abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141236011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 08:11 schreef Pumatje het volgende:
Erger me kapot aan die Belgen.

Is dat volk zo enorm wereldvreemd dat ze denken op een finaleplaats af te stevenen?
Nee al die Nederlanders op fok die denken dat Nederland het wk wint wat zeg je daar van?
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:03:59 #252
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141236022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:01 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Je zei zelf dat je Mertens niet graag zag starten, nou op de rechterkant vind ik Mirallas dan een goed alternatief hoor.
Ik bedoelde alleen maar dat algemeen gezien mijn voorkeur uitgaat naar Mertens en pas dan Mirallas...Maar zoals je zegt, Wilmots zou altijd moeten starten met Mirallas en vervolgens Mertens inbrengen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:08:16 #253
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141236113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik bedoelde alleen maar dat algemeen gezien mijn voorkeur uitgaat naar Mertens en pas dan Mirallas...Maar zoals je zegt, Wilmots zou altijd moeten starten met Mirallas en vervolgens Mertens inbrengen.
Ik ben ook wel een voorstander van een tandem Mirallas-Lukaku, maar dat gaat alleen werken als je tegen een ploeg speelt die zich niet ingraaft en enkel aan verdedigen denkt zoals Algerije. Want Lukaku en Mirallas zijn natuurlijk wel dodelijk op de counter, dat kon je zien bij Kroatië-België, waar België zich plaatste voor het WK.
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:10:05 #254
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141236161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:08 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een voorstander van een tandem Mirallas-Lukaku, maar dat gaat alleen werken als je tegen een ploeg speelt die zich niet ingraaft en enkel aan verdedigen denkt zoals Algerije. Want Lukaku en Mirallas zijn natuurlijk wel dodelijk op de counter, dat kon je zien bij Kroatië-België, waar België zich plaatste voor het WK.
Ja, de beste spits die we hebben voor zulke wedstrijden is Benteke... vind het nog steeds zo jammer dat hij er niet bij is ;(
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:18:39 #255
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141236392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:10 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ja, de beste spits die we hebben voor zulke wedstrijden is Benteke... vind het nog steeds zo jammer dat hij er niet bij is ;(
Ik ben fan van Origi sinds die zijn eerste invalbeurt bij de Duivels had. Ik heb het gevoel dat hij technisch beter is dan Benteke. Enkel nog jong en onervaren, maar heeft bij elke invalbeurt kansjes weten te creëeren of een mooie beweging of pass laten zien en dat in slechts een wedstrijd of 2 - 3. Ik zou hem gewoon de kans geven dit WK.
Die goal van Mertens, was ook een mooie loopactie van Origi, hij trok de verdediging mee waardoor Mertens vrij spel kreeg.
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:23:05 #256
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141236500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ik ben fan van Origi sinds die zijn eerste invalbeurt bij de Duivels had. Ik heb het gevoel dat hij technisch beter is dan Benteke. Enkel nog jong en onervaren, maar heeft bij elke invalbeurt kansjes weten te creëeren of een mooie beweging of pass laten zien en dat in slechts een wedstrijd of 2 - 3. Ik zou hem gewoon de kans geven dit WK.
Die goal van Mertens, was ook een mooie loopactie van Origi, hij trok de verdediging mee waardoor Mertens vrij spel kreeg.
Maar natuurlijk... in zo'n wedstrijden moet je snelheid proberen te creëren. Dat kan je alleen doen door snelle (Origi i.p.v. Lukaku) en technische spelers (Mertens i.p.v. Chadli) in te brengen.
Gelukkig heeft Wilmots dit op tijd gezien en niet gewacht tot de 70e minuut :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:31:58 #257
429463 Aertbeliensylvain
'tispreciesofallez
pi_141236778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:55 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Die keuze voor Chadli vond ik van Wilmots wel een beetje onbegrijpelijk, volgens mij dacht hij dat Algerije veel offensiever zou voetballen.
Dat dacht hij inderdaad : vooraf aan de wedstrijd werd Algerije omschreven als Tunesië maar dan offensiever (counterploeg)

Wilmots heeft zijn ploeg daarop afgesteld.

Natuurlijk : toen de Algerijnen al vroeg op voorsprong kwamen (Vertonghen Vertonghen Vertonghen toch....), hebben die Algerijnen de aanval volledig laten vallen en zijn ze volop hun voorsprong beginnen verdedigen (volgens mij heeft driekwart van de Algerijnen de eigen speelhelft nooit verlaten).

Dat vroeg dus om een andere tactiek.

quote:
Maar goed, hij heeft zijn fout tijdens de rust ingezien en Mertens en later Fellaini ingebracht, en dat was natuurlijk het kantelpunt.
Inderdaad, en gelukkig kende het een goed einde, want jongens jongens wat een kutmatch was me dat :o

En ik heb altijd veel sympathie gehad voor Dembele, mooie voetballer, toffe gast, hoge gunfactor, maar ik begin nu toch echt te twijfelen of hij deze ploeg iets bijbrengt...

En voor zover Wilmots Van Buyten een mooie carrièreafsluiter wilde geven, heeft ie dat voor mijn part nu wel gehad; laat die kerel zijn "ervaring" vanaf nu maar delen vanaf de bank, zoals ie dat de laatste twee jaar bij Bayern deed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Aertbeliensylvain op 18-06-2014 10:38:14 ]
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:44:45 #258
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141237237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef Aertbeliensylvain het volgende:

En voor zover Wilmots Van Buyten een mooie carrièreafsluiter wilde geven, heeft ie dat voor mijn part nu wel gehad; laat die kerel zijn "ervaring" vanaf nu maar delen vanaf de bank, zoals ie dat de laatste twee jaar bij Bayern deed.
Hoezo? Hij heeft deze wedstrijd toch geen fouten gemaakt? Laat hem lekker spelen. :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:45:46 #259
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141237272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef Aertbeliensylvain het volgende:

[..]

Dat dacht hij inderdaad : vooraf aan de wedstrijd werd Algerije omschreven als Tunesië maar dan offensiever (counterploeg)

Wilmots heeft zijn ploeg daarop afgesteld.

Natuurlijk : toen de Algerijnen al vroeg op voorsprong kwamen (Vertonghen Vertonghen Vertonghen toch....), hebben die Algerijnen de aanval volledig laten vallen en zijn ze volop hun voorsprong beginnen verdedigen (volgens mij heeft driekwart van de Algerijnen de eigen speelhelft nooit verlaten).

Dat vroeg dus om een andere tactiek.

[..]

Ik betwijfel of er wel een positief scenario bestaat voor het trage spel dat op de mat kwam. En dat kwam niet door het gebrek aan gretigheid hoor, als Dembele op het veld staat verloopt de balcirculatie meestal een pak trager. Een Chadli zet daarbij ook niet zo veel zoden aan de dijk. Gewoon starten met de eindploeg van de wedstrijd, dan heb je altijd een degelijke ploeg met snelheid en techniek en duelkracht op de mat staan. En Lukaku begint me meer en meer te irriteren, die kan echt geen pass controleren of geven (de sporadische uitzondering daargelaten).

Ik heb Van Buyten eigenlijk geen fout zien maken deze wedstrijd, dus die ging wel lekker. Ook steeds gevaarlijk bij hoekschoppen of vrije trappen.
pi_141237276
Je aanpassen aan Algerije :D
pi_141237394
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee al die Nederlanders op fok die denken dat Nederland het wk wint wat zeg je daar van?
1 april valt laat dit jaar. Hele jaar zeuren dat het niks wordt, 1 helft met mazzel overeind blijven, de 2e helft het cadeau krijgen van Spanje en dan hoeft het verdere WK al niet meer gespeeld te worden, want Nederland wint toch wel. :X
pi_141237693
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
1 april valt laat dit jaar. Hele jaar zeuren dat het niks wordt, 1 helft met mazzel overeind blijven, de 2e helft het cadeau krijgen van Spanje en dan hoeft het verdere WK al niet meer gespeeld te worden, want Nederland wint toch wel. :X
Voeg er een portie arrogantie bij en een vleugje Belgenhaat en je verkrijgt de Nederlandse meute op dit forum.

Hoepel toch een eind op als je niks anders te doen hebt dan haten. Het zijn hier toch wel overduidelijk de Nederlanders die elke pagina in een Belgiëtopic komen verneuken en niet omgekeerd.
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:02:24 #263
429463 Aertbeliensylvain
'tispreciesofallez
pi_141237782
Gewoon niet op ingaan, heeft toch geen enkele zin, en er zijn genoeg Nederlanders op dit forum die niet meedoen aan dat oude/eeuwige "België vs. Nederland"-gekissebis ;)

[ Bericht 28% gewijzigd door Aertbeliensylvain op 18-06-2014 11:14:03 ]
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:04:09 #264
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141237849
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Gewoon niet op ingaan, heeft toch geen enkele zin ;)
Inderdaad, je moet het allemaal met een korreltje zout nemen.
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:08:02 #265
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141237980
De 2e helft cadeau krijgen...

jij voetbal kenner.

Volgens mij zijn de Nederlanders die denken dat we WK kampioen worden erg dun verspreid, maargoed..dat is dus iets wat maar niet uit het hoofd van een Belg raakt..dat wij helemaal niet zo asociaal, arrogant en diknekkig? zijn als jullie jezelf altijd voor hebben gehouden.

Wij hebben niets cadeau gekregen, we hebben spanje overklast..dat dit hier overigens door jou ter sprake wordt gebracht is een enom zwakte bod. Belgie speelde tegen Algerije, wij tegen Spanje. Daar zat al een hele negatieve lading op vanwege onze finale van 2010.. niemand brengt dat verder naar boven, maar is ineens een Belg die weer hoog van de toren gaat staan blazen omdat ze zojuist na 90 minuten voetballen ALgerije hebben verslagen met 1 punt.

Ik krijg wat van dat Belgische calimero gedrag.
In plaats van wat ik altijd graag wilde zien, een Belgie dat ver komt in het toernooi lijkt het me juist dat ze weer eens op hun plek worden gezet en er maar weer uitvliegen.

Met jullie is geen wedstrijd normaal te evalueren want als ik reacties zie: "we hebben gedomineerd"en "prachtige acties van verthongen/hazard/Chadli" noem maar op denk ik dat je naar de verkeerde wedstrijd hebt zitten kijken. Ondanks het balbezit werd er niet gedomineerd. En als je je gram moet halen uit een dominant balbezit op eigen helft tegen Algerije moet je niet opkijken dat er Nederlanders zijn die kritiek hebben op Belgie haar spel.

Jullie waren toch degene die al anderhalf jaar aan het tetteren zijn dat je WK kampioen gaat worden.
Ik heb geen idee op basis van wat deze gedachte wordt gevoed..maar ik ben benieuwd.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_141237996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Voeg er een portie arrogantie bij en een vleugje Belgenhaat en je verkrijgt de Nederlandse meute op dit forum.

Hoepel toch een eind op als je niks anders te doen hebt dan haten. Het zijn hier toch wel overduidelijk de Nederlanders die elke pagina in een Belgiëtopic komen verneuken en niet omgekeerd.
Het zegt genoeg dat een topic over een belabberde pot tot 13 delen komt en bv. een enerverende Bra-Mex op prime time tot een stuk minder.

Wat hadden ze een lol en wat stonden ze al klaar om de Belgen uit te lachen. Ze liepen al juichend rond in hun slaapkamertjes.

Dat terwijl in België de sfeer heel relaxt was. Het was wachten op minimaal twee goals. Duizenden mensen hier op en rondom de markt en ik zag iedereen met een gezicht van "dit komt goed".

Heb hier ook NL-Spanje gekeken. Niemand in België was er zo obsessief mee bezig als velen hier op het forum met België.
pi_141238029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef Pumatje het volgende:
De 2e helft cadeau krijgen...

jij voetbal kenner.

Volgens mij zijn de Nederlanders die denken dat we WK kampioen worden erg dun verspreid, maargoed..dat is dus iets wat maar niet uit het hoofd van een Belg raakt..dat wij helemaal niet zo asociaal, arrogant en diknekkig? zijn als jullie jezelf altijd voor hebben gehouden.

Wij hebben niets cadeau gekregen, we hebben spanje overklast..dat dit hier overigens door jou ter sprake wordt gebracht is een enom zwakte bod. Belgie speelde tegen Algerije, wij tegen Spanje. Daar zat al een hele negatieve lading op vanwege onze finale van 2010.. niemand brengt dat verder naar boven, maar is ineens een Belg die weer hoog van de toren gaat staan blazen omdat ze zojuist na 90 minuten voetballen ALgerije hebben verslagen met 1 punt.

Ik krijg wat van dat Belgische calimero gedrag.
In plaats van wat ik altijd graag wilde zien, een Belgie dat ver komt in het toernooi lijkt het me juist dat ze weer eens op hun plek worden gezet en er maar weer uitvliegen.

Met jullie is geen wedstrijd normaal te evalueren want als ik reacties zie: "we hebben gedomineerd"en "prachtige acties van verthongen/hazard/Chadli" noem maar op denk ik dat je naar de verkeerde wedstrijd hebt zitten kijken. Ondanks het balbezit werd er niet gedomineerd. En als je je gram moet halen uit een dominant balbezit op eigen helft tegen Algerije moet je niet opkijken dat er Nederlanders zijn die kritiek hebben op Belgie haar spel.

Jullie waren toch degene die al anderhalf jaar aan het tetteren zijn dat je WK kampioen gaat worden.
Ik heb geen idee op basis van wat deze gedachte wordt gevoed..maar ik ben benieuwd.
Ja joh, alle Belgen zijn klootzakken. En nou ophoepelen.
pi_141238064
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ja joh, alle Belgen zijn klootzakken. En nou ophoepelen.
Wat een manier van discussieren :') _O-
pi_141238095
@Puma:

Algerije was compleet ongevaarlijk. België had veruit het meeste balbezit en de meeste kansen. Geen vuiltje aan de lucht.

Casillas was zo aan het flateren dat je wel kunt spreken van cadeautjes. Spanje was echt heel erg slecht de 2e helft.
pi_141238110
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Wat een manier van discussieren :') _O-
Topic gevolgd? Discussiëren is geen optie hier. 90% van dit topic hier is Belgenhaat van Nederlanders door Nederlanders.
  Redactie Sport woensdag 18 juni 2014 @ 11:12:07 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141238134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

?
Dat er mensen zijn die hier heel erg op de man spelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141238153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Topic gevolgd? Discussiëren is geen optie hier. 90% van dit topic hier is Belgenhaat van Nederlanders door Nederlanders.
Valt allemaal wel mee volgens mij hoor. Maar alleen maar schreeuwen dat iedereen met een andere mening moet oprotten, draagt ook niet echt bij aan het niveau van dit topic.
pi_141238175
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee volgens mij hoor. Maar alleen maar schreeuwen dat iedereen met een andere mening moet oprotten, draagt ook niet echt bij aan het niveau van dit topic.
Iedereen met ongefundeerde veralgemenende Belgenhaat mag van mij oprotten, ja.
  Redactie Sport woensdag 18 juni 2014 @ 11:13:20 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141238182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Niet iedere Belg is voor Nederland en niet iedere Nederlander is voor België
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:13:39 #275
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141238194
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb hier ook NL-Spanje gekeken. Niemand in België was er zo obsessief mee bezig als velen hier op het forum met België.
Ik hoopte echt op een verrassing van de Nederlanders en die heb ik ook gekregen. Ik supporter dan ook voor Oranje, behalve in de finale België - Nederland natuurlijk.

Komaan mede Belgen, til er gewoon niet zo zwaar aan. Straks worden de topics van de rode Duivels hier een grote flamewar en dat komt deels ook omdat jullie steeds liggen terug te reageren. Je moet zulke reacties gewoon als irrelevant beschouwen. Ik kan er de humor wel van inzien hoor, want soms is het ook niet meer dan dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')