Eigenlijk vrij weinig nogtwitter:Vannieuwkerke twitterde op woensdag 18-06-2014 om 11:12:402.189.000 voor Rode Duivels. Record in de televisiegeschiedenis. Dat is zonder de kijkers (naar schatting 470.000) op de grote schermen. reageer retweet
Gloryhunters!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk vrij weinig nogtwitter:Vannieuwkerke twitterde op woensdag 18-06-2014 om 11:12:402.189.000 voor Rode Duivels. Record in de televisiegeschiedenis. Dat is zonder de kijkers (naar schatting 470.000) op de grote schermen. reageer retweet
Bwahquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Met hun kwaliteiten mag het geen bibberwedstrijd zijn! Natuurlijk hielp de veldbezetting hier ook niet bij. Het was gewoon een zaadpartij (zoals Boskamp dat zo mooi kan zeggen) in de 1e helft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:40 schreef misteriks het volgende:
Waar halen al die haters het vandaan dat Belgie een finale claimt? Ik denk dat de meeste Belgen tevreden zijn met een mooie 2e ronde. De rest is extra. En 1 slechte wedstrijd maakt nog geen zomer, of hoe gaat dat spreekwoord. Tegen Rusland ga je pas de kwaliteiten zien; gisteren speelde ongeveer iedereen met de bibber en onder het verwachtte niveau, die jongens moeten nog loskomen. Ja, het was een kutwedstrijd, maar het is toch nog veel te vroeg om te oordelen imo. Er is genoeg kwaliteit in de groep om hier en daar het verschil te maken, ook tegen bvb Portugal.
Staat nergens echt bij, maar grote televisieshows halen hier in primetime 1.000.000 kijkers en dat is al behoorlijk. Volgens mij gaat het hier over heel België.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet dan? Tenzij het enkel over Vlaanderen gaat, dan wordt het anders.
Je hebt wel een punt hoor, vind het ook allemaal wat 'over the top'. Denk dat heel veel mensen die mening delen, ook in België overigensquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:36 schreef pyl het volgende:
[..]
De eerste Oranjegekte ontstond spontaan in 1988 toen Nederland, via een laat doelpunt van Van Basten, Duitsland in de halve finale van het EK versloeg. Het was een gekkenhuis, maar nog rustig vergeleken bij wat ik gisteren bij jullie zag, na een overwinning op Algerije in een poulewedstrijd.
Vlamingen kijken weinig naar de franstalige zender en vice versa volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Staat nergens echt bij, maar grote televisieshows halen hier in primetime 1.000.000 kijkers en dat is al behoorlijk. Volgens mij gaat het hier over heel België.
Valt mee ja. I.t.t wat men in Nederland schijnt te denken zijn er genoeg Belgen die weinig interesse in het WK of de RD's hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Ja, maar er staat ook nergens dat het over Vlamingen an sich gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:48 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vlamingen kijken weinig naar de franstalige zender en vice versa volgens mij.
Er is ook weinig reden om naar de Franstalige zenders te kijken toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:48 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vlamingen kijken weinig naar de franstalige zender en vice versa volgens mij.
Bron?quote:
Er is iig genoeg groeipotentieel nuquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Met hun kwaliteiten mag het geen bibberwedstrijd zijn! Natuurlijk hielp de veldbezetting hier ook niet bij. Het was gewoon een zaadpartij (zoals Boskamp dat zo mooi kan zeggen) in de 1e helft.
Moest die penalty er niet gekomen zijn, was er helemaal niets aan de hand en had het geen bibberwedstrijd geweest. Het lijkt me vrij normaal dat je aan jezelf en als team begint te twijfelen etc.. Maar Algerije heeft ocharme 1 schot binnen kader gehad (de penalty) en een kopbal die gewoon naast ging op een corner.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:51 schreef misteriks het volgende:
[..]
Er is iig genoeg groeipotentieel nuHet gebrek aan ervaring was toch wel aan de orde; wat een podiumvrees en verkrampt gedoe... Wel typisch Belgisch
Ik vreesde voor zo'n wedstrijd, zo ook ben ik ervan overtuigd dat we tegen Rusland wel mooie dingen gaan zien.
Dan is het inderdaad een fenomenaal recordquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Halcon het volgende:
Op de site van VRT staat ook "2.189.421 Vlamingen".
gejuicht of heel stijf geklapt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een fenomenaal record
Zelfs onze koning heeft gejuicht
Hij stond daar tussen de bond van ondernemers en zo, dus het was eerder een stijve bedoening met al die maatpakken en hun champagne.quote:
Lijkt me (intuïtief) ook wel logischer. Dat is ongeveer een derde van de Vlaamse bevolking.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Halcon het volgende:
Op de site van VRT staat ook "2.189.421 Vlamingen".
Yep. Tegen het einde keken er 2.5 mio. 0.5 mio op scherm en 0.2 mio via de radio. Plausibele cijfers voor Vlaanderen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Lijkt me (intuïtief) ook wel logischer. Dat is ongeveer een derde van de Vlaamse bevolking.
Vanden Borre is aanvallender dan Alderweireld, maar hij is mentaal een beetje onvoorspelbaar, kan soms een wereldpartij spelen en soms kan hij zijn focus niet vasthouden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond jullie vooral erg weinig breedte hebben in het spel, wat juist nodig is tegen zo'n 'bus-parkeer-systeem' van Algerije. Vertonghen én Alderweireld op de backs is gewoon te verdedigend. Vooral omdat jullie buitenspelers hebben die graag naar binnen gaan (Hazard, Mertens, Chadli), moeten er eigenlijk backs zijn die er dan aan de buitenkant overheen kunnen knallen. Vertonghen en Alderweireld zijn daar aanvallend duidelijk te beperkt voor. Hebben jullie nog iemand in de selectie die dat zou kunnen invullen? Vanden Borre misschien? Jullie missen in ieder geval echt een type Janmaat, om maar iemand te noemen.
Schalkse Ruiters staat op 1 met 2.2 mio. Maar daar waren dan ook geen grote schermen voor opgesteld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een fenomenaal record
Zelfs onze koning heeft gejuicht
Ik zou hem wel ingebracht hebben eigenlijk. Algerije was toch alleen maar bezig met ingraven. Dan kan een aanvallend ingestelde back wel prettig zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vanden Borre is aanvallender dan Alderweireld, maar hij is mentaal een beetje onvoorspelbaar, kan soms een wereldpartij spelen en soms kan hij zijn focus niet vasthouden.
Aha, oke. Viel mij in ieder geval op. Zonde dat jullie wel 4/5 goede centrale verdedigers hebben, maar matige backs. Hoop overigens dat jullie ver komen. Een kwart/halve finale Nederland-België zou echt fantastisch zijn. Wel wishfull thinking natuurlijk, want zie ons de kwartfinale niet halen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vanden Borre is aanvallender dan Alderweireld, maar hij is mentaal een beetje onvoorspelbaar, kan soms een wereldpartij spelen en soms kan hij zijn focus niet vasthouden.
Alderweireld lag niet aan de basis voor het trage spel, dus die had ik er zeker niet afgenomen. Die andere 3 die je opnoemt, dat was toch wel duidelijk in de 2e helft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou hem wel ingebracht hebben eigenlijk. Algerije was toch alleen maar bezig met ingraven. Dan kan een aanvallend ingestelde back wel prettig zijn.
Aan de andere kant: Chadli, Dembele en Lukaku waren ook rijp voor een wissel.
Hij lag niet aan de basis, maar een aanvallende back had wellicht wat kunnen forceren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:10 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Alderweireld lag niet aan de basis voor het trage spel, dus die had ik er zeker niet afgenomen. Die andere 3 die je opnoemt, dat was toch wel duidelijk in de 2e helft.
Dat gebeurt op zoveel plaatsen. Niet netjes, maar ook weer geen drama.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Pumatje het volgende:
Belgen, van Calimero complex naar overmaatse arrogantie.
Zoals het wegfluiten van het Nederlandse volkslied bijvoorbeeld, in die oefenpot.
Erg sportief ...
ditquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef Brecht35 het volgende:
En maar blijven lullen die Nederlanders. Hun Belgenhaat zit wel diep hoor, moet je ze nageven.
Ik denk dat de Belgiëhaters niet eens wisten dat NL vandaag moest voetballen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dit
je zou haast vergeten dat oranje straks zelf moet gaan ballen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haten? Je hebt toch ook geen hekel aan mentaal gehandicapte kinderen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef Brecht35 het volgende:
En maar blijven lullen die Nederlanders. Hun Belgenhaat zit wel diep hoor, moet je ze nageven.
Wel grappig dat Nederlanders elk Belgiëtopic verneuken met hun haat om dan te gaan zeggen dat wij de aanstokers zijn. Achja..
hehehequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haten? Je hebt toch ook geen hekel aan mentaal gehandicapte kinderen?.
En jij bent dan een moderator hier?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef Pumatje het volgende:
praktisch 99% van de Nederlandse bevolking had totaal geen verwachtingen dit WK en had daar complete vrede mee. Meedoen aan toernooien is voor Nederland vanzelfsprekend..
De Calimero rol is nog steeds voor de Belg, anders was er nooit zo enorm feestgevierd afgelopen nacht na een winst op Algerije in de poulefase
Daar hoef je nu ook weer geen raketgeleerde voor te wezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
En jij bent dan een moderator hier?
Niet echt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef Pumatje het volgende:
Meedoen aan toernooien is voor Nederland vanzelfsprekend..
ik las het al in Het Laatste Nieuwsquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnfr!aVb5D4DcyOP8s/
Belgen
Belgie heeft ook een reeks van 5 deelnames op een rij achter de rug. Ik zie het punt niet echt. Het calimerogedrag zit m echt wel bij de NLers hoor, die maar al te graag schreeuwen dat ZIJ de beste zijn en recht van spreken hebben en een ander niet. Nogal flauwtjes imho.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten 2002 doen we al 16 jaar onafgebroken mee aan, eindtoernooien. Sinds de kwalificatieeis verlaagd is doen wij dus eigenlijk altijd mee.
Meestal gaat een geleidelijke opbouw vooraf aan een wk succes. Spanje en Frankrijk wonnen bijvoorbeeld voor hun wk zege het EK. Daar was België nog niet eens bij. En tegen een matig Algerije was het ook nog niet overtuigend. Er zijn dus nog geen tekenen dat België het ver gaat schoppen dit wk, behalve het talentvolle team.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
Ik zie sowieso niet in waarom het relevant is voor het WK 2014. Hongarije deed het vroeger ook goed. Kopen ze nu veel voor...
Spijkers op laag water zoeken, bitchen om te bitchen....
In België heeft men gezien de terugval van VB die periode al achter de rug. In NL is die periode nu goed en wel begonnen.
Precies of een koning kan uitbundig beginnen juichenquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Precies of een koning kan uitbundig beginnen juichen
Het kan, maar het wordt gewoon niet gedaan. Eigen aan de stand zeg maar.quote:
Omdat België gezien het potentieel deze poule moet kunnen winnen en ook een tegenstander als Portugal/VS geen onhaalbare kaart is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vraag mij toch steeds af waarom er begonnen wordt over kwartfinales etc.
Ons doel is de poule overleven en 1e of 2e eindigen... Alles wat erna komt, is surplus.
En nee ik zie ons niet 1e eindigen in de poule... Eerder 2e.
Dus omdat één iemand dat doet, is er wat mis in het land?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:42 schreef Pumatje het volgende:
Als mensen in Belgie namen beginnen te vernoemen ten ere van een fukking overwonnen poulewedstrijd is er echt iets flink mis in dat land.
We zijn al heel wat rariteiten gewend van onze zuiderburen maar dit slaat werkelijk alles
Erger dan de festiviteiten in de Belgische steden na de 0-0 tegen Nederland op de WK in Frankrijk in 1998 is het nog niet. Wat was dat een eye opener ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:42 schreef Pumatje het volgende:
Als mensen in Belgie namen beginnen te vernoemen ten ere van een fukking overwonnen poulewedstrijd is er echt iets flink mis in dat land.
We zijn al heel wat rariteiten gewend van onze zuiderburen maar dit slaat werkelijk alles
Vasthouden aan een oefenpotjequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef Brecht35 het volgende:
Je stuurt ze met 4-2 naar huis en ze hebben nog steeds een grote bek.
Beter dat dan elk Belgentopic verneuken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vasthouden aan een oefenpotje.
Piep, piep, hallo!
Jij was daar bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Erger dan de festiviteiten in de Belgische steden na de 0-0 tegen Nederland op de WK in Frankrijk in 1998 is het nog niet. Wat was dat een eye opener ...
Sja, je zit op FOK.NL he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Beter dat dan elk Belgentopic verneuken.
Kijk eens naar de Nederlandse topics hoeveel Belgen er zo verzuurd als jullie reageren en kijk dan eens naar de Belgische topics(elke pagina wordt door jullie verneukt).
Gek, er werd helemaal geen feest gevierd. Wat opluchting dat de veel hoger aangeschreven Nederlandse ploeg geen gehakt had gemaakt van de totaal niet hoog aangeschreven Belgische ploeg, maar feest...quote:
Jawel hoor. De mensen sprongen in de fonteinen van vreugde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gek, er werd helemaal geen feest gevierd. Wat opluchting dat de veel hoger aangeschreven Nederlandse ploeg geen gehakt had gemaakt van de totaal niet hoog aangeschreven Belgische ploeg, maar feest...
Eerlijk is eerlijk Halcon, de Kluivert - Staelens grapjes gingen toen vlot bij iedereen over de tong, ook al was dat een onsportieve actie van ons...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gek, er werd helemaal geen feest gevierd. Wat opluchting dat de veel hoger aangeschreven Nederlandse ploeg geen gehakt had gemaakt van de totaal niet hoog aangeschreven Belgische ploeg, maar feest...
Trouwens de enige wedstrijd die ik me kan herinneren dat NL echt beter was dan Belgie ( in hun onderlinge duels )quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Erger dan de festiviteiten in de Belgische steden na de 0-0 tegen Nederland op de WK in Frankrijk in 1998 is het nog niet. Wat was dat een eye opener ...
Een enkeling wellicht. Dat heb je altijd wel. Niet massaal in elk geval.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Jawel hoor. De mensen sprongen in de fonteinen van vreugde.
Uiteraard. Was ook een domme actie van Kluivert. Maar da's wat anders dan massaal feestvieren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Halcon, de Kluivert - Staelens grapjes gingen toen vlot bij iedereen over de tong, ook al was dat een onsportieve actie van ons...
WK kwalificatie (voor WK 1998) was Nederland ook veel beter. De wedstrijd op het WK 1994 ook wel. Toen was Preud'Homme fantastisch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef misteriks het volgende:
[..]
Trouwens de enige wedstrijd die ik me kan herinneren dat NL echt beter was dan Belgie ( in hun onderlinge duels )
Maar jullie blijven langs de andere kant het vuur ook wel bijstoken hé, dat kan je nu ook niet ontkennen. Erger nog, de moderators doen er rustig aan mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je zit op FOK.NL he?
Beetje naief als je verwacht op een site van een revaliserend land verwacht pro-belgie posts te zien. Zeker nadat jullie allemaal deden alsof jullie Nederlanders waren zo arrogant en pochend deden jullie...
Tja, wat is massaal? Toeterende auto's, schreeuwende mensen, zwaaiend met de Belgische vlag, springend en dansend in de fonteinen, glunderende gezichten op de televisie. Ze hadden het toch maar mooi geflikt: een 0-0 tegen Nederland!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uiteraard. Was ook een domme actie van Kluivert. Maar da's wat anders dan massaal feestvieren.
Ach, het zegt alles. Onzin verkopen over België is kennelijk belangrijker dan Nederland - Australië. België - Algerije topic haalt ook veel meer reacties binnen dan een spectaculaire Mexico - Brazilië p prime time gesproken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Maar jullie blijven langs de andere kant het vuur ook wel bijstoken hé, dat kan je nu ook niet ontkennen. Erger nog, de moderators doen er rustig aan mee.
Ik ben hier geen mod, gewoon FOK!ker, niets meer en niets minder. En het is ons als Nederlanders op een Nederlands forum ons goed recht om niet pro Belgie te zijn tijdens een WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Maar jullie blijven langs de andere kant het vuur ook wel bijstoken hé, dat kan je nu ook niet ontkennen. Erger nog, de moderators doen er rustig aan mee.
Dat viel allemaal wel mee. We zullen straks een zien hoe Nederland tekeer gaat na een overwinning op die 2. Bundesliga en MLS-helden uit Australië en hoe de één na de ander op het forum brult dat de wereldtitel alweer binnen is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, wat is massaal? Toeterende auto's, schreeuwende mensen, zwaaiend met de Belgische vlag, springend en dansend in de fonteinen, glunderende gezichten op de televisie. Ze hadden het toch maar mooi geflikt: een 0-0 tegen Nederland!
Ik denk dat dat allemaal heel erg zal meevallen. Als ze dat potje al winnen, natuurlijk. Wordt later eventueel de kwart- en halve finale bereikt, tja, dan ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee. We zullen straks een zien hoe Nederland tekeer gaat na een overwinning op die 2. Bundesliga en MLS-helden uit Australië en hoe de één na de ander op het forum brult dat de wereldtitel alweer binnen is.
Oh, in de diverse topics hier is de wereldbeker al binnen. De grote schermen zijn ook niet aan te slepen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal heel erg zal meevallen. Als ze dat potje al winnen, natuurlijk. Wordt later eventueel de kwart- en halve finale bereikt, tja, dan ...
niet pro België is niet hetzelfde als anti-België. De discussie had al lang gestopt moeten zijn. Open een apart topic erover, maar lig dit niet tot in den treure aan de gang te houden in de specifieke wedstrijdtopics.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, gewoon FOK!ker, niets meer en niets minder. En het is ons als Nederlanders op een Nederlands forum ons goed recht om niet pro Belgie te zijn tijdens een WK.
Jullie zitten constant te haten op België en elke pagina van dit topic te vullen met jullie gehaat. Groei op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, gewoon FOK!ker, niets meer en niets minder. En het is ons als Nederlanders op een Nederlands forum ons goed recht om niet pro Belgie te zijn tijdens een WK.
Wat een onzin. Dat gelooft niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, in de diverse topics hier is de wereldbeker al binnen.
Is er iets tegen gezamenlijk voetbalwedstrijden kijken?quote:De grote schermen zijn ook niet aan te slepen.
Elke pagina, van alle 1 pagina's?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:11 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jullie zitten constant te haten op België en elke pagina van dit topic te vullen met jullie gehaat. Groei op.
Elke pagina van elk Belgiëtopic wordt door jullie verneukt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke pagina, van alle 1 pagina's?.
En er wordt gereageerd, eigenlijk zoals we in VBL altijd onderling bekvechten, onderlinge rivaliteit, niets bijzonders.
Maar nee, de tere belgjes kunnen er weer niet tegen en Nederlanders zijn weer de boosdoener.
Er praten er toch genoeg zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat gelooft niemand.
[..]
Is er iets tegen gezamenlijk voetbalwedstrijden kijken?
Zou best kunnen, geen idee, ik zit niet op FOK! meestal tijdens wedstrijden. Maar wellicht is het een idee om lekker op een belgische site te gaan posten dan, je weet wel zo'n site waar die bloedirritante nederlanders niet met 95% in de meerderheid zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Elke pagina van elk Belgiëtopic wordt door jullie verneukt.
Dus omdat je in de meerderheid bent, vindt je het normaal om de boel te komen opzieken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee, ik zit niet op FOK! meestal tijdens wedstrijden. Maar wellicht is het een idee om lekker op een belgische site te gaan posten dan, je weet wel zo'n site waar die bloedirritante nederlanders niet met 95% in de meerderheid zijn.
Wellicht is het een idee om je te gedragen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee, ik zit niet op FOK! meestal tijdens wedstrijden. Maar wellicht is het een idee om lekker op een belgische site te gaan posten dan, je weet wel zo'n site waar die bloedirritante nederlanders niet met 95% in de meerderheid zijn.
1) het gaat over voetbal, dat gaat al-tijd gepaard met dit soort treiteractie over en weer, hoort erbij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dus omdat je in de meerderheid bent, vindt je het normaal om de boel te komen opzieken?
We gedragen ons hier zoals we willen, jullie zijn de gasten uit belgie hoor, pas je maar aan aan onze manier van posten lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om je te gedragen.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gedragen ons hier zoals we willen, jullie zijn de gasten uit belgie hoor, pas je maar aan aan onze manier van posten lijkt me.
En zie hier dus het gevolgquote:
Ok, dan is het duidelijk. Gekke jongens die Hollanders.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier dus het gevolg.
WIJ zitten er niet mee hoor, wij vermaken ons hier prima.
Lol....aan Nederlanders vragen om zich te gedragen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om je te gedragen.
En arrogantie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....aan Nederlanders vragen om zich te gedragen?![]()
Wij hebben onbeschoiftheid zo ongeveer uitgevonden.
Blijkbaar maken ze wel goeie foraquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:22 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ok, dan is het duidelijk. Gekke jongens die Hollanders.
doe ik al. in het begin was het best moeilijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gedragen ons hier zoals we willen, jullie zijn de gasten uit belgie hoor, pas je maar aan aan onze manier van posten lijkt me.
Wij vinden onszelf nou eenmaal geweldig en dat zal de rest van de wereld weten ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:23 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En arrogantie.
Vooral dat. En gebrek aan respect.
Welnee gewoon overal tegen aantrappen en dan wachten op reacties en doorgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe ik al. in het begin was het best moeilijk.
Ja, ik kan me best vermaken op Fok! dat moet ik toegeven. Dit is wel een minder kantje dat ik in mijn naïviteit toch niet van jullie had verwacht buiten een van poppel of DAM.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar maken ze wel goeie fora.
Je maakt het gewoon allemaal te persoonlijk nu het over voetbal gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:26 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me best vermaken op Fok! dat moet ik toegeven. Dit is wel een minder kantje dat ik in mijn naïviteit toch niet van jullie had verwacht buiten een van poppel of DAM.
fout.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:28 schreef Halcon het volgende:
Feit is en blijft dat nu 'de Nederlander' veel meer bezig is met de Rode Duivels dan 'de Belg' met Oranje.
Neuh. Op dit forum zie ik geen enkele Belg zo obsessief bezig zijn met Oranje als enkele Oranje-fans met de Rode Duivels. En in het dagelijkse leven, hoor ik Belgen al helemaal niet veel over Oranje. Oranje kwam op het grote scherm en er braken geen feesten uit na de 0-1 van Spanje.quote:
Dat vinden we niet alleen, dat zijn we ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij vinden onszelf nou eenmaal geweldig en dat zal de rest van de wereld weten ook.
Dit slaat nergens op. Die vieren pas feest als ze WK zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef Halcon het volgende:
Brazilië vierde flink feest na een overwinning, behaald dankzij een opzichtig falende arbiter, tegen Kroatië. Wat een Calimero's.
Tot zo ver de wondere wereld van Pumatje.
Die vieren gewoon feest. In 2010 ook na de benauwde zege op Noord Korea.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Die vieren pas feest als ze WK zijn.
Ik weet het niet maar die oranje tagjes beginnen aan en uit te gaan zo lijkt het wel. Nu enkel de 2 laatste posts nog een oranje tagje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die van mij alleen op mijn telefoon. Hoe doe je dat?
Waar je je al niet druk over kunt maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop dat Belgie een keer volwassen wordt en die achterlijke naam : "de rode duivels" laat varen. Vind het zo raar en een beetje afgedaan klinken.
Ook die drietanden en dergelijke... het is het allemaal net niet.
Net zo geinspireerd als Honduras die maar de letter H overal opkalken omdat het de 1e letter van hun land is.
Bij mij heb je een oranje tagje. Op mijn telefoon is alles zwart i.p.v. oranje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar die oranje tagjes beginnen aan en uit te gaan zo lijkt het wel. Nu enkel de 2 laatste posts nog een oranje tagje?
Niet zo overdreven als in België. Voor hun telt alleen de titel net zoals dat geld voor de andere top landen. Duitsland loopt nu ook de polonaise niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vieren gewoon feest. In 2010 ook na de benauwde zege op Noord Korea.
Kijk Puma, als je vuurtje wil stoken moet je dat niet met een natte krant doen hé.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop dat Belgie een keer volwassen wordt en die achterlijke naam : "de rode duivels" laat varen. Vind het zo raar en een beetje afgedaan klinken.
Net zo geinspireerd als Honduras die maar de letter H overal opkalken omdat het de 1e letter van hun land is.
Ze vieren het in Brazilië flink. In veel landen wordt een overwinning gevierd. In Nederland ook. Niets mis mee. Als je je daar al druk over moet gaan maken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet zo overdreven als in België. Voor hun telt alleen de titel net zoals dat geld voor de andere top landen. Duitsland loopt nu ook de polonaise niet.
Patatquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Pumatje het volgende:
Ik houd u gewoon bezig eh.
Ik had u ook in een ronde ruimte kunnen zetten en hebben verteld dat er in de hoek een zak patat ligt.
Een zak rauwe aardappels. Is dat lekker?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Pumatje het volgende:
Ik houd u gewoon bezig eh.
Ik had u ook in een ronde ruimte kunnen zetten en hebben verteld dat er in de hoek een zak patat ligt.
Frustratie druipt er vanaf. Je lijkt wel het neefje van Van Poppel en DAM.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:48 schreef Pumatje het volgende:
Dat is wat anders aangezien de hierboven genoemde landen dit fenomeen ook al jarenlang kennen door spontane acties na het behalen van de eindprijs van een evenement.
..
Belgie kent dit niet... het is allemaal vooropgezet. Het is nep, het is kunstmatig... dat de cultuurbewusteelitairebourgondische opperbelg een beetje de Nederlander zit af te zeiken om haar kuddegedrag en vervolgens met artikels aankomt om dit te onderbouwen en tegelijkertijd fukkin hard meedoet in diezelfde polonaise.
belachelijk Belskes.
Amai! Content plezant amaj!
Zou het een heel klein beetje te maken kunnen hebben dat jullie meer en makkelijker happen dan een peuter naar een lolly?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:51 schreef Brecht35 het volgende:
Vanavond speelt Oranje, waar houden Nederlanders zich mee bezig? België-bashing.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het een heel klein beetje te maken kunnen hebben dat jullie meer en makkelijker happen dan een peuter naar een lolly?.
Er valt weinig te vieren, je moet gewoon overtuigend van Algerije winnen maar dat is al teveel gevraagd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:52 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft toch opvallend hoeveel NLers maar blijven zeuren en het moeilijk hebben met vierende Belgen. Het begint een beetje zielig te worden.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het een heel klein beetje te maken kunnen hebben dat jullie meer en makkelijker happen dan een peuter naar een lolly?.
Nee, idd, dat zal het niet zijn. Jullie reageren niet als vliegen op stroop op elke opmerking, das waar.quote:
Op 9lives en HLN wordt echt achterlijk vaak de link tussen de Duivels en Oranje gelegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neuh. Op dit forum zie ik geen enkele Belg zo obsessief bezig zijn met Oranje als enkele Oranje-fans met de Rode Duivels. En in het dagelijkse leven, hoor ik Belgen al helemaal niet veel over Oranje. Oranje kwam op het grote scherm en er braken geen feesten uit na de 0-1 van Spanje.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, idd, dat zal het niet zijn. Jullie reageren niet als vliegen op stroop op elke opmerking, das waar..
In het dagelijkse leven nauwelijks. Je hoort nauwelijks wat over Oranje, ook niet voor de overwinning van Oranje op Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op 9lives en HLN wordt echt achterlijk vaak de link tussen de Duivels en Oranje gelegd.
En waarom...? Geen idee...
Nee. Het ging hier over voetbal. Totdat....quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, idd, dat zal het niet zijn. Jullie reageren niet als vliegen op stroop op elke opmerking, das waar..
Reageren is mijn stelling bevestigenquote:
Ik erger me als Nederbelg mateloos aan dit soort reacties. Nooit heeft de Nederlander het gedaan. Nooit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ach. Nu is winnen al niet meer genoeg om te mogen vieren. Nu moet het plots 'overtuigend' zijn. Wat zal het volgende excuus zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Er valt weinig te vieren, je moet gewoon overtuigend van Algerije winnen maar dat is al teveel gevraagd.
Ik denk dat dit het is. Schuimbekkend zaten ze al klaar om bij de (gehoopte) nederlaag volledig los te kunnen gaan op die 'domme Belgen'. De winst heeft het feestje verstoord en dat steekt. Getuige de vele prachtige reacties in dit topic.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:59 schreef Halcon het volgende:
Drie punten zijn binnen. Dit tot grote frustratie van velen.
Ja, denk nog maar even verderquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:02 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het is. Schuimbekkend zaten ze al klaar om bij de (gehoopte) nederlaag volledig los te kunnen gaan op die 'domme Belgen'. De winst heeft het feestje verstoord en dat steekt. Getuige de vele prachtige reacties in dit topic.
Precies dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:02 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het is. Schuimbekkend zaten ze al klaar om bij de (gehoopte) nederlaag volledig los te kunnen gaan op die 'domme Belgen'. De winst heeft het feestje verstoord en dat steekt. Getuige de vele prachtige reacties in dit topic.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies dit.
Ze liepen al rennend en juichend rond in hun kamertje, schuim op de bekken. Dan valt het vies tegen dat België, geheel conform het spelbeeld, alsnog winst.
Vervolgens wordt er dan van allerlei onzin bijgehaald om toch maar hun "punt" te kunnen maken. Het is beter om dan eens langs de dokter te gaan i.p.v. op dit forum belachelijk te blijven doen.
Dat snap ik nog steeds niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Pumatje het volgende:
Zeer eens, ik juich gewoon mee voor België hoor!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders die t België wel gunnen hoor, ook hier op FOK!.
Klopt. Een deel gunt het ze, een deel maakt het niets uit en dan heb je nog het kleine deeltje van gefrustreerde en geobsedeerde prutsers. Die laatste groep is luidruchtig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders die t België wel gunnen hoor, ook hier op FOK!
Haha, heerlijk. Eerst een tik dat het 1-1 werd. Maar goed, nog steeds schuim op de bekken want 1 - 1 is ook het lachen waard. Dan wordt het 2 - 1 en dan zien ze dat de Belgen er gewoon een hele gezellige avond van maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:06 schreef lolcat8811 het volgende:
En dan die ondraaglijke beelden van feestende Belgen!!!
Dat minderwaardigheidscomplex is totale fictie. Als het er al ergens is, dan is het latent aanwezig in Nederland.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:12 schreef Anoonumos het volgende:
Dat minderwaardigheidscomplex maakt ze ook wel makkelijk trollbaar.
Om eerlijk te zijn heb ik het gewoon niet op dat gezever over feestvierende Belgen gisteren ed. Kritiek op de match - excuses - wedstrijd is meer dan terecht natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zo ging het gisteren.
Oh nee, ik was bij Pearl Jam, heb nog een stukje wedstrijd staan kijken met een aantal belgen samen, was best gezellig en ze konden een grapje WEL waarderen. Penalty nog gezien, daarna niets meer.
Concert afgelopen, stand even gechecked en "zo, toch nog gered, best netjes" gedacht en me er verder niet meer zo bezig mee gehouden. Tot dit pareltje van een topic vol beledigde belgen.
Wij juichen voor Duitsland als ze Portugal inmaken aangezien Nederland er altijd van verliest. Duitsland is trouwens een grotere kanshebber op de wereldtitel dan Nederland en België.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex is totale fictie. Als het er al ergens is, dan is het latent aanwezig in Nederland.
Ook dat juichen voor de grote broer Duitsland.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:14 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Maar goed, dit topic krijgt inderdaad een te groot zevergehalte, tijd voor de volgende WK-matchVeel succes straks tegen Australië!
Stop de persen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsland is trouwens een grotere kanshebber op de wereldtitel dan Nederland en België.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:14 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik het gewoon niet op dat gezever over feestvierende Belgen gisteren ed. Kritiek op de match - excuses - wedstrijd is meer dan terecht natuurlijk![]()
Maar goed, dit topic krijgt inderdaad een te groot zevergehalte, tijd voor de volgende WK-matchVeel succes straks tegen Australië!
Niet lullig bedoeld, ik respecteer je bijdragen aan dit forum, maar dat is wel ietwat Calimero-achtig gedrag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij juichen voor Duitsland als ze Portugal inmaken aangezien Nederland er altijd van verliest. Duitsland is trouwens een grotere kanshebber op de wereldtitel dan Nederland en België.
Ik spreek je wel na België - Portugal, dat gezuig en tijdtrekken en duiken van die lui gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, ik respecteer je bijdragen aan dit forum, maar dat is wel ietwat Calimero-achtig gedrag.
Portugal kom je ook niet snel tegen dit toernooi. Op z'n vroegst pas de halve finale toch?
Klopt, maar België kan daar wel redelijk mee omgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik spreek je wel na België - Portugal, dat gezuig en tijdtrekken en duiken van die lui gaat je niet in de koude kleren zitten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:09 schreef Halcon het volgende:
Dit is wel een mooie: http://users.telenet.be/taalvandaal/ollandernijd.htm
Heeft toch écht hélemaal niets te maken met naïviteit? Ik ben tijdens dit WK ook voor een ander land nl. Duitsland. Kan toch perfect?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1) het gaat over voetbal, dat gaat al-tijd gepaard met dit soort treiteractie over en weer, hoort erbij.
2) je komt op een Nederlands forum, prima, maar hoe naief ben je als je denkt dat nederlanders tijdens een WK voor een ander land zijn?
3) Het is geen opzieken, het is normale omgang tussen voetbalsupporters, maar jullie zijn zo fucking onzeker dat het allemaal alleen voor jullie zo erg is. Geen Duitser die klaagt hoor verder.
Ja, tot je verwacht dat er niemand opmerkingen tegen je gaat maken, die kan je uiteraard verwachten. Ga je daar gewoon normaal mee om is er idd niets aan de hand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heeft toch écht hélemaal niets te maken met naïviteit? Ik ben tijdens dit WK ook voor een ander land nl. Duitsland. Kan toch perfect?
Net zoals ze gedaan hebben bij Lukaku en De Bruyne dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:23 schreef Halcon het volgende:
Eerst maar eens zien of die spelers gaan slagen bij die topclubs. Als ze er al heen gaan. Faalt Blind bij pakweg Chelsea zo als het laatste half jaar bij Ajax, dan halen ze twee nieuwe voor hem.
De Bruyne basis bij Wolfsburg, Lukaku twee goede jaren in de PL. Moet Blind nog maar eens zien te bereiken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net zoals ze gedaan hebben bij Lukaku en De Bruyne dus.
6 punten uit 2 wedstrijden in de zwaarste poule, hoogstwaarschijnlijk ook als 1e uit de poule doorquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:47 schreef Halcon het volgende:
Belgie had Algerije beter onder controle.
Maar mislukt bij Chelsea, dat was je punt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Bruyne basis bij Wolfsburg, Lukaku twee goede jaren in de PL. Moet Blind nog maar eens zien te bereiken.
Hij heeft niet 1 wedstrijd gespeeld bij Chelsea, dat kan je niet mislukken noemen. Als je geen kans krijgt, krijg je geen kans. Is Lukaku mislukt bij Chelsea? Neen, als je 2 seizoenen er zoveel inlegt niet, neen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar mislukt bij Chelsea, dat was je punt.
Wat de zwaarste poule was, bepalen we straks wel. Kijken wie er ver komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
6 punten uit 2 wedstrijden in de zwaarste poule, hoogstwaarschijnlijk ook als 1e uit de poule door
Hij was sws de meest scorende Chelsea-spits.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Hij heeft niet 1 wedstrijd gespeeld bij Chelsea, dat kan je niet mislukken noemen. Als je geen kans krijgt, krijg je geen kans. Is Lukaku mislukt bij Chelsea? Neen, als je 2 seizoenen er zoveel inlegt niet, neen.
Iets voor de Nederlanders overigens:
http://users.telenet.be/taalvandaal/ollandernijd.htm
*hij scoorde meer dan alle Chelsea spitsen samenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was sws de meest scorende Chelsea-spits.
Beide gewogen en te licht bevonden. Of is het allemaal de schuld van de trainer of van de technische mensen bij Chelsea ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Hij heeft niet 1 wedstrijd gespeeld bij Chelsea, dat kan je niet mislukken noemen. Als je geen kans krijgt, krijg je geen kans. Is Lukaku mislukt bij Chelsea? Neen, als je 2 seizoenen er zoveel inlegt niet, neen.
Iets voor de Nederlanders overigens:
http://users.telenet.be/taalvandaal/ollandernijd.htm
Dus Courtois is volgens jou kut omdat ie nog geen ene wedstrijd voor Chelsea heeft gespeeld?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beide gewogen en te licht bevonden. Of is het allemaal de schuld van de trainer of van de technische mensen bij Chelsea ?
Niet dat Blind het bij Chelsea zou redden hoor.
De auto's gaan gewoon toeterend door de straat. Groot feest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal heel erg zal meevallen. Als ze dat potje al winnen, natuurlijk. Wordt later eventueel de kwart- en halve finale bereikt, tja, dan ...
Even voor de duidelijkheid, ik vind beide goede voetballers met een mooie toekomst voor zich. Ben zelf wat meer gecharmeerd van Lukaku dan van De Bruyne.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Dus Courtois is volgens jou kut omdat ie nog geen ene wedstrijd voor Chelsea heeft gespeeld?
Lukaku legt er veel te veel doelpunten om om "te licht worden bevonden". Hij legt er verdorie meer in dan alle Chelseaspitsen samen lol.
Inderdaad, Belgen verwijten te vieren na winst tegen Algerije, maar zelf tegen Australië uiterst gevleid met de hakken over de sloot en ook vieren. Wat ik overigens terecht vind hoor, maar je moet dan de Belgen geen verwijten maken. Winst op een WK lijkt mij altijd een reden om te vieren, tegen wie dan ook. Op een WK heb je zelden walkovers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:47 schreef Halcon het volgende:
Belgie had Algerije beter onder controle.
Overal toeterende auto's lees ik. Het feest barst lost. 3-2 winst tegen de zwakste ploeg van het toernooi na een wedstrijd de onderliggende partij te zijn geweest.
Natuurlijk is het volkomen terecht dat de Belgen dolblij zijn na een moeizame overwinning tegen een zwakke, maar wel heel vervelende tegenstander. Overigens is Australië m.i. nog wel wat lastiger dan Algerije. Toch iets meer aanvallend en bloedfanatiek met spelers die nog wel enigszins kunnen scoren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Inderdaad, Belgen verwijten te vieren na winst tegen Algerije, maar zelf tegen Australië uiterst gevleid met de hakken over de sloot en ook vieren. Wat ik overigens terecht vind hoor, maar je moet dan de Belgen geen verwijten maken. Winst op een WK lijkt mij altijd een reden om te vieren, tegen wie dan ook. Op een WK heb je zelden walkovers.
Precies.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Inderdaad, Belgen verwijten te vieren na winst tegen Algerije, maar zelf tegen Australië uiterst gevleid met de hakken over de sloot en ook vieren. Wat ik overigens terecht vind hoor, maar je moet dan de Belgen geen verwijten maken. Winst op een WK lijkt mij altijd een reden om te vieren, tegen wie dan ook. Op een WK heb je zelden walkovers.
hilarisch - nu is australië opeeens een pak beter dan Algerije...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is het volkomen terecht dat de Belgen dolblij zijn na een moeizame overwinning tegen een zwakke, maar wel heel vervelende tegenstander. Overigens is Australië m.i. nog wel wat lastiger dan Algerije. Toch iets meer aanvallend en bloedfanatiek met spelers die nog wel enigszins kunnen scoren.
Je vraagt je af of die Nederlanders de rommel die ze neertikken op den duur zelf beginnen geloven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |