Goed was het niet, maar 3 punten dus schade wat dat betreft beperkt maar het mag voetballend toch wel een paar stappen beter, dat dit kick and rush goed uitpakt is ook meer geluk dan wijsheidquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Falen? 3 punten. Zonder die domme fout van Vertonghen was er helemaal geen vuiltje aan de lucht geweest.
In 2002, 2006 en 2010 begonnen Brazilie, Italie en Spanje ook niet met een topshow.
Dat ging voor het WK wel vaker zo. Wachten op momenten van spelers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed was het niet, maar 3 punten dus schade wat dat betreft beperkt maar het mag voetballend toch wel een paar stappen beter, dat dit kick and rush goed uitpakt is ook meer geluk dan wijsheid
Maar eerste in de groep worden is wel belangrijk, wil je Duitsland ontlopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ging voor het WK wel vaker zo. Wachten op momenten van spelers.
Tempo moet wel wat hoger tegen de Russen. De Koreanen leken niet heel fit te zijn. Hadden gisteren al na een uurtje kramp.
Mazzel dat dit een poule is die kansen geeft te groeien in het toernooi. In sommige andere groepen moet je direct top zijn om je te kwalificeren. Deze poule kom je ook met een wat mindere prestatie relatief eenvoudig door.
Jazeker. Dat moet ook kunnen en heeft Belgie nu in eigen hand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Maar eerste in de groep worden is wel belangrijk, wil je Duitsland ontlopen.
Kwatsch, ik ben zeer tevreden met 2-1, beste score ooit tegen Australië.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef Nober het volgende:
Zag net even wat beeld na de 2-1 dat ze daar stonden te juichen, dat je zo blij kan zijn met deze uitslag tegen Algerije. Dan zijn wij toch wel erg nuchter en ontevreden bij dezelfde uitslag morgenavond.
Als België echt een rol van betekenis wil spelen dan zijn ze het gewoon verplicht om in deze poule eerste te worden. En dat gaan ze ook wel redden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jazeker. Dat moet ook kunnen en heeft Belgie nu in eigen hand.
Ik ben ook tevreden met een 2-1 overwinning. Enige dat telt zijn de punten vanavond. Maar die resultaten uit drie oefenpotjes zeggen natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Kwatsch, ik ben zeer tevreden met 2-1, beste score ooit tegen Australië.
Uiteraard. Deze poule wordt gewonnen met 7 of 9 punten. Daarna VS of Portugal. Allebei te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:33 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Als België echt een rol van betekenis wil spelen dan zijn ze het gewoon verplicht om in deze poule eerste te worden. En dat gaan ze ook wel redden.
Portugal kan nog wel gevaarlijk worden voor België. Ik ga er vanuit dat Portugal zich gaat in graven. Met Van Buyten en Alderweireld op Ronaldo, denk ik dat België kwetsbaar is. VS is zeker te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uiteraard. Deze poule wordt gewonnen met 7 of 9 punten. Daarna VS of Portugal. Allebei te doen.
Voor zo'n wedstrijd kan Lombaerts opgesteld worden. Als CR7 al fit en in vorm is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Portugal kan nog wel gevaarlijk worden voor België. Ik ga er vanuit dat Portugal zich gaat in graven. Met Van Buyten en Alderweireld op Ronaldo, denk ik dat België kwetsbaar is. VS is zeker te doen.
Jeetje, Algerije heeft begot 2 kansen gehad (penalty en een kopbal welke niet gekadreerd was)...quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:11 schreef Pumatje het volgende:
Erger me kapot aan die Belgen.
Is dat volk zo enorm wereldvreemd dat ze denken op een finaleplaats af te stevenen?
Jup, alleen moet het de volgende wedstrijd sneller. Al vond ik Rusland ook tegenvallen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:49 schreef Halcon het volgende:
Balbezit België 65 a 70%. Dat heet domineren.
Leuk als je de middenstip domineert. Dembele speelt gewoon te traag, hierdoor kwam Chadli ook niet goed uit de verf en Lukaku die moet je gewoon niet laten starten tegen zo'n team. Gewoon beginnen met de eindopstelling van deze wedstrijd, dat gaan er 9 van de 10 wedstrijden veel meer dreiging en kansen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:49 schreef Halcon het volgende:
Balbezit België 65 a 70%. Dat heet domineren.
Gewoon geen Dembele meer in het team. Chadli mogen ze er ook uithalen, ook al heeft die een mooie kans gekregen dankzij een technisch stuntje van Hazard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:53 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Leuk als je de middenstip domineert. Dembele speelt gewoon te traag, hierdoor kwam Chadli ook niet goed uit de verf en Lukaku die moet je gewoon niet laten starten tegen zo'n team. Gewoon beginnen met de eindopstelling van deze wedstrijd, dat gaan er 9 van de 10 wedstrijden veel meer dreiging en kansen zijn.
Die keuze voor Chadli vond ik van Wilmots wel een beetje onbegrijpelijk, volgens mij dacht hij dat Algerije veel offensiever zou voetballen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, alleen moet het de volgende wedstrijd sneller. Al vond ik Rusland ook tegenvallen.
Je kan ook altijd Mirallas laten starten ipv van Mertens op die rechterkant, dat is voor mij ongeveer hetzelfde. Het gaat er gewoon om dat er meer dreiging en ook meer kansen verschijnen met deze spelers omdat ze technisch sterk zijn, snel en regelmatig een doelpunt meepakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gewoon geen Dembele meer in het team. Chadli mogen ze er ook uithalen, ook al heeft die een mooie kans gekregen dankzij een technisch stuntje van Hazard.
Beginnen met Mertens in de basis heeft nog nooit gewerkt. Mertens is nu éénmal sterk wanneer hij kan invallen.
Onze flanken zijn nu eenmaal ook spitsen, die luxe hebben we.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:58 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Je kan ook altijd Mirallas laten starten ipv van Mertens op die rechterkant, dat is voor mij ongeveer hetzelfde. Het gaat er gewoon om dat er meer dreiging en ook meer kansen verschijnen met deze spelers omdat ze technisch sterk zijn, snel en regelmatig een doelpunt meepakken.
?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
België was matig, mensen die niet met nederlanders willen praten gaan maar naar .be, en mensen die persoonlijk door gaan zagen hebben een moeilijke jeugd gehad.
Mijn visie.
Wat een onzin. Nederland 2 jaar terug dan of vond je dat ook vermakelijk? Jij hoopt dus dat alle landen falen die denken kans te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland dit, Nederland dat.
België is zelf van mening dat ze een goede kans op het WK maken maar ze falen compleet tegen Algerije. Dat is vermakelijk.
Je zei zelf dat je Mertens niet graag zag starten, nou op de rechterkant vind ik Mirallas dan een goed alternatief hoor en Januzaj heb ik enkel van links zien spelen bij de RD.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Onze flanken zijn nu eenmaal ook spitsen, die luxe hebben we.
Maar ik heb dan toch nog liever Mertens dan Mirallas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |