Eigenlijk vrij weinig nogtwitter:Vannieuwkerke twitterde op woensdag 18-06-2014 om 11:12:402.189.000 voor Rode Duivels. Record in de televisiegeschiedenis. Dat is zonder de kijkers (naar schatting 470.000) op de grote schermen. reageer retweet
Gloryhunters!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk vrij weinig nogtwitter:Vannieuwkerke twitterde op woensdag 18-06-2014 om 11:12:402.189.000 voor Rode Duivels. Record in de televisiegeschiedenis. Dat is zonder de kijkers (naar schatting 470.000) op de grote schermen. reageer retweet
Bwahquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Met hun kwaliteiten mag het geen bibberwedstrijd zijn! Natuurlijk hielp de veldbezetting hier ook niet bij. Het was gewoon een zaadpartij (zoals Boskamp dat zo mooi kan zeggen) in de 1e helft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:40 schreef misteriks het volgende:
Waar halen al die haters het vandaan dat Belgie een finale claimt? Ik denk dat de meeste Belgen tevreden zijn met een mooie 2e ronde. De rest is extra. En 1 slechte wedstrijd maakt nog geen zomer, of hoe gaat dat spreekwoord. Tegen Rusland ga je pas de kwaliteiten zien; gisteren speelde ongeveer iedereen met de bibber en onder het verwachtte niveau, die jongens moeten nog loskomen. Ja, het was een kutwedstrijd, maar het is toch nog veel te vroeg om te oordelen imo. Er is genoeg kwaliteit in de groep om hier en daar het verschil te maken, ook tegen bvb Portugal.
Staat nergens echt bij, maar grote televisieshows halen hier in primetime 1.000.000 kijkers en dat is al behoorlijk. Volgens mij gaat het hier over heel België.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet dan? Tenzij het enkel over Vlaanderen gaat, dan wordt het anders.
Je hebt wel een punt hoor, vind het ook allemaal wat 'over the top'. Denk dat heel veel mensen die mening delen, ook in België overigensquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:36 schreef pyl het volgende:
[..]
De eerste Oranjegekte ontstond spontaan in 1988 toen Nederland, via een laat doelpunt van Van Basten, Duitsland in de halve finale van het EK versloeg. Het was een gekkenhuis, maar nog rustig vergeleken bij wat ik gisteren bij jullie zag, na een overwinning op Algerije in een poulewedstrijd.
Vlamingen kijken weinig naar de franstalige zender en vice versa volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Staat nergens echt bij, maar grote televisieshows halen hier in primetime 1.000.000 kijkers en dat is al behoorlijk. Volgens mij gaat het hier over heel België.
Valt mee ja. I.t.t wat men in Nederland schijnt te denken zijn er genoeg Belgen die weinig interesse in het WK of de RD's hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Ja, maar er staat ook nergens dat het over Vlamingen an sich gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:48 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vlamingen kijken weinig naar de franstalige zender en vice versa volgens mij.
Er is ook weinig reden om naar de Franstalige zenders te kijken toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:48 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vlamingen kijken weinig naar de franstalige zender en vice versa volgens mij.
Bron?quote:
Er is iig genoeg groeipotentieel nuquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Met hun kwaliteiten mag het geen bibberwedstrijd zijn! Natuurlijk hielp de veldbezetting hier ook niet bij. Het was gewoon een zaadpartij (zoals Boskamp dat zo mooi kan zeggen) in de 1e helft.
Moest die penalty er niet gekomen zijn, was er helemaal niets aan de hand en had het geen bibberwedstrijd geweest. Het lijkt me vrij normaal dat je aan jezelf en als team begint te twijfelen etc.. Maar Algerije heeft ocharme 1 schot binnen kader gehad (de penalty) en een kopbal die gewoon naast ging op een corner.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:51 schreef misteriks het volgende:
[..]
Er is iig genoeg groeipotentieel nuHet gebrek aan ervaring was toch wel aan de orde; wat een podiumvrees en verkrampt gedoe... Wel typisch Belgisch
Ik vreesde voor zo'n wedstrijd, zo ook ben ik ervan overtuigd dat we tegen Rusland wel mooie dingen gaan zien.
Dan is het inderdaad een fenomenaal recordquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Halcon het volgende:
Op de site van VRT staat ook "2.189.421 Vlamingen".
gejuicht of heel stijf geklapt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een fenomenaal record
Zelfs onze koning heeft gejuicht
Hij stond daar tussen de bond van ondernemers en zo, dus het was eerder een stijve bedoening met al die maatpakken en hun champagne.quote:
Lijkt me (intuïtief) ook wel logischer. Dat is ongeveer een derde van de Vlaamse bevolking.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Halcon het volgende:
Op de site van VRT staat ook "2.189.421 Vlamingen".
Yep. Tegen het einde keken er 2.5 mio. 0.5 mio op scherm en 0.2 mio via de radio. Plausibele cijfers voor Vlaanderen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Lijkt me (intuïtief) ook wel logischer. Dat is ongeveer een derde van de Vlaamse bevolking.
Vanden Borre is aanvallender dan Alderweireld, maar hij is mentaal een beetje onvoorspelbaar, kan soms een wereldpartij spelen en soms kan hij zijn focus niet vasthouden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond jullie vooral erg weinig breedte hebben in het spel, wat juist nodig is tegen zo'n 'bus-parkeer-systeem' van Algerije. Vertonghen én Alderweireld op de backs is gewoon te verdedigend. Vooral omdat jullie buitenspelers hebben die graag naar binnen gaan (Hazard, Mertens, Chadli), moeten er eigenlijk backs zijn die er dan aan de buitenkant overheen kunnen knallen. Vertonghen en Alderweireld zijn daar aanvallend duidelijk te beperkt voor. Hebben jullie nog iemand in de selectie die dat zou kunnen invullen? Vanden Borre misschien? Jullie missen in ieder geval echt een type Janmaat, om maar iemand te noemen.
Schalkse Ruiters staat op 1 met 2.2 mio. Maar daar waren dan ook geen grote schermen voor opgesteld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een fenomenaal record
Zelfs onze koning heeft gejuicht
Ik zou hem wel ingebracht hebben eigenlijk. Algerije was toch alleen maar bezig met ingraven. Dan kan een aanvallend ingestelde back wel prettig zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vanden Borre is aanvallender dan Alderweireld, maar hij is mentaal een beetje onvoorspelbaar, kan soms een wereldpartij spelen en soms kan hij zijn focus niet vasthouden.
Aha, oke. Viel mij in ieder geval op. Zonde dat jullie wel 4/5 goede centrale verdedigers hebben, maar matige backs. Hoop overigens dat jullie ver komen. Een kwart/halve finale Nederland-België zou echt fantastisch zijn. Wel wishfull thinking natuurlijk, want zie ons de kwartfinale niet halen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vanden Borre is aanvallender dan Alderweireld, maar hij is mentaal een beetje onvoorspelbaar, kan soms een wereldpartij spelen en soms kan hij zijn focus niet vasthouden.
Alderweireld lag niet aan de basis voor het trage spel, dus die had ik er zeker niet afgenomen. Die andere 3 die je opnoemt, dat was toch wel duidelijk in de 2e helft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou hem wel ingebracht hebben eigenlijk. Algerije was toch alleen maar bezig met ingraven. Dan kan een aanvallend ingestelde back wel prettig zijn.
Aan de andere kant: Chadli, Dembele en Lukaku waren ook rijp voor een wissel.
Hij lag niet aan de basis, maar een aanvallende back had wellicht wat kunnen forceren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:10 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Alderweireld lag niet aan de basis voor het trage spel, dus die had ik er zeker niet afgenomen. Die andere 3 die je opnoemt, dat was toch wel duidelijk in de 2e helft.
Dat gebeurt op zoveel plaatsen. Niet netjes, maar ook weer geen drama.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Pumatje het volgende:
Belgen, van Calimero complex naar overmaatse arrogantie.
Zoals het wegfluiten van het Nederlandse volkslied bijvoorbeeld, in die oefenpot.
Erg sportief ...
ditquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef Brecht35 het volgende:
En maar blijven lullen die Nederlanders. Hun Belgenhaat zit wel diep hoor, moet je ze nageven.
Ik denk dat de Belgiëhaters niet eens wisten dat NL vandaag moest voetballen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
dit
je zou haast vergeten dat oranje straks zelf moet gaan ballen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haten? Je hebt toch ook geen hekel aan mentaal gehandicapte kinderen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef Brecht35 het volgende:
En maar blijven lullen die Nederlanders. Hun Belgenhaat zit wel diep hoor, moet je ze nageven.
Wel grappig dat Nederlanders elk Belgiëtopic verneuken met hun haat om dan te gaan zeggen dat wij de aanstokers zijn. Achja..
hehehequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haten? Je hebt toch ook geen hekel aan mentaal gehandicapte kinderen?.
En jij bent dan een moderator hier?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef Pumatje het volgende:
praktisch 99% van de Nederlandse bevolking had totaal geen verwachtingen dit WK en had daar complete vrede mee. Meedoen aan toernooien is voor Nederland vanzelfsprekend..
De Calimero rol is nog steeds voor de Belg, anders was er nooit zo enorm feestgevierd afgelopen nacht na een winst op Algerije in de poulefase
Daar hoef je nu ook weer geen raketgeleerde voor te wezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
En jij bent dan een moderator hier?
Niet echt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef Pumatje het volgende:
Meedoen aan toernooien is voor Nederland vanzelfsprekend..
ik las het al in Het Laatste Nieuwsquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnfr!aVb5D4DcyOP8s/
Belgen
Belgie heeft ook een reeks van 5 deelnames op een rij achter de rug. Ik zie het punt niet echt. Het calimerogedrag zit m echt wel bij de NLers hoor, die maar al te graag schreeuwen dat ZIJ de beste zijn en recht van spreken hebben en een ander niet. Nogal flauwtjes imho.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten 2002 doen we al 16 jaar onafgebroken mee aan, eindtoernooien. Sinds de kwalificatieeis verlaagd is doen wij dus eigenlijk altijd mee.
Meestal gaat een geleidelijke opbouw vooraf aan een wk succes. Spanje en Frankrijk wonnen bijvoorbeeld voor hun wk zege het EK. Daar was België nog niet eens bij. En tegen een matig Algerije was het ook nog niet overtuigend. Er zijn dus nog geen tekenen dat België het ver gaat schoppen dit wk, behalve het talentvolle team.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
Ik zie sowieso niet in waarom het relevant is voor het WK 2014. Hongarije deed het vroeger ook goed. Kopen ze nu veel voor...
Spijkers op laag water zoeken, bitchen om te bitchen....
In België heeft men gezien de terugval van VB die periode al achter de rug. In NL is die periode nu goed en wel begonnen.
Precies of een koning kan uitbundig beginnen juichenquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Precies of een koning kan uitbundig beginnen juichen
Het kan, maar het wordt gewoon niet gedaan. Eigen aan de stand zeg maar.quote:
Omdat België gezien het potentieel deze poule moet kunnen winnen en ook een tegenstander als Portugal/VS geen onhaalbare kaart is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vraag mij toch steeds af waarom er begonnen wordt over kwartfinales etc.
Ons doel is de poule overleven en 1e of 2e eindigen... Alles wat erna komt, is surplus.
En nee ik zie ons niet 1e eindigen in de poule... Eerder 2e.
Dus omdat één iemand dat doet, is er wat mis in het land?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:42 schreef Pumatje het volgende:
Als mensen in Belgie namen beginnen te vernoemen ten ere van een fukking overwonnen poulewedstrijd is er echt iets flink mis in dat land.
We zijn al heel wat rariteiten gewend van onze zuiderburen maar dit slaat werkelijk alles
Erger dan de festiviteiten in de Belgische steden na de 0-0 tegen Nederland op de WK in Frankrijk in 1998 is het nog niet. Wat was dat een eye opener ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:42 schreef Pumatje het volgende:
Als mensen in Belgie namen beginnen te vernoemen ten ere van een fukking overwonnen poulewedstrijd is er echt iets flink mis in dat land.
We zijn al heel wat rariteiten gewend van onze zuiderburen maar dit slaat werkelijk alles
Vasthouden aan een oefenpotjequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef Brecht35 het volgende:
Je stuurt ze met 4-2 naar huis en ze hebben nog steeds een grote bek.
Beter dat dan elk Belgentopic verneuken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vasthouden aan een oefenpotje.
Piep, piep, hallo!
Jij was daar bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Erger dan de festiviteiten in de Belgische steden na de 0-0 tegen Nederland op de WK in Frankrijk in 1998 is het nog niet. Wat was dat een eye opener ...
Sja, je zit op FOK.NL he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Beter dat dan elk Belgentopic verneuken.
Kijk eens naar de Nederlandse topics hoeveel Belgen er zo verzuurd als jullie reageren en kijk dan eens naar de Belgische topics(elke pagina wordt door jullie verneukt).
Gek, er werd helemaal geen feest gevierd. Wat opluchting dat de veel hoger aangeschreven Nederlandse ploeg geen gehakt had gemaakt van de totaal niet hoog aangeschreven Belgische ploeg, maar feest...quote:
Jawel hoor. De mensen sprongen in de fonteinen van vreugde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gek, er werd helemaal geen feest gevierd. Wat opluchting dat de veel hoger aangeschreven Nederlandse ploeg geen gehakt had gemaakt van de totaal niet hoog aangeschreven Belgische ploeg, maar feest...
Eerlijk is eerlijk Halcon, de Kluivert - Staelens grapjes gingen toen vlot bij iedereen over de tong, ook al was dat een onsportieve actie van ons...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gek, er werd helemaal geen feest gevierd. Wat opluchting dat de veel hoger aangeschreven Nederlandse ploeg geen gehakt had gemaakt van de totaal niet hoog aangeschreven Belgische ploeg, maar feest...
Trouwens de enige wedstrijd die ik me kan herinneren dat NL echt beter was dan Belgie ( in hun onderlinge duels )quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Erger dan de festiviteiten in de Belgische steden na de 0-0 tegen Nederland op de WK in Frankrijk in 1998 is het nog niet. Wat was dat een eye opener ...
Een enkeling wellicht. Dat heb je altijd wel. Niet massaal in elk geval.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Jawel hoor. De mensen sprongen in de fonteinen van vreugde.
Uiteraard. Was ook een domme actie van Kluivert. Maar da's wat anders dan massaal feestvieren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Halcon, de Kluivert - Staelens grapjes gingen toen vlot bij iedereen over de tong, ook al was dat een onsportieve actie van ons...
WK kwalificatie (voor WK 1998) was Nederland ook veel beter. De wedstrijd op het WK 1994 ook wel. Toen was Preud'Homme fantastisch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:00 schreef misteriks het volgende:
[..]
Trouwens de enige wedstrijd die ik me kan herinneren dat NL echt beter was dan Belgie ( in hun onderlinge duels )
Maar jullie blijven langs de andere kant het vuur ook wel bijstoken hé, dat kan je nu ook niet ontkennen. Erger nog, de moderators doen er rustig aan mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je zit op FOK.NL he?
Beetje naief als je verwacht op een site van een revaliserend land verwacht pro-belgie posts te zien. Zeker nadat jullie allemaal deden alsof jullie Nederlanders waren zo arrogant en pochend deden jullie...
Tja, wat is massaal? Toeterende auto's, schreeuwende mensen, zwaaiend met de Belgische vlag, springend en dansend in de fonteinen, glunderende gezichten op de televisie. Ze hadden het toch maar mooi geflikt: een 0-0 tegen Nederland!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uiteraard. Was ook een domme actie van Kluivert. Maar da's wat anders dan massaal feestvieren.
Ach, het zegt alles. Onzin verkopen over België is kennelijk belangrijker dan Nederland - Australië. België - Algerije topic haalt ook veel meer reacties binnen dan een spectaculaire Mexico - Brazilië p prime time gesproken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Maar jullie blijven langs de andere kant het vuur ook wel bijstoken hé, dat kan je nu ook niet ontkennen. Erger nog, de moderators doen er rustig aan mee.
Ik ben hier geen mod, gewoon FOK!ker, niets meer en niets minder. En het is ons als Nederlanders op een Nederlands forum ons goed recht om niet pro Belgie te zijn tijdens een WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Maar jullie blijven langs de andere kant het vuur ook wel bijstoken hé, dat kan je nu ook niet ontkennen. Erger nog, de moderators doen er rustig aan mee.
Dat viel allemaal wel mee. We zullen straks een zien hoe Nederland tekeer gaat na een overwinning op die 2. Bundesliga en MLS-helden uit Australië en hoe de één na de ander op het forum brult dat de wereldtitel alweer binnen is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, wat is massaal? Toeterende auto's, schreeuwende mensen, zwaaiend met de Belgische vlag, springend en dansend in de fonteinen, glunderende gezichten op de televisie. Ze hadden het toch maar mooi geflikt: een 0-0 tegen Nederland!
Ik denk dat dat allemaal heel erg zal meevallen. Als ze dat potje al winnen, natuurlijk. Wordt later eventueel de kwart- en halve finale bereikt, tja, dan ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee. We zullen straks een zien hoe Nederland tekeer gaat na een overwinning op die 2. Bundesliga en MLS-helden uit Australië en hoe de één na de ander op het forum brult dat de wereldtitel alweer binnen is.
Oh, in de diverse topics hier is de wereldbeker al binnen. De grote schermen zijn ook niet aan te slepen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal heel erg zal meevallen. Als ze dat potje al winnen, natuurlijk. Wordt later eventueel de kwart- en halve finale bereikt, tja, dan ...
niet pro België is niet hetzelfde als anti-België. De discussie had al lang gestopt moeten zijn. Open een apart topic erover, maar lig dit niet tot in den treure aan de gang te houden in de specifieke wedstrijdtopics.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, gewoon FOK!ker, niets meer en niets minder. En het is ons als Nederlanders op een Nederlands forum ons goed recht om niet pro Belgie te zijn tijdens een WK.
Jullie zitten constant te haten op België en elke pagina van dit topic te vullen met jullie gehaat. Groei op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, gewoon FOK!ker, niets meer en niets minder. En het is ons als Nederlanders op een Nederlands forum ons goed recht om niet pro Belgie te zijn tijdens een WK.
Wat een onzin. Dat gelooft niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, in de diverse topics hier is de wereldbeker al binnen.
Is er iets tegen gezamenlijk voetbalwedstrijden kijken?quote:De grote schermen zijn ook niet aan te slepen.
Elke pagina, van alle 1 pagina's?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:11 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jullie zitten constant te haten op België en elke pagina van dit topic te vullen met jullie gehaat. Groei op.
Elke pagina van elk Belgiëtopic wordt door jullie verneukt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke pagina, van alle 1 pagina's?.
En er wordt gereageerd, eigenlijk zoals we in VBL altijd onderling bekvechten, onderlinge rivaliteit, niets bijzonders.
Maar nee, de tere belgjes kunnen er weer niet tegen en Nederlanders zijn weer de boosdoener.
Er praten er toch genoeg zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat gelooft niemand.
[..]
Is er iets tegen gezamenlijk voetbalwedstrijden kijken?
Zou best kunnen, geen idee, ik zit niet op FOK! meestal tijdens wedstrijden. Maar wellicht is het een idee om lekker op een belgische site te gaan posten dan, je weet wel zo'n site waar die bloedirritante nederlanders niet met 95% in de meerderheid zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Elke pagina van elk Belgiëtopic wordt door jullie verneukt.
Dus omdat je in de meerderheid bent, vindt je het normaal om de boel te komen opzieken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee, ik zit niet op FOK! meestal tijdens wedstrijden. Maar wellicht is het een idee om lekker op een belgische site te gaan posten dan, je weet wel zo'n site waar die bloedirritante nederlanders niet met 95% in de meerderheid zijn.
Wellicht is het een idee om je te gedragen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee, ik zit niet op FOK! meestal tijdens wedstrijden. Maar wellicht is het een idee om lekker op een belgische site te gaan posten dan, je weet wel zo'n site waar die bloedirritante nederlanders niet met 95% in de meerderheid zijn.
1) het gaat over voetbal, dat gaat al-tijd gepaard met dit soort treiteractie over en weer, hoort erbij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dus omdat je in de meerderheid bent, vindt je het normaal om de boel te komen opzieken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |