Serieuzeonderwerpen toevallig?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
Een of andere lul stuurt mij DM berichten met alle gegevens van deze jongen.
Misschien denkt hij dat je van de politie bent. De jongen is al gepakt.....quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
Een of andere lul stuurt mij DM berichten met alle privégegevens van deze jongen.
Schoenmaat, lievelingskleur en wie hij de stomste leraar vindt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
Een of andere lul stuurt mij DM berichten met alle privégegevens van deze jongen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Schoenmaat, lievelingskleur en wie hij de stomste leraar vindt?
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hier een bepaalde straf voor gegeven zou worden, het is gewoon een jongen die kwa ontwikkeling achter loopt op zijn leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:23 schreef Dimens het volgende:
Zul je zien dat zijn straf nu waarschijnlijk lager is omdat hij al landelijk ten schande is gemaakt. En dan is half Nederland natuurlijk helemaal niet blij.
Waarschijnlijk komt hij er nu vanaf met een waarschuwing ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hier een bepaalde straf voor gegeven zou worden
Wat?quote:het is gewoon een jongen die kwa ontwikkeling achter loopt op zijn leeftijdsgenoten.
Hoger straffen heeft geen zin. Langere gevangenis straf zorgt alleen maar voor meer kosten zowel direct als indirect. Probeer maar eens je leven op te bouwen als je ipv 5 jaar 10 jaar hebt gezeten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:23 schreef Dimens het volgende:
Zul je zien dat zijn straf nu waarschijnlijk lager is omdat hij al landelijk ten schande is gemaakt. En dan is half Nederland natuurlijk helemaal niet blij.
Volgens mij zou ook zonder deze heksenjacht een waarschuwing zijn deel geweest zijn als er al actie ondernomen zou worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij er nu vanaf met een waarschuwing ja.
[..]
Wat?
Wat is er vrijdag?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:46 schreef maily het volgende:
Er is zelfs een facebookpagina aangemaakt voor a.s. vrijdag ....
Hopelijk zit hij dan nog vast ... voor zijn eigen bestwil ....
Die mag zo langzamerhand smeken om een hogere straf. Want als de internetters ontevreden zijn met zijn straf, dan zal hij wel eens een bonus kunnen krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:23 schreef Dimens het volgende:
Mooi, hoeft 'ie ook niet meer voorgeleid worden en kan die op kosten van de samenleving nog even schuilen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:46 schreef maily het volgende:
Er is zelfs een facebookpagina aangemaakt voor a.s. vrijdag ....
Hopelijk zit hij dan nog vast ... voor zijn eigen bestwil ....
En wandelt zo weer weg, want zo zielig voor hem, die reacties. Hopelijk heeft dat grietje familie en/of vrienden die dit stuk rioolrat even passend bejegenen, want van politie en justitie valt niets te verwachten.quote:
Zijn moeder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Re het volgende:
Nou ja, finaal de tyfus....
Nadeel van de witch hunts is dat je nogal eens de verkeerde kan pakken, of onder verkeerde voorwendsels
Errr, hij is opgepakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:53 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En wandelt zo weer weg, want zo zielig voor hem, die reacties. Hopelijk heeft dat grietje familie en/of vrienden die dit stuk rioolrat even passend bejegenen, want van politie en justitie valt niets te verwachten.
Dat zegt bij dit soort gasten niks. Werkt eerder statusverhogend. Hij zal in grote delen van Rotterdam en op z'n school als held beschouwd worden, vrees ik.quote:
Je punt was dat justitie niets zou doen. Hij is al eventjes opgepakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat zegt bij dit soort gasten niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |