Nee al die Nederlanders op fok die denken dat Nederland het wk wint wat zeg je daar van?quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:11 schreef Pumatje het volgende:
Erger me kapot aan die Belgen.
Is dat volk zo enorm wereldvreemd dat ze denken op een finaleplaats af te stevenen?
Ik bedoelde alleen maar dat algemeen gezien mijn voorkeur uitgaat naar Mertens en pas dan Mirallas...Maar zoals je zegt, Wilmots zou altijd moeten starten met Mirallas en vervolgens Mertens inbrengen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:01 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je Mertens niet graag zag starten, nou op de rechterkant vind ik Mirallas dan een goed alternatief hoor.
Ik ben ook wel een voorstander van een tandem Mirallas-Lukaku, maar dat gaat alleen werken als je tegen een ploeg speelt die zich niet ingraaft en enkel aan verdedigen denkt zoals Algerije. Want Lukaku en Mirallas zijn natuurlijk wel dodelijk op de counter, dat kon je zien bij Kroatië-België, waar België zich plaatste voor het WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat algemeen gezien mijn voorkeur uitgaat naar Mertens en pas dan Mirallas...Maar zoals je zegt, Wilmots zou altijd moeten starten met Mirallas en vervolgens Mertens inbrengen.
Ja, de beste spits die we hebben voor zulke wedstrijden is Benteke... vind het nog steeds zo jammer dat hij er niet bij isquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:08 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een voorstander van een tandem Mirallas-Lukaku, maar dat gaat alleen werken als je tegen een ploeg speelt die zich niet ingraaft en enkel aan verdedigen denkt zoals Algerije. Want Lukaku en Mirallas zijn natuurlijk wel dodelijk op de counter, dat kon je zien bij Kroatië-België, waar België zich plaatste voor het WK.
Ik ben fan van Origi sinds die zijn eerste invalbeurt bij de Duivels had. Ik heb het gevoel dat hij technisch beter is dan Benteke. Enkel nog jong en onervaren, maar heeft bij elke invalbeurt kansjes weten te creëeren of een mooie beweging of pass laten zien en dat in slechts een wedstrijd of 2 - 3. Ik zou hem gewoon de kans geven dit WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, de beste spits die we hebben voor zulke wedstrijden is Benteke... vind het nog steeds zo jammer dat hij er niet bij is
Maar natuurlijk... in zo'n wedstrijden moet je snelheid proberen te creëren. Dat kan je alleen doen door snelle (Origi i.p.v. Lukaku) en technische spelers (Mertens i.p.v. Chadli) in te brengen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik ben fan van Origi sinds die zijn eerste invalbeurt bij de Duivels had. Ik heb het gevoel dat hij technisch beter is dan Benteke. Enkel nog jong en onervaren, maar heeft bij elke invalbeurt kansjes weten te creëeren of een mooie beweging of pass laten zien en dat in slechts een wedstrijd of 2 - 3. Ik zou hem gewoon de kans geven dit WK.
Die goal van Mertens, was ook een mooie loopactie van Origi, hij trok de verdediging mee waardoor Mertens vrij spel kreeg.
Dat dacht hij inderdaad : vooraf aan de wedstrijd werd Algerije omschreven als Tunesië maar dan offensiever (counterploeg)quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:55 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die keuze voor Chadli vond ik van Wilmots wel een beetje onbegrijpelijk, volgens mij dacht hij dat Algerije veel offensiever zou voetballen.
Inderdaad, en gelukkig kende het een goed einde, want jongens jongens wat een kutmatch was me datquote:Maar goed, hij heeft zijn fout tijdens de rust ingezien en Mertens en later Fellaini ingebracht, en dat was natuurlijk het kantelpunt.
Hoezo? Hij heeft deze wedstrijd toch geen fouten gemaakt? Laat hem lekker spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
En voor zover Wilmots Van Buyten een mooie carrièreafsluiter wilde geven, heeft ie dat voor mijn part nu wel gehad; laat die kerel zijn "ervaring" vanaf nu maar delen vanaf de bank, zoals ie dat de laatste twee jaar bij Bayern deed.
Ik betwijfel of er wel een positief scenario bestaat voor het trage spel dat op de mat kwam. En dat kwam niet door het gebrek aan gretigheid hoor, als Dembele op het veld staat verloopt de balcirculatie meestal een pak trager. Een Chadli zet daarbij ook niet zo veel zoden aan de dijk. Gewoon starten met de eindploeg van de wedstrijd, dan heb je altijd een degelijke ploeg met snelheid en techniek en duelkracht op de mat staan. En Lukaku begint me meer en meer te irriteren, die kan echt geen pass controleren of geven (de sporadische uitzondering daargelaten).quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Dat dacht hij inderdaad : vooraf aan de wedstrijd werd Algerije omschreven als Tunesië maar dan offensiever (counterploeg)
Wilmots heeft zijn ploeg daarop afgesteld.
Natuurlijk : toen de Algerijnen al vroeg op voorsprong kwamen (Vertonghen Vertonghen Vertonghen toch....), hebben die Algerijnen de aanval volledig laten vallen en zijn ze volop hun voorsprong beginnen verdedigen (volgens mij heeft driekwart van de Algerijnen de eigen speelhelft nooit verlaten).
Dat vroeg dus om een andere tactiek.
[..]
1 april valt laat dit jaar. Hele jaar zeuren dat het niks wordt, 1 helft met mazzel overeind blijven, de 2e helft het cadeau krijgen van Spanje en dan hoeft het verdere WK al niet meer gespeeld te worden, want Nederland wint toch wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee al die Nederlanders op fok die denken dat Nederland het wk wint wat zeg je daar van?
Voeg er een portie arrogantie bij en een vleugje Belgenhaat en je verkrijgt de Nederlandse meute op dit forum.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
1 april valt laat dit jaar. Hele jaar zeuren dat het niks wordt, 1 helft met mazzel overeind blijven, de 2e helft het cadeau krijgen van Spanje en dan hoeft het verdere WK al niet meer gespeeld te worden, want Nederland wint toch wel.
Inderdaad, je moet het allemaal met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Gewoon niet op ingaan, heeft toch geen enkele zin
Het zegt genoeg dat een topic over een belabberde pot tot 13 delen komt en bv. een enerverende Bra-Mex op prime time tot een stuk minder.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Voeg er een portie arrogantie bij en een vleugje Belgenhaat en je verkrijgt de Nederlandse meute op dit forum.
Hoepel toch een eind op als je niks anders te doen hebt dan haten. Het zijn hier toch wel overduidelijk de Nederlanders die elke pagina in een Belgiëtopic komen verneuken en niet omgekeerd.
Ja joh, alle Belgen zijn klootzakken. En nou ophoepelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef Pumatje het volgende:
De 2e helft cadeau krijgen...
jij voetbal kenner.
Volgens mij zijn de Nederlanders die denken dat we WK kampioen worden erg dun verspreid, maargoed..dat is dus iets wat maar niet uit het hoofd van een Belg raakt..dat wij helemaal niet zo asociaal, arrogant en diknekkig? zijn als jullie jezelf altijd voor hebben gehouden.
Wij hebben niets cadeau gekregen, we hebben spanje overklast..dat dit hier overigens door jou ter sprake wordt gebracht is een enom zwakte bod. Belgie speelde tegen Algerije, wij tegen Spanje. Daar zat al een hele negatieve lading op vanwege onze finale van 2010.. niemand brengt dat verder naar boven, maar is ineens een Belg die weer hoog van de toren gaat staan blazen omdat ze zojuist na 90 minuten voetballen ALgerije hebben verslagen met 1 punt.
Ik krijg wat van dat Belgische calimero gedrag.
In plaats van wat ik altijd graag wilde zien, een Belgie dat ver komt in het toernooi lijkt het me juist dat ze weer eens op hun plek worden gezet en er maar weer uitvliegen.
Met jullie is geen wedstrijd normaal te evalueren want als ik reacties zie: "we hebben gedomineerd"en "prachtige acties van verthongen/hazard/Chadli" noem maar op denk ik dat je naar de verkeerde wedstrijd hebt zitten kijken. Ondanks het balbezit werd er niet gedomineerd. En als je je gram moet halen uit een dominant balbezit op eigen helft tegen Algerije moet je niet opkijken dat er Nederlanders zijn die kritiek hebben op Belgie haar spel.
Jullie waren toch degene die al anderhalf jaar aan het tetteren zijn dat je WK kampioen gaat worden.
Ik heb geen idee op basis van wat deze gedachte wordt gevoed..maar ik ben benieuwd.
Wat een manier van discussierenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja joh, alle Belgen zijn klootzakken. En nou ophoepelen.
Topic gevolgd? Discussiëren is geen optie hier. 90% van dit topic hier is Belgenhaat van Nederlanders door Nederlanders.quote:
Dat er mensen zijn die hier heel erg op de man spelenquote:
Valt allemaal wel mee volgens mij hoor. Maar alleen maar schreeuwen dat iedereen met een andere mening moet oprotten, draagt ook niet echt bij aan het niveau van dit topic.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Topic gevolgd? Discussiëren is geen optie hier. 90% van dit topic hier is Belgenhaat van Nederlanders door Nederlanders.
Iedereen met ongefundeerde veralgemenende Belgenhaat mag van mij oprotten, ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee volgens mij hoor. Maar alleen maar schreeuwen dat iedereen met een andere mening moet oprotten, draagt ook niet echt bij aan het niveau van dit topic.
Niet iedere Belg is voor Nederland en niet iedere Nederlander is voor Belgiëquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Topic gevolgd? Discussiëren is geen optie hier. 90% van dit topic hier is Belgenhaat van Nederlanders door Nederlanders.
Ik hoopte echt op een verrassing van de Nederlanders en die heb ik ook gekregen. Ik supporter dan ook voor Oranje, behalve in de finale België - Nederland natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb hier ook NL-Spanje gekeken. Niemand in België was er zo obsessief mee bezig als velen hier op het forum met België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |