Klopt, komt omdat ik je gewoon een domme vent vind. Maar dat heb je mij tot nu nog niet horen zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.Ik had ook de emoticon ''
'' geplaatst wat aan hoorde te duiden dat het niet geheel gemeend was. Alhoewel ik moet zeggen dat ik het raar vind om zo veel te horen over de islam en zo weinig over bijvoorbeeld het Jodendom. Doen zij dan echt niks of wat dat echt allemaal weggeknipt door de media. Of is het een 80/20 verhouding in aanslagen?
Ik ben niet domquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, komt omdat ik je gewoon een domme vent vind. Maar dat heb je mij tot nu nog niet horen zeggen.
De '' komt bij mij overigens over als betweterig en kleinerend, maar whatever floats your boat.
Je moet je niet zo door de media laten leiden. Echt.
Wat moeten we hiermee? Gewoon nattevingerwerk van mensen zoals wij. Als ik ergens 'ik vindt' zie staan, zijn ze sowieso al afgeschreven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.goeievraag.nl/(...)rorisme-voort.116146
En dat is raar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb op werk computers zonder autocorrect. Dus het is altijd typen voor mijn leven met die kk lijst hier.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
Als ik ergens 'ik vindt' zie staan, zijn ze sowieso al afgeschreven.
Ja niks, was voor Stimo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moeten we hiermee? Gewoon nattevingerwerk van mensen zoals wij. Als ik ergens 'ik vindt' zie staan, zijn ze sowieso al afgeschreven.
Ja als ik in Word ''kompjoeter'' typ krijg ik dus geen rode streep er onder.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja als ik in Word ''kompjoeter'' typ krijg ik dus geen rode streep er onder.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Of beinvloed, geinterpreteerd, poezie etc. worden niet automatisch met puntjes op de E verbeterd. Schijtvervelend.
Wist wel dat je m'n rug had in dezen.quote:
Verdomme manquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
63 kgNog even bulken en kan weer gaan cutten
.
1.90.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme manGa meer eten!! Hoe lang ben je?
Nee, alles in reageervensters om vervolgens naar Word te kopiëren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Je typt serieus alles met Word voor de controle?
Ken jij je eigen GS wel?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja niks, was voor Stimo.
[..]
Ja als ik in Word ''kompjoeter'' typ krijg ik dus geen rode streep er onder.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren avond wel even maar viel door de mand.
Zeggen ze dat ik dom benquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Je typt serieus alles met Word voor de controle?
Ik ook zoiets, maar dan 1,92 en 67 ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar 1.90 zijn en 63 kg wegen is zeg maar ondervoed.
Ben alweer 4 kg zwaarder dan paar maanden terug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar 1.90 zijn en 63 kg wegen is zeg maar ondervoed.
Dan maak je gewoon geen spelfouten he.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ik dom ben![]()
Nee het maakt niet uit waar ik typ, er komt geen spellingscontrole overheen. Dus als ik in Word een verslag moet maken/aanpassen wordt het niet meteen gecheckt op spelfouten. Dat is best vervelend
Ben je ook.quote:
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Chlo nog liever Ambi een goeie rimbeurt geeft.
Ben ik in gevaar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het Zwaard van Damocles ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehe
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, een penis is een penis en m'n vagina heeft geen ogen. hehehehe ehhe eh eheh ehehe ehehe e ehhehe
Beter scheef er in dan recht er naast.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik zou jou puur uit haat helemaal scheef neuken omdat je hier altijd gemeen bent.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.
Nu je het zo romantisch brengt..quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat jouw ogen best de kost gegeven worden als je dat roze broekje van BT uit mag trekken in de schaduw van een pruimenboom.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter scheef er in dan recht er naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |