*phew* Toch nog een beetje intelligentie in dit topic, dank je wel!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef gelly het volgende:
Ik zie vooral weer de gebruikelijke idioten die hun eigen agressieve persoonlijkheden proberen goed te praten door daders het allerergste toe te wensen. Laat je nakijken mafketels. De volgende keer sta je zelf op zo'n filmpje.
Ik ben dan waarschijnlijk ouder , maar in mijn Haagse schooltijd kwam dit echt nooit voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef 16meter het volgende:
gewoon een kwajongesstreek
deden wij vroeger ook scheentjeschoppen
media moet t weer opblazen
Nee precies. Dit soort dingen gebeuren pas sinds men filmpjes kan maken en op Facebook kan zetten. Logisch toch. Alles wat je vroeger niet zelf kon zien gebeurde niet. Zo is het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik ben dan waarschijnlijk ouder , maar in mijn Haagse schooltijd kwam dit echt nooit voor.
Waar / wanneer zat jij op schol dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee precies. Dit soort dingen gebeuren pas sinds men filmpjes kan maken en op Facebook kan zetten. Logisch toch. Alles wat je vroeger niet zelf kon zien gebeurde niet. Zo is het.
Begrijp je niet helemaal wat ik duidelijk probeer te maken ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Waar / wanneer zat jij op schol dan?
Waar dit gedrag , dit geweld van een jongen tegen een mesje op deze manier gebeurde?
Dat de extremen nu veel sterker worden opgezocht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Begrijp je niet helemaal wat ik duidelijk probeer te maken ?
En dat baseer je op wat precies ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:02 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat de extremen nu veel sterker worden opgezocht.
Steeds meer en steeds verder.
En aangespoord door het filmen en delen van dit soort ranzigheid.
Als je dat ook vind dan zijn we het eens.
Nee, dat lijkt maar zo. Iedere scheet krijg je tegenwoordig mee. Als er in Sliedrecht een burenruzie is had jij daar in Den Haag vroeger ook nooit iets van meegekregen, maar nu haalt dat de fucking voorpagina.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:02 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat de extremen nu veel sterker worden opgezocht.
Steeds meer en steeds verder.
En aangespoord door het filmen en delen van dit soort ranzigheid.
Als je dat ook vind dan zijn we het eens.
Fijne discussie met je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, je lult maar wat in de rondte.
ja idd tis de mediaquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo. Iedere scheet krijg je tegenwoordig mee. Als er in Sliedrecht een burenruzie is had jij daar in Den Haag vroeger ook nooit iets van meegekregen, maar nu haalt dat de fucking voorpagina.
Jammer voor de daders, ze moeten daar maar rekening mee houden. Nu zullen ze nog heel lang goed om zich heen moeten kijken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo. Iedere scheet krijg je tegenwoordig mee. Als er in Sliedrecht een burenruzie is had jij daar in Den Haag vroeger ook nooit iets van meegekregen, maar nu haalt dat de fucking voorpagina.
Ik heb wel een hoop gezien en meegemaakt in mijn jeugd hoor , ik zeg alleen dat in mijn schooltijd , bij mij op school ik dit soort ranzigheid , een knulletje dat een meisje in elkaar trapt (en gefilmd wordt) niet heb gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar moeten ze bij een veroordeling dan ook maar rekening mee houden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Jammer voor de daders, ze moeten daar maar rekening mee houden.
Dat zeg ik, dit zie je ook alleen maar op en dankzij internet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb wel een hoop gezien en meegemaakt in mijn jeugd hoor , ik zeg alleen dat in mijn schooltijd , bij mij op school ik dit soort ranzigheid , een knulletje dat een meisje in elkaar trapt (en gefilmd wordt) niet heb gezien.
En dat is enerzijds ranzig , maar anderzijds ook goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dit zie je ook alleen maar op en dankzij internet.
Altijd maar rekening houden met de daders. Maar goed dat we via internet snel kunnen achterhalen wie het is en waar hij woont.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar moeten ze bij een veroordeling dan ook maar rekening mee houden.
Zodat jij je erop kan aftrekken ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Altijd maar rekening houden met de daders. Maar goed dat we via internet snel kunnen achterhalen wie het is en waar hij woont.
Welnee. Ik hoop ook dat deze mafkees gewoon gestraft wordt. Maar beweren dat de daders maar rekening moeten houden met tokkies die graag eigen rechter spelen en zorgen voor nog meer zinloos geweld slaat nergens op. En die heksenjachten zijn al helemaal krankzinnig. Het enige wat daarmee wordt bereikt is nóg meer zinloos geweld. Geen haar beter dan zo'n mongool dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef stekelzwijn het volgende:
Altijd maar rekening houden met de daders.
Dat zal toch niet.quote:
Erg raar als niemand aangifte doet ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Maar toch raar dat het maandag gebeurd is en de dader is nog niet op het politiebureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |