En ook nog met goedkeuring van de school.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zo is het.
Er is altijd wel een "reden" te vinden voor dit soort debielen.
Ranzig.
Tof man. Ga je je ook inzetten voor slachtoffers van pesten waar geen brakke beelden van zijn ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef vigen98 het volgende:
Woow, ik zie gewoon honderden mannen/jongens die heel graag een bezoekje willen maken aan deze jongen. Die kan zijn gezicht maar voorgoed niet laten zien in Rotterdam of in heel Nederland
Dat zeiden ze bij Volkert ook, 99% van die internetgangsters komt niet verder dan zijn/haar toetsenbord. Volkert zou afgemaakt worden, etc. Niks van gemerkt, gelukkig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef vigen98 het volgende:
Woow, ik zie gewoon honderden mannen/jongens die heel graag een bezoekje willen maken aan deze jongen. Die kan zijn gezicht maar voorgoed niet laten zien in Rotterdam of in heel Nederland
Jezus... Wat heb jij dat je zo'n tyfus flikkertje zo erg verdedigd?! Is het je familie ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Tof man. Ga je je ook inzetten voor slachtoffers van pesten waar geen brakke beelden van zijn ?
Trouwens, van der Graaf loopt ook nog steeds rond, evenals al die andere figuren die de korte tijdspanne van de gemiddelde reaguurder hebben overleefd.
Volkert krijgt 'bescherming' van justitiequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Volkert ook, 99% van die internetgangsters komt niet verder dan zijn/haar toetsenbord. Volkert zou afgemaakt worden, etc. Niks van gemerkt, gelukkig.
Welke bescherming? Er is nog steeds niks gebeurd. Er zou dan op z'n minst een poging tot moeten zijn gevallen, mensen praten alleen maar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Volkert krijgt 'bescherming' van justitie
Nee, het doet me gewoon goed om te zien dat de 1% van de mensen die het vroeger opnamen voor gepesten en niet meededen aan pesterijen of groepsgedrag uitgerekend op FOK! en Geenstijl zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jezus... Wat heb jij dat je zo'n tyfus flikkertje zo erg verdedigd?! Is het je familie ofzo
Kereltje toch..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jezus... Wat heb jij dat je zo'n tyfus flikkertje zo erg verdedigd?! Is het je familie ofzo
Die gast wordt 24/7 door justitie in de gaten gehouden. Als er wat gebeurt neemt justitie hem gewoon mee naar een veilige plekquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Welke bescherming? Er is nog steeds niks gebeurd. Er zou dan op z'n minst een poging tot moeten zijn gevallen, mensen praten alleen maar.
En terecht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die gast wordt 24/7 door justitie in de gaten gehouden. Als er wat gebeurt neemt justitie hem gewoon mee naar een veilige plek
Dat weet ik niet, zijn straf was ook niet echt geschikt voor wat hij heeft gedaan vind ik danquote:
Welke ben jij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
De gemiddelde Nederlander:
[ afbeelding ]
Daar kan je niet mee discussieren.
Is het al bekend wat voor straf hij krijgt dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zijn straf was ook niet echt geschikt voor wat hij heeft gedaan vind ik danHad wel iets harder mogen aangepakt worden ( Niet fysiek maar mentaal )
Ja 18 jaar cel toch waar die 2/3 heeft uitgezeten? Of vergis ik me nuquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het al bekend wat voor straf hij krijgt dan?
Jewelquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef gelly het volgende:
Maar goed, dat meisje mag ook wel uit huis geplaatst worden. Je kunt Jewel noemen is kindermishandeling.
Zie edit. Dacht dat het nog steeds over dat gastje ging.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja 18 jaar cel toch waar die 2/3 heeft uitgezeten heeft? Of vergis ik me nu
De gemiddelde Nederlander:quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Zolder het volgende:
De gemiddelde Nederlander:
[ afbeelding ]
Daar kan je niet mee discussieren.
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Zolder het volgende:
Fijn dat er in dit topic ook nog verstandige mensen te vinden zijn die wel kunnen relativeren![]()
Die heksenjachten en mensen alles maar toewensen van tegenwoordig
Antwoord staat in dit topic (ook in deel 1). Lees t en trek je eigen conclusie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag ook wel. Waarom zouden we het hem niet toewensen? Ga jij mij dat eens vertellen? Waarom the fuck niet? Dit is mega triest.
Hopelijk worden die mensen dan hard aangepakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Die mag zo langzamerhand smeken om een hogere straf. Want als de internetters ontevreden zijn met zijn straf, dan zal hij wel eens een bonus kunnen krijgen
Het woordje kind als kunt schrijven, dat is pas een misdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef gelly het volgende:
Maar goed, dat meisje mag ook wel uit huis geplaatst worden. Je kunt Jewel noemen is kindermishandeling.
Niet echt, op internet blijft het voor 99% bij grootspraak (de 'internethelden') en leidt het zelden tot fysieke handelingen. Ja leuk dat je die jongen verrot wil slaan, maar A roepen en B doen is een wereld van verschil. Zelfs als het adres van die jongen bekend zou zijn, gaan de meesten echt niet de moeite nemen om hem ff 'aan te pakken'. Wie gaat nou celstraf riskeren om dat kutjoch van die video -waar je verder toch geen band mee hebt- te molesteren? Praktisch niemand dus. Online grootspraak draagt hierbij niet echt wat bij aan de 'verhuftering' imo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De ironie inderdaad. Kankeren op hufters en ondertussen zelf nog even een flink steentje bijdragen aan die hele verhuftering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |