Dat weet ik niet, zijn straf was ook niet echt geschikt voor wat hij heeft gedaan vind ik danquote:
Welke ben jij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
De gemiddelde Nederlander:
[ afbeelding ]
Daar kan je niet mee discussieren.
Is het al bekend wat voor straf hij krijgt dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zijn straf was ook niet echt geschikt voor wat hij heeft gedaan vind ik danHad wel iets harder mogen aangepakt worden ( Niet fysiek maar mentaal )
Ja 18 jaar cel toch waar die 2/3 heeft uitgezeten? Of vergis ik me nuquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het al bekend wat voor straf hij krijgt dan?
Jewelquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef gelly het volgende:
Maar goed, dat meisje mag ook wel uit huis geplaatst worden. Je kunt Jewel noemen is kindermishandeling.
Zie edit. Dacht dat het nog steeds over dat gastje ging.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja 18 jaar cel toch waar die 2/3 heeft uitgezeten heeft? Of vergis ik me nu
De gemiddelde Nederlander:quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
De gemiddelde Nederlander:
[ afbeelding ]
Daar kan je niet mee discussieren.
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Zolder het volgende:
Fijn dat er in dit topic ook nog verstandige mensen te vinden zijn die wel kunnen relativeren![]()
Die heksenjachten en mensen alles maar toewensen van tegenwoordig
Antwoord staat in dit topic (ook in deel 1). Lees t en trek je eigen conclusie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.
Hopelijk worden die mensen dan hard aangepakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Die mag zo langzamerhand smeken om een hogere straf. Want als de internetters ontevreden zijn met zijn straf, dan zal hij wel eens een bonus kunnen krijgen
Het woordje kind als kunt schrijven, dat is pas een misdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef gelly het volgende:
Maar goed, dat meisje mag ook wel uit huis geplaatst worden. Je kunt Jewel noemen is kindermishandeling.
Niet echt, op internet blijft het voor 99% bij grootspraak (de 'internethelden') en leidt het zelden tot fysieke handelingen. Ja leuk dat je die jongen verrot wil slaan, maar A roepen en B doen is een wereld van verschil. Zelfs als het adres van die jongen bekend zou zijn, gaan de meesten echt niet de moeite nemen om hem ff 'aan te pakken'. Wie gaat nou celstraf riskeren om dat kutjoch van die video -waar je verder toch geen band mee hebt- te molesteren? Praktisch niemand dus. Online grootspraak draagt hierbij niet echt wat bij aan de 'verhuftering' imo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De ironie inderdaad. Kankeren op hufters en ondertussen zelf nog even een flink steentje bijdragen aan die hele verhuftering.
Mensen die de toets naast de goede toets aanraken verdienen sowieso een darwin award.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het woordje kind als kunt schrijven, dat is pas een misdaad.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ang-gepest-op-schoolquote:Verkeerd adres
Ook voor iemand anders heeft de schoppartij nare gevolgen. Op social media, onder meer Twitter, circuleert een adres van de 'dader' aan de Randweg in Rotterdam. Daar klopt echter niets van. Hier woont een vrijgezelle man van 53 die er helemaal niets mee te maken heeft. Inmiddels houdt de politie bij hem een extra oogje in het zeil.
Psst, kijk eens op pagina 10 van dit topic.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ang-gepest-op-school
Kutvolk op het internet.
Je gaat toch niet 24 pagina's doorspitten over een pesterij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Psst, kijk eens op pagina 10 van dit topic.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef gelly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |