We gedragen ons hier zoals we willen, jullie zijn de gasten uit belgie hoor, pas je maar aan aan onze manier van posten lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om je te gedragen.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gedragen ons hier zoals we willen, jullie zijn de gasten uit belgie hoor, pas je maar aan aan onze manier van posten lijkt me.
En zie hier dus het gevolgquote:
Ok, dan is het duidelijk. Gekke jongens die Hollanders.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier dus het gevolg.
WIJ zitten er niet mee hoor, wij vermaken ons hier prima.
Lol....aan Nederlanders vragen om zich te gedragen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om je te gedragen.
En arrogantie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....aan Nederlanders vragen om zich te gedragen?![]()
Wij hebben onbeschoiftheid zo ongeveer uitgevonden.
Blijkbaar maken ze wel goeie foraquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:22 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ok, dan is het duidelijk. Gekke jongens die Hollanders.
doe ik al. in het begin was het best moeilijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gedragen ons hier zoals we willen, jullie zijn de gasten uit belgie hoor, pas je maar aan aan onze manier van posten lijkt me.
Wij vinden onszelf nou eenmaal geweldig en dat zal de rest van de wereld weten ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:23 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En arrogantie.
Vooral dat. En gebrek aan respect.
Welnee gewoon overal tegen aantrappen en dan wachten op reacties en doorgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe ik al. in het begin was het best moeilijk.
Ja, ik kan me best vermaken op Fok! dat moet ik toegeven. Dit is wel een minder kantje dat ik in mijn naïviteit toch niet van jullie had verwacht buiten een van poppel of DAM.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar maken ze wel goeie fora.
Je maakt het gewoon allemaal te persoonlijk nu het over voetbal gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:26 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me best vermaken op Fok! dat moet ik toegeven. Dit is wel een minder kantje dat ik in mijn naïviteit toch niet van jullie had verwacht buiten een van poppel of DAM.
fout.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:28 schreef Halcon het volgende:
Feit is en blijft dat nu 'de Nederlander' veel meer bezig is met de Rode Duivels dan 'de Belg' met Oranje.
Neuh. Op dit forum zie ik geen enkele Belg zo obsessief bezig zijn met Oranje als enkele Oranje-fans met de Rode Duivels. En in het dagelijkse leven, hoor ik Belgen al helemaal niet veel over Oranje. Oranje kwam op het grote scherm en er braken geen feesten uit na de 0-1 van Spanje.quote:
Dat vinden we niet alleen, dat zijn we ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij vinden onszelf nou eenmaal geweldig en dat zal de rest van de wereld weten ook.
Dit slaat nergens op. Die vieren pas feest als ze WK zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef Halcon het volgende:
Brazilië vierde flink feest na een overwinning, behaald dankzij een opzichtig falende arbiter, tegen Kroatië. Wat een Calimero's.
Tot zo ver de wondere wereld van Pumatje.
Die vieren gewoon feest. In 2010 ook na de benauwde zege op Noord Korea.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Die vieren pas feest als ze WK zijn.
Ik weet het niet maar die oranje tagjes beginnen aan en uit te gaan zo lijkt het wel. Nu enkel de 2 laatste posts nog een oranje tagje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die van mij alleen op mijn telefoon. Hoe doe je dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |