Dat klopt. Niets mis mee. Ik zeg alleen dat een enkeling er obsessief mee bezig is. Zo erg dat het er niet gezond uitziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedere Belg is voor Nederland en niet iedere Nederlander is voor België
Dan moet je misschien naar een ander forum gaan? Ik ga ook niet in rotterdam staan roepen dat alle feyenoorders die een hekel aan Ajax hebben de stad uit moetenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Iedereen met ongefundeerde veralgemenende Belgenhaat mag van mij oprotten, ja.
En hoe ga je dat voor elkaar krijgen precies?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Iedereen met ongefundeerde veralgemenende Belgenhaat mag van mij oprotten, ja.
Ik gun de Belgen het allerbeste hoor, maar het feestgedruis was natuurlijk volkomen belachelijk. Het betreft een schamele overwinning op een erg matig elftal in een poulewedstrijd, meer niet, maar in België doet men inderdaad alsof men Brazilië in de halve finale heeft verslagen, of dat men de wereldkampioen op weergaloze wijze te kijk heeft gezet. Dat de Belgen grote honger hebben naar succes, begrijp ik wel, zeker nadat het zo lang helemaal niets is geweest. Maar dit is allemaal zo overdreven!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef Pumatje het volgende:
En dan Halcon hier, die zegt dat de sfeer heel relaxt was ;')
Er is een dode gevallen op de grote markt omdat het te hoog opliep, er waren her en der stadions gevuld met aantallen boven de 40.000 .. het Feesten ging door tot in de late uurtjes, alsof ze zojuist BrazilIé hadden zoekgespeeld in de halve finale.
Lui, het was Algerije die welgeteld 1 kans heeft gekregen de gehele wedstrijd.. niet argentinie.. maar Algerije..een ploeg zonder enige creativiteit of waar spelers in spelen met een reputatie bij een club. Doe nou eens rustig.
Ik denk dat de Belgen die hier Belgenhaat ervaren nog niet zo oud zijn. Ik kan van alle reacties de humor wel van inzien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef Pumatje het volgende:
En over welke belgenhaat hebben jullie het in godsnaam?
Dat is volgens mij zoiets wat wij met de Moffen hadden, of niet?
Elke keer wordt er naar Belgenhaat gerefereerd maar ik zie echt nergens Belgenhaat terugkomen in de praktijk. Echt nooit, nowhere,noppes,nada Belgenhaat. Ik snap dat niet.
Jullie hebben wel zoń dikke plaat voor jullie kop.
En dit is het laatste wat ik zeg over NL - ESP.
Wij kregen die 'cadeautjes' door paasen en spelerscapaciteiten in de voorhoede waar iedereen van droomt. Dat dwing je daarmee af. Als je Dordrecht 90' had laten spelen had de wedstrijd er anders uitgezien..geloof me.
Het WK leeft en is een mooie reden om er een gezellige avond van te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik gun de Belgen het allerbeste hoor, maar het feestgedruis was natuurlijk volkomen belachelijk. Het betreft een schamele overwinning op een erg matig elftal in een poulewedstrijd, meer niet, maar in België doet men inderdaad alsof men Brazilië in de halve finale heeft verslagen, of dat men de wereldkampioen op weergaloze wijze te kijk heeft gezet. Dat de Belgen grote honger hebben naar succes, begrijp ik wel, zeker nadat het zo lang helemaal niets is geweest. Maar dit is allemaal zo overdreven!
Jongen, die dode was een gekke Algerijnse supporter die op een standbeeld was geklommen en daar vervolgens vanaf is gedonderd. Heeft niks met de sfeer te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef Pumatje het volgende:
En dan Halcon hier, die zegt dat de sfeer heel relaxt was ;')
Er is een dode gevallen op de grote markt omdat het te hoog opliep, er waren her en der stadions gevuld met aantallen boven de 40.000 .. het Feesten ging door tot in de late uurtjes, alsof ze zojuist BrazilIé hadden zoekgespeeld in de halve finale.
Belgie heeft een nuttige overwinning behaald. Niks aan de hand. NL heeft overtuigend gewonnen (met name 2e helft) en Spanje was absoluut niet opperbest. Maar je gaat nu toch niet Spanje en Algerije vergelijken? Algerije was niet in staat om 3x over te spelen. Ik heb nog nooit zo'n slechte ploeg op een WK gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Halcon het volgende:
@Puma:
Algerije was compleet ongevaarlijk. België had veruit het meeste balbezit en de meeste kansen. Geen vuiltje aan de lucht.
Casillas was zo aan het flateren dat je wel kunt spreken van cadeautjes. Spanje was echt heel erg slecht de 2e helft.
Dan heb jij geen Iran - Nigeria gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Belgie heeft een nuttige overwinning behaald. Niks aan de hand. NL heeft overtuigend gewonnen (met name 2e helft) en Spanje was absoluut niet opperbest. Maar je gaat nu toch niet Spanje en Algerije vergelijken? Algerije was niet in staat om 3x over te spelen. Ik heb nog nooit zo'n slechte ploeg op een WK gezien.
Algerije timmert het compleet dicht. Dan knal je er geen 7 in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Belgie heeft een nuttige overwinning behaald. Niks aan de hand. NL heeft overtuigend gewonnen (met name 2e helft) en Spanje was absoluut niet opperbest. Maar je gaat nu toch niet Spanje en Algerije vergelijken? Algerije was niet in staat om 3x over te spelen. Ik heb nog nooit zo'n slechte ploeg op een WK gezien.
Want? Algerije domineerde en was voortdurend gevaarlijk in de aanval? En Casillas keepte de wedstrijd van zijn leven?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:29 schreef Jochie1900 het volgende:
België wint tegen Algerije met 2-1, geen vuiltje aan de lucht.
Nederland wint tegen Spanje met 5-1, cadeautjes gekregen en Spanje was erg slecht.
Tering![]()
En hoeveel mensen hebben die mening precies?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:29 schreef Jochie1900 het volgende:
België wint tegen Algerije met 2-1, geen vuiltje aan de lucht.
Nederland wint tegen Spanje met 5-1, cadeautjes gekregen en Spanje was erg slecht.
Tering![]()
Ga toch weg man. De overwinning van Nederland relativeren tegen de wereldkampioen en Europees kampioen. En de overwinning van België omhoog schrijven terwijl het in feite nergens op leek tegen fucking Algerije.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want? Algerije domineerde en was voortdurend gevaarlijk in de aanval? En Casillas keepte de wedstrijd van zijn leven?
Ik had het ook niet over jou uiteraard. Halcon had ik het uiteraard tegen, die wel vaker bullshit uitkraamt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
En hoeveel mensen hebben die mening precies?![]()
Spanje is uiteraard beter dan Algerije, enige punt is dat Algerije met 11 voor hun doel gingen staan. Geen enkele ploeg zou het daar makkelijk mee hebben. Dat doet niks af van de enorm goede prestatie van Nederland. Ik zie overigens geen verband, maar soit
Er is ook geen verband eigenlijk. Zinloze discussie. Rusland en Zuid Korea kwamen slap over. Dus groep winst moet lukken. Dan krijg je portugal waarschijnlijk toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
En hoeveel mensen hebben die mening precies?![]()
Spanje is uiteraard beter dan Algerije, enige punt is dat Algerije met 11 voor hun doel gingen staan. Geen enkele ploeg zou het daar makkelijk mee hebben. Dat doet niks af van de enorm goede prestatie van Nederland. Ik zie overigens geen verband, maar soit
Ook diverse analisten bekijken het objectief en zien in dat Spanje wel erg slecht was. Dat heb je toch ook zelf kunnen zien? Met name die Casillas.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:33 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. De overwinning van Nederland relativeren tegen de wereldkampioen en Europees kampioen. En de overwinning van België omhoog schrijven terwijl het in feite nergens op leek tegen fucking Algerije.
En ik gun de Belgjes van alles hoor, maar wat een bullshit is dit
Rusland viel me wat tegen en Zuid-Korea oogde helemaal niet fit inderdaad. Al zegt dat allemaal niet zoveel (vooral van Rusland) gezien België ook een stuk beter moet kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er is ook geen verband eigenlijk. Zinloze discussie. Rusland en Zuid Korea kwamen slap over. Dus groep winst moet lukken. Dan krijg je portugal waarschijnlijk toch?
De eerste Oranjegekte ontstond spontaan in 1988 toen Nederland, via een laat doelpunt van Van Basten, Duitsland in de halve finale van het EK versloeg. Het was een gekkenhuis, maar nog rustig vergeleken bij wat ik gisteren bij jullie zag, na een overwinning op Algerije in een poulewedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:30 schreef Lothiriel het volgende:
Wat dat feestgedruis betreft, je kan zeggen wat je wilt maar dit moet het eerste WK zijn waar de 'oranjegekte' in Nederland niet super hard is toegeslagen, nee? Ik heb die gekte altijd super gevonden, beetje hypocriet om daar kritiek op te geven als Nederlander zijnde. Uiteraard wordt het wel allemaal wat opgeklopt door marketing ed en dat is dan weer zeer jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |