeren :)

Die heksenjachten en mensen alles maar toewensen van tegenwoordig ;(
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141268923
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef richolio het volgende:

[..]

Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.
Antwoord staat in dit topic (ook in deel 1). Lees t en trek je eigen conclusie.
pi_141268968
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef richolio het volgende:

[..]

:')

oermens
pi_141269623
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Die mag zo langzamerhand smeken om een hogere straf. Want als de internetters ontevreden zijn met zijn straf, dan zal hij wel eens een bonus kunnen krijgen
Hopelijk worden die mensen dan hard aangepakt.
pi_141271120
Gelukkig heeft de school een pestprotocol.

https://www.thorbecke-rotterdam.nl/Algemeen/Algemeen/Pestprotocol
pi_141271534
quote:
Het woordje kind als kunt schrijven, dat is pas een misdaad.
#freefrederike
pi_141271653
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De ironie inderdaad. Kankeren op hufters en ondertussen zelf nog even een flink steentje bijdragen aan die hele verhuftering.
Niet echt, op internet blijft het voor 99% bij grootspraak (de 'internethelden') en leidt het zelden tot fysieke handelingen. Ja leuk dat je die jongen verrot wil slaan, maar A roepen en B doen is een wereld van verschil. Zelfs als het adres van die jongen bekend zou zijn, gaan de meesten echt niet de moeite nemen om hem ff 'aan te pakken'. Wie gaat nou celstraf riskeren om dat kutjoch van die video -waar je verder toch geen band mee hebt- te molesteren? Praktisch niemand dus. Online grootspraak draagt hierbij niet echt wat bij aan de 'verhuftering' imo.
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:33:23 #271
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141271681
quote:
4s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:30 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het woordje kind als kunt schrijven, dat is pas een misdaad.
Mensen die de toets naast de goede toets aanraken verdienen sowieso een darwin award.
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:35:38 #272
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141271783
quote:
Verkeerd adres
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ang-gepest-op-school
Kutvolk op het internet.
pi_141271863
quote:
Psst, kijk eens op pagina 10 van dit topic.
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:39:54 #274
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141272023
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef DW457 het volgende:

[..]

Psst, kijk eens op pagina 10 van dit topic.
Je gaat toch niet 24 pagina's doorspitten over een pesterij.
pi_141272244
quote:
:D
pi_141273040
Die school. Wtf is dat voor zweverige hippie shit?

http://www.boorscholen.nl/default.asp?pid=71&id=73

Wees dan gewoon eerlijk, en zet er neer: onze leerlingen zijn te dom om ook maar iets te leren, en daarom laten we ze maar voetballen, dansen, en "iets met multiemedia" doen.

donderdag 19 juni 2014 @ 00:10:42 #277
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141273498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Zolder het volgende:

[..]

oermens
Dan niet. :) Maar ga niet doen alsof jouw mening de ultieme waarheid is. Dan ben je al helemaal een simpele ziel.

Wat een reactie.. :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141274155
Sommige reacties hier zijn wel erg eng. Ja het is een rotjoch maar om hem nu dood te gaan maken is weer het andere uiterste.
pi_141275577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Tukker87 het volgende:
Sommige reacties hier zijn wel erg eng. Ja het is een rotjoch maar om hem nu dood te gaan maken is weer het andere uiterste.
Je zou het zeggen.

Heb je voetval gezien?
pi_141275669
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik heb een dochter en kan me dat dus prima inbeelden en ik denk dat ik dan idd ook wat agressiever zou reageren. Dan komen er emoties bij en kan je niet meer rationeel denken. Dat is nou juist het mooie van onze rechterlijke macht: daar is geen ruimte voor emoties waardoor de straffen eerlijk en objectief blijven, en dat is een groot goed!
Eerlijk iemand in elkaar slaan en dan twee dagen schoffelen. Nee in het dieren rijk moet je zo 1 hetzelfde aandoen wet van de natuur. En weet je wat we zijn beesten ja beesten niks meer.
pi_141275830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef Globali het volgende:

[..]

Je zou het zeggen.

Heb je voetval gezien?
Gedeeltelijk ja.
pi_141275847
Beesten doen dit niet eens. Dan heb je een probleem.
pi_141276127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:29 schreef Globali het volgende:
Beesten doen dit niet eens. Dan heb je een probleem.
Beesten gebruiken ook geen wc.
pi_141276236
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Zolder het volgende:

[..]

Beesten gebruiken ook geen wc.
Het beest van mij wel. Het heet een kattenbak. Ik weet niet waar tuig hun huis vindt.
pi_141276276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:46 schreef Globali het volgende:

[..]

Het beest van mij wel. Het heet een kattenbak. Ik weet niet waar tuig hun huis vindt.
Een kattenbak is geen wc. Een kattenbak is een kattenbak.
pi_141276321
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:48 schreef Zolder het volgende:

[..]

Een kattenbak is geen wc. Een kattenbak is een kattenbak.
Ik ga geen echte wc aanleggen voor een poes.

De jongen is gepakt.
pi_141276354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hier een bepaalde straf voor gegeven zou worden, het is gewoon een jongen die kwa ontwikkeling achter loopt op zijn leeftijdsgenoten.
Niet? Volgens mij valt dit gewoon onder mishandeling. \
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Precies, je lult maar wat in de rondte.
En jij hebt er wél wetenschappelijk bewijs voor dat er vroeger net zo veel geweldsmisdrijven onder jongeren voorkwamen, met dezelfde mate van geweld, als nu het geval is?

Ow, niet? Lul jij dan ook niet zomaar wat in de rondte?
"Pools are perfect for holding water"
pi_141276386
quote:

Bagatelliseer je nu serieus wat die jongen dat meisje flikte?

pi_141276396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef gelly het volgende:

[..]

En nu begin ik serieus te twijfelen aan je opvoeding, normen en waarden.

Gek.
pi_141276404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:51 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

En jij hebt er wél wetenschappelijk bewijs voor dat er vroeger net zo veel geweldsmisdrijven onder jongeren voorkwamen, met dezelfde mate van geweld, als nu het geval is?

Het eerste valt onder zware mishandeling toe brengen. Dit wordt echt een probleem voor die jongen.
pi_141276407
quote:

[..]

Die jongen is nog minderjarig, daarom verwacht ik eerder dat hij gewoon een waarschuwing krijgt.
Maargoed ik ben geen rechter, we zullen zien :)
pi_141276415
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:54 schreef Globali het volgende:

[..]

Het eerste valt onder zware mishandeling toe willen brengen. Dit wordt echt een probleem voor die jongen.
pi_141276423
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef Zolder het volgende:

[..]

Het is niet omdat ze op een stoel ging zitten.

Als je wordt gepest wordt je altijd uitgelokt, maar zij ging terugschelden. Aanleiding.
Gefeliciteerd. En ook jij staat op mijn lijstje van FoK!-ers die ik niet meer serieus hoef te nemen.
pi_141276428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Bagatelliseer je nu serieus wat die jongen dat meisje flikte?

Hij is niet de enige hoor. Ik vind dat ie gelijk heeft, het valt allemaal best mee.
pi_141276447
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef Zolder het volgende:

[..]

Hij is niet de enige hoor. Ik vind dat ie gelijk heeft, het valt allemaal best mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. En ook jij staat op mijn lijstje van FoK!-ers die ik niet meer serieus hoef te nemen.
pi_141276462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Ik jou ook nuet meer.
pi_141276468
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef Zolder het volgende:

[..]

Velen met jou. Dan heb je geen opleiding.
pi_141276474
En kom je uit een achterbuurt.
pi_141276477
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:58 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ik jou ook nuet meer.
Mooi. Fijn leven verder :)
pi_141276688
quote:

[..]

[..]

Nou, dat wetenschappelijke bewijs is er zeker. Ik heb me enige tijd geleden verdiept in de jeugdcriminologie en raad eens: misdaadcijfers onder adolescenten zijn al decennia stabiel. Dus ja, idd, ook vanuit de wetenschap klopt zijn onderbouwing.

Tip voor de volgende keer: eerst checken, dan bleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')