Waar je je al niet druk over kunt maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop dat Belgie een keer volwassen wordt en die achterlijke naam : "de rode duivels" laat varen. Vind het zo raar en een beetje afgedaan klinken.
Ook die drietanden en dergelijke... het is het allemaal net niet.
Net zo geinspireerd als Honduras die maar de letter H overal opkalken omdat het de 1e letter van hun land is.
Bij mij heb je een oranje tagje. Op mijn telefoon is alles zwart i.p.v. oranje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar die oranje tagjes beginnen aan en uit te gaan zo lijkt het wel. Nu enkel de 2 laatste posts nog een oranje tagje?
Niet zo overdreven als in België. Voor hun telt alleen de titel net zoals dat geld voor de andere top landen. Duitsland loopt nu ook de polonaise niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vieren gewoon feest. In 2010 ook na de benauwde zege op Noord Korea.
Kijk Puma, als je vuurtje wil stoken moet je dat niet met een natte krant doen hé.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop dat Belgie een keer volwassen wordt en die achterlijke naam : "de rode duivels" laat varen. Vind het zo raar en een beetje afgedaan klinken.
Ook die drietanden en dergelijke... het is het allemaal net niet.
Net zo geinspireerd als Honduras die maar de letter H overal opkalken omdat het de 1e letter van hun land is.
Ze vieren het in Brazilië flink. In veel landen wordt een overwinning gevierd. In Nederland ook. Niets mis mee. Als je je daar al druk over moet gaan maken...quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet zo overdreven als in België. Voor hun telt alleen de titel net zoals dat geld voor de andere top landen. Duitsland loopt nu ook de polonaise niet.
Patatquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Pumatje het volgende:
Ik houd u gewoon bezig eh.
Ik had u ook in een ronde ruimte kunnen zetten en hebben verteld dat er in de hoek een zak patat ligt.
Een zak rauwe aardappels. Is dat lekker?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Pumatje het volgende:
Ik houd u gewoon bezig eh.
Ik had u ook in een ronde ruimte kunnen zetten en hebben verteld dat er in de hoek een zak patat ligt.
Frustratie druipt er vanaf. Je lijkt wel het neefje van Van Poppel en DAM.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:48 schreef Pumatje het volgende:
Dat is wat anders aangezien de hierboven genoemde landen dit fenomeen ook al jarenlang kennen door spontane acties na het behalen van de eindprijs van een evenement.
..
Belgie kent dit niet... het is allemaal vooropgezet. Het is nep, het is kunstmatig... dat de cultuurbewusteelitairebourgondische opperbelg een beetje de Nederlander zit af te zeiken om haar kuddegedrag en vervolgens met artikels aankomt om dit te onderbouwen en tegelijkertijd fukkin hard meedoet in diezelfde polonaise.
belachelijk Belskes.
Amai! Content plezant amaj!
Zou het een heel klein beetje te maken kunnen hebben dat jullie meer en makkelijker happen dan een peuter naar een lolly?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:51 schreef Brecht35 het volgende:
Vanavond speelt Oranje, waar houden Nederlanders zich mee bezig? België-bashing.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het een heel klein beetje te maken kunnen hebben dat jullie meer en makkelijker happen dan een peuter naar een lolly?.
Er valt weinig te vieren, je moet gewoon overtuigend van Algerije winnen maar dat is al teveel gevraagd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:52 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft toch opvallend hoeveel NLers maar blijven zeuren en het moeilijk hebben met vierende Belgen. Het begint een beetje zielig te worden.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het een heel klein beetje te maken kunnen hebben dat jullie meer en makkelijker happen dan een peuter naar een lolly?.
Nee, idd, dat zal het niet zijn. Jullie reageren niet als vliegen op stroop op elke opmerking, das waar.quote:
Op 9lives en HLN wordt echt achterlijk vaak de link tussen de Duivels en Oranje gelegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neuh. Op dit forum zie ik geen enkele Belg zo obsessief bezig zijn met Oranje als enkele Oranje-fans met de Rode Duivels. En in het dagelijkse leven, hoor ik Belgen al helemaal niet veel over Oranje. Oranje kwam op het grote scherm en er braken geen feesten uit na de 0-1 van Spanje.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, idd, dat zal het niet zijn. Jullie reageren niet als vliegen op stroop op elke opmerking, das waar..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |