"Hun eigen geloof"? Ik ben ongelovig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel typisch overigens, want de meeste mensen die het hardst schreeuwen over de Islam en 'haatbaarden' hebben geen flauw benul wat er bij hun eigen geloof voor zieke shit gebeurt.
Ik keur geen van alle goed overigens, want ik ben niet gelovig maar ik zie wel in dat alle geloven hun gekkies hebben. Als je ontkent dat dat ook in het christen- en jodendom is, dan ben je echt blind voor de wereld.
Ik denk dat je wel kunt stellen dat er concreet meer geweld plaats vind 'uit naam van de islam' dan uit 'naam van het christendom' .quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is wel typisch overigens, want de meeste mensen die het hardst schreeuwen over de Islam en 'haatbaarden' hebben geen flauw benul wat er bij hun eigen geloof voor zieke shit gebeurt.
Ik keur geen van alle goed overigens, want ik ben niet gelovig maar ik zie wel in dat alle geloven hun gekkies hebben. Als je ontkent dat dat ook in het christen- en jodendom is, dan ben je echt blind voor de wereld.
BT niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
"Hun eigen geloof"? Ik ben ongelovig.
Denk dat dat tot een paar 100 jaar geleden wel anders was...quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt stellen dat er concreet meer geweld plaats vind 'uit naam van de islam' dan uit 'naam van het christendom' .
Dat de uiteindelijke motieven geen zier met religie uit te staan hebben staat daar los van.
Je had t over humaan en ik gaf dit als voorbeeld, of dat dan wel humaan zou zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom je jury rechtspraak in Amerika hier bij betrekt.
Oh nee je hebt gelijk, nu ik teruglees over een principe in een ander land waar ik tegen ben valt alles op z'n plek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had t over humaan en ik gaf dit als voorbeeld, of dat dan wel humaan zou zijn.
Lees anders even terug?
Ik geef je oprecht gelijk. Het valt mij alleen zo op dat ik altijd dingen over aanslagen etc. hoor die te maken hebben met extremistische moslims.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:46 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Denk dat dat tot een paar 100 jaar geleden wel anders was...
Goed zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh nee je hebt gelijk, nu ik teruglees over een principe in een ander land waar ik tegen ben valt alles op z'n plek.
En dierenactivisten. Dierenactivistenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geef je oprecht gelijk. Het valt mij alleen zo op dat ik altijd dingen over aanslagen etc. hoor die te maken hebben met extremistische moslims.
Dat komt omdat daar uitgebreid over in de media wordt gesproken ja. En ik snap best dat je daardoor je mening vormt, maar snap je nu waarom ik je andere opmerking zo dom vond?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geef je oprecht gelijk. Het valt mij alleen zo op dat ik altijd dingen over aanslagen etc. hoor die te maken hebben met extremistische moslims.
Sorry, Israël is out at the moment. Evenals China. Ken je die Boeddhisten daar die moslims vervolgen trouwens?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat komt omdat daar uitgebreid over in de media wordt gesproken ja. En ik snap best dat je daardoor je mening vormt, maar snap je nu waarom ik je andere opmerking zo dom vond?
Google is your friend.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.Ik had ook de emoticon ''
'' geplaatst wat aan hoorde te duiden dat het niet geheel gemeend was. Alhoewel ik moet zeggen dat ik het raar vind om zo veel te horen over de islam en zo weinig over bijvoorbeeld het Jodendom. Doen zij dan echt niks of wat dat echt allemaal weggeknipt door de media. Of is het een 80/20 verhouding in aanslagen?
Omdat het overgrote deel van religieus geweld in naam van de islam wordt gepleegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar jij vindt sowieso alles wat ik zeg/doe/denk dom.Ik had ook de emoticon ''
'' geplaatst wat aan hoorde te duiden dat het niet geheel gemeend was. Alhoewel ik moet zeggen dat ik het raar vind om zo veel te horen over de islam en zo weinig over bijvoorbeeld het Jodendom. Doen zij dan echt niks of wat dat echt allemaal weggeknipt door de media. Of is het een 80/20 verhouding in aanslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |