Dan niet.quote:
Je zou het zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef Tukker87 het volgende:
Sommige reacties hier zijn wel erg eng. Ja het is een rotjoch maar om hem nu dood te gaan maken is weer het andere uiterste.
Eerlijk iemand in elkaar slaan en dan twee dagen schoffelen. Nee in het dieren rijk moet je zo 1 hetzelfde aandoen wet van de natuur. En weet je wat we zijn beesten ja beesten niks meer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb een dochter en kan me dat dus prima inbeelden en ik denk dat ik dan idd ook wat agressiever zou reageren. Dan komen er emoties bij en kan je niet meer rationeel denken. Dat is nou juist het mooie van onze rechterlijke macht: daar is geen ruimte voor emoties waardoor de straffen eerlijk en objectief blijven, en dat is een groot goed!
Gedeeltelijk ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:17 schreef Globali het volgende:
[..]
Je zou het zeggen.
Heb je voetval gezien?
Beesten gebruiken ook geen wc.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:29 schreef Globali het volgende:
Beesten doen dit niet eens. Dan heb je een probleem.
Een kattenbak is geen wc. Een kattenbak is een kattenbak.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:46 schreef Globali het volgende:
[..]
Het beest van mij wel. Het heet een kattenbak. Ik weet niet waar tuig hun huis vindt.
Ik ga geen echte wc aanleggen voor een poes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een kattenbak is geen wc. Een kattenbak is een kattenbak.
Niet? Volgens mij valt dit gewoon onder mishandeling. \quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hier een bepaalde straf voor gegeven zou worden, het is gewoon een jongen die kwa ontwikkeling achter loopt op zijn leeftijdsgenoten.
En jij hebt er wél wetenschappelijk bewijs voor dat er vroeger net zo veel geweldsmisdrijven onder jongeren voorkwamen, met dezelfde mate van geweld, als nu het geval is?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, je lult maar wat in de rondte.
Bagatelliseer je nu serieus wat die jongen dat meisje flikte?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef gelly het volgende:
Maar goed, iedereen die 15 is geweest ziet toch gewoon een onzeker knaapje dat stoer probeert te doen tegenover z'n vriendjes ?
Er wordt net gedaan of dat meiske in een rolstoel geschopt is en door een rietje moet eten. Zijn al die dwazen die zich zo enorm opwinden en om wraak roepen de grip op de realiteit wat verloren ?
En nu begin ik serieus te twijfelen aan je opvoeding, normen en waarden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, dit is iemand onderuit schoppen. Gewoon pubergedrag. Gelukkig weten de moraalridders van Geenstijl er landelijk nieuws van te maken. Want die deden zoiets vroeger nooooooit. En de reaguurders ook niet. Dat waren allemaal brave Henderikken met een middenscheiding die een appel voor de meester meenamen.
Het eerste valt onder zware mishandeling toe brengen. Dit wordt echt een probleem voor die jongen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij valt dit gewoon onder mishandeling. \
[..]
En jij hebt er wél wetenschappelijk bewijs voor dat er vroeger net zo veel geweldsmisdrijven onder jongeren voorkwamen, met dezelfde mate van geweld, als nu het geval is?
Ow, niet? Lul jij dan ook niet zomaar wat in de rondte?
Die jongen is nog minderjarig, daarom verwacht ik eerder dat hij gewoon een waarschuwing krijgt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:51 schreef probeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:54 schreef Globali het volgende:
[..]
Het eerste valt onder zware mishandeling toe willen brengen. Dit wordt echt een probleem voor die jongen.
Gefeliciteerd. En ook jij staat op mijn lijstje van FoK!-ers die ik niet meer serieus hoef te nemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is niet omdat ze op een stoel ging zitten.
Als je wordt gepest wordt je altijd uitgelokt, maar zij ging terugschelden. Aanleiding.
Hij is niet de enige hoor. Ik vind dat ie gelijk heeft, het valt allemaal best mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Bagatelliseer je nu serieus wat die jongen dat meisje flikte?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hij is niet de enige hoor. Ik vind dat ie gelijk heeft, het valt allemaal best mee.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En ook jij staat op mijn lijstje van FoK!-ers die ik niet meer serieus hoef te nemen.
Velen met jou. Dan heb je geen opleiding.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hij is niet de enige hoor. Ik vind dat ie gelijk heeft, het valt allemaal best mee.
Nou, dat wetenschappelijke bewijs is er zeker. Ik heb me enige tijd geleden verdiept in de jeugdcriminologie en raad eens: misdaadcijfers onder adolescenten zijn al decennia stabiel. Dus ja, idd, ook vanuit de wetenschap klopt zijn onderbouwing.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:51 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
En jij hebt er wél wetenschappelijk bewijs voor dat er vroeger net zo veel geweldsmisdrijven onder jongeren voorkwamen, met dezelfde mate van geweld, als nu het geval is?
Ow, niet? Lul jij dan ook niet zomaar wat in de rondte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |