Bij twijfel altijd B heh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat verspreid je details over mij!!!![]()
Haha nee geintje, het is inderdaad een lachertje, maar moet het wel even doen hè.
Je moet 4 getuigen kunnen vinden... dat is je eerste taak van overspel bewijzen. Jij hebt het erover dat ze er al zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat juryrechtspraak iets is waar ik tegen ben. Maar ik denk dat je wel redelijk feitelijk kunt vaststellen dat getuigen betrokken zijn bij de situatie, anders waren ze immers geen getuigen. Juryleden worden in Amerika geloot, als ze iets te maken hebben met de zaak mogen ze niet mee doen.
Dat vier getuigen dus per facto subjectief zijn staat wat mij betreft vast. Dat er alles aan gedaan wordt juryleden objectief te laten zijn ook.
Maar in wezen zijn het allebei een beetje achterhaalde systemen in mijn ogen.
Überhaupt het woord cultuur gebruiken voor die achtergebleven zandbakquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Helaas is die cultuur de algelopen 1000 jaar niet verandert.
Je weet dat er veel verdachten zwaarder gestraft zijn door hun kleur.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, correct, dat is ook het idee achter rechtspraak.
[..]
Nuance.
En jij denkt dat dat alleen in de Islam gebeurt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeker. Het betekend gewoon het uiterste van iets. In dit geval een geloofsovertuiging.
[..]
Dat weet ik. Maar 90% over moslims? Kan geen toeval zijn.
Het is natuurlijk geen perfect systeem maar het is nog altijd meer objectief dan als je veroordeelt word door mensen die je kent.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De jury ziet vaak een beeld van de verdachte en vormt een mening.
Vooral als ze zwart zijn
Ja echt hoor, i can't. boehoe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat alleen in de Islam gebeurt?
En die tweede opmerking is echt te dom voor woorden. Echt. Lees je alsjeblieft in. I can't.
Maar een getuige kan toch niet anders dan betrokken zijn? Ik neem wel aan dat er uiteindelijk een rechter aan te pas komt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
Je moet 4 getuigen kunnen vinden... dat is je eerste taak van overspel bewijzen. Jij hebt het erover dat ze er al zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Lucia de B is niet zo boeiend als Quinaysbdod the Blackjack.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen perfect systeem maar het is nog altijd meer objectief dan als je veroordeelt word door mensen die je kent.
Wel grappig trouwens dat je steeds Amerika erbij pakt in plaats van Nederland.
Eh ja. En nu? Wat voegt dit toe aan de discussie over stenigen van mensen? Zorgt het feit dat in Amerika etniciteit mee lijkt te spelen in de strafmaat ervoor dat dat in de Sharia niet gebeurd? Is het stenigen van mensen hierdoor geoorloofd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Je weet dat er veel verdachten zwaarder gestraft zijn door hun kleur.
Wat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lucia de B is niet zo boeiend als Quinaysbdod the Blackjack.
Logischerwijze komt er ook een rechter aan pas.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar een getuige kan toch niet anders dan betrokken zijn? Ik neem wel aan dat er uiteindelijk een rechter aan te pas komt?
Maar goed, mensen dood maken omdat ze overspel plegen. Dat is toch wel achterlijk verder niet?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh ja. En nu? Wat voegt dit toe aan de discussie over stenigen van mensen? Zorgt het feit dat in Amerika etniciteit mee lijkt te spelen in de strafmaat ervoor dat dat in de Sharia niet gebeurd? Is het stenigen van mensen hierdoor geoorloofd?
Dit is wel typisch overigens, want de meeste mensen die het hardst schreeuwen over de Islam en 'haatbaarden' hebben geen flauw benul wat er bij hun eigen geloof voor zieke shit gebeurt.quote:
Ja. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom je jury rechtspraak in Amerika hier bij betrekt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Jii had het over objectiviteit remember?
"Hun eigen geloof"? Ik ben ongelovig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel typisch overigens, want de meeste mensen die het hardst schreeuwen over de Islam en 'haatbaarden' hebben geen flauw benul wat er bij hun eigen geloof voor zieke shit gebeurt.
Ik keur geen van alle goed overigens, want ik ben niet gelovig maar ik zie wel in dat alle geloven hun gekkies hebben. Als je ontkent dat dat ook in het christen- en jodendom is, dan ben je echt blind voor de wereld.
Ik denk dat je wel kunt stellen dat er concreet meer geweld plaats vind 'uit naam van de islam' dan uit 'naam van het christendom' .quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel typisch overigens, want de meeste mensen die het hardst schreeuwen over de Islam en 'haatbaarden' hebben geen flauw benul wat er bij hun eigen geloof voor zieke shit gebeurt.
Ik keur geen van alle goed overigens, want ik ben niet gelovig maar ik zie wel in dat alle geloven hun gekkies hebben. Als je ontkent dat dat ook in het christen- en jodendom is, dan ben je echt blind voor de wereld.
BT niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
"Hun eigen geloof"? Ik ben ongelovig.
Denk dat dat tot een paar 100 jaar geleden wel anders was...quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt stellen dat er concreet meer geweld plaats vind 'uit naam van de islam' dan uit 'naam van het christendom' .
Dat de uiteindelijke motieven geen zier met religie uit te staan hebben staat daar los van.
Je had t over humaan en ik gaf dit als voorbeeld, of dat dan wel humaan zou zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom je jury rechtspraak in Amerika hier bij betrekt.
Oh nee je hebt gelijk, nu ik teruglees over een principe in een ander land waar ik tegen ben valt alles op z'n plek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had t over humaan en ik gaf dit als voorbeeld, of dat dan wel humaan zou zijn.
Lees anders even terug?
Ik geef je oprecht gelijk. Het valt mij alleen zo op dat ik altijd dingen over aanslagen etc. hoor die te maken hebben met extremistische moslims.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:46 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Denk dat dat tot een paar 100 jaar geleden wel anders was...
Goed zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee je hebt gelijk, nu ik teruglees over een principe in een ander land waar ik tegen ben valt alles op z'n plek.
En dierenactivisten. Dierenactivistenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geef je oprecht gelijk. Het valt mij alleen zo op dat ik altijd dingen over aanslagen etc. hoor die te maken hebben met extremistische moslims.
Dat komt omdat daar uitgebreid over in de media wordt gesproken ja. En ik snap best dat je daardoor je mening vormt, maar snap je nu waarom ik je andere opmerking zo dom vond?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geef je oprecht gelijk. Het valt mij alleen zo op dat ik altijd dingen over aanslagen etc. hoor die te maken hebben met extremistische moslims.
Sorry, Israël is out at the moment. Evenals China. Ken je die Boeddhisten daar die moslims vervolgen trouwens?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat komt omdat daar uitgebreid over in de media wordt gesproken ja. En ik snap best dat je daardoor je mening vormt, maar snap je nu waarom ik je andere opmerking zo dom vond?
Google is your friend.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.Ik had ook de emoticon ''
'' geplaatst wat aan hoorde te duiden dat het niet geheel gemeend was. Alhoewel ik moet zeggen dat ik het raar vind om zo veel te horen over de islam en zo weinig over bijvoorbeeld het Jodendom. Doen zij dan echt niks of wat dat echt allemaal weggeknipt door de media. Of is het een 80/20 verhouding in aanslagen?
Omdat het overgrote deel van religieus geweld in naam van de islam wordt gepleegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.Ik had ook de emoticon ''
'' geplaatst wat aan hoorde te duiden dat het niet geheel gemeend was. Alhoewel ik moet zeggen dat ik het raar vind om zo veel te horen over de islam en zo weinig over bijvoorbeeld het Jodendom. Doen zij dan echt niks of wat dat echt allemaal weggeknipt door de media. Of is het een 80/20 verhouding in aanslagen?
Klopt, komt omdat ik je gewoon een domme vent vind. Maar dat heb je mij tot nu nog niet horen zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben niet domquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, komt omdat ik je gewoon een domme vent vind. Maar dat heb je mij tot nu nog niet horen zeggen.
De '' komt bij mij overigens over als betweterig en kleinerend, maar whatever floats your boat.
Je moet je niet zo door de media laten leiden. Echt.
Wat moeten we hiermee? Gewoon nattevingerwerk van mensen zoals wij. Als ik ergens 'ik vindt' zie staan, zijn ze sowieso al afgeschreven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.goeievraag.nl/(...)rorisme-voort.116146
En dat is raar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb op werk computers zonder autocorrect. Dus het is altijd typen voor mijn leven met die kk lijst hier.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
Als ik ergens 'ik vindt' zie staan, zijn ze sowieso al afgeschreven.
Ja niks, was voor Stimo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moeten we hiermee? Gewoon nattevingerwerk van mensen zoals wij. Als ik ergens 'ik vindt' zie staan, zijn ze sowieso al afgeschreven.
Ja als ik in Word ''kompjoeter'' typ krijg ik dus geen rode streep er onder.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja als ik in Word ''kompjoeter'' typ krijg ik dus geen rode streep er onder.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Of beinvloed, geinterpreteerd, poezie etc. worden niet automatisch met puntjes op de E verbeterd. Schijtvervelend.
Wist wel dat je m'n rug had in dezen.quote:
Verdomme manquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
63 kgNog even bulken en kan weer gaan cutten
.
1.90.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme manGa meer eten!! Hoe lang ben je?
Nee, alles in reageervensters om vervolgens naar Word te kopiëren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Je typt serieus alles met Word voor de controle?
Ken jij je eigen GS wel?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja niks, was voor Stimo.
[..]
Ja als ik in Word ''kompjoeter'' typ krijg ik dus geen rode streep er onder.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren avond wel even maar viel door de mand.
Zeggen ze dat ik dom benquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Je typt serieus alles met Word voor de controle?
Ik ook zoiets, maar dan 1,92 en 67 ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar 1.90 zijn en 63 kg wegen is zeg maar ondervoed.
Ben alweer 4 kg zwaarder dan paar maanden terug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar 1.90 zijn en 63 kg wegen is zeg maar ondervoed.
Dan maak je gewoon geen spelfouten he.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ik dom ben![]()
Nee het maakt niet uit waar ik typ, er komt geen spellingscontrole overheen. Dus als ik in Word een verslag moet maken/aanpassen wordt het niet meteen gecheckt op spelfouten. Dat is best vervelend
Ben je ook.quote:
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Chlo nog liever Ambi een goeie rimbeurt geeft.
Ben ik in gevaar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het Zwaard van Damocles ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehe
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehe
Beter scheef er in dan recht er naast.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik zou jou puur uit haat helemaal scheef neuken omdat je hier altijd gemeen bent.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.
Nu je het zo romantisch brengt..quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter scheef er in dan recht er naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |