https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Twitter brengt je op andere gedachten en op een dwaalspoor. Ik vind eigen intuïtie beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten (ik leg mijn tab maar eens weg) Kat![]()
Maarja, sinds ik ook Twitter erbij open hield is de handel er minder op geworden. Ignorance is bliss en kennis is geen macht van mij dan. Moet maar weer zoals ik begonnen ben weereens oppakken. Charts lezen en zelf de conclusies trekken. Maar dat doe ik later vandaag wel
Ik krijg alleen een inlogding van LinkedInquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
Leuk stukje vandaag in het FD over bitcoins en de nederlandse overheid: *klik*
Wees maar blij dat je een keer iets krijgtquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een inlogding van LinkedIn
Haterquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je een keer iets krijgt
Ik had beter Brazilië - Mexico kunnen kijken volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:20 schreef roislecxe het volgende:
Nou Rusland wordt best wel 0-0 lijkt het. Godsamme wat een saaiheid daar.
Die keeperquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had beter Brazilië - Mexico kunnen kijken volgens mij.
Wat een saaie wedstrijd is dit zeg
Krijg ik morgen weer van katje op m'n flikker dat ik zei dattie op Rusland moest weddenquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die goal zie je bij het lokale kroegelftal nog niet
Het is allebei niet echt watquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Krijg ik morgen weer van katje op m'n flikker dat ik zei dattie op Rusland moest wedden
Mooi inderdaad. Die Koreanen lijken ondertussen wel met bosjes tegelijk te gaan zitten of lijkt dat maar zo.quote:
geen idee? Er schijnt een verschil van een seconde of 10 tussen digitaal en analoge TV te zitten. das grappig in stad bij het wk kijken. Bij het ene cafe is al gescoord bij het andere nog nietquote:
Dat weet ik, maar die post van jou kwam makkelijk 2 seconden voor de goal. Dan moet je nog typen en posten. Analoog - digitaal is ongeveer 3 seconden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
geen idee? Er schijnt een verschil van een seconde of 10 tussen digitaal en analoge TV te zitten. das grappig in stad bij het wk kijken. Bij het ene cafe is al gescoord bij het andere nog niet
haha daar is het antwoord alquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:32 schreef Maxbet het volgende:
Oh wacht, kijk via internet, die is idd nog veel langzamer
Ik zat net te denken wat je op een WK doet als je nog geen volledige wedstrijd gespeeld krijgtquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:42 schreef roislecxe het volgende:
Ze hebben ook van die kleinah beentes ha?
[ afbeelding ]
Denk eerder dat die dooien buiten het stadium vallen bij de mensen die allemaal die meuk gebouwd hebben. Vermoed dat het in het stadium een erg aangename temperatuur zal zijn. Wat ook wel mag als je kijkt hoeveel geld ze er in stekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
Wacht maar op het WK in de zandbak straks, Daar gaan dooien vallen na anderhalf uur.
Beter gaat het niet door daar gewoonquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk eerder dat die dooien buiten het stadium vallen bij de mensen die allemaal die meuk gebouwd hebben. Vermoed dat het in het stadium een erg aangename temperatuur zal zijn. Wat ook wel mag als je kijkt hoeveel geld ze er in steken
Zie dat nu niet meer veranderenquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter gaat het niet door daar gewoon
Het is nog 10 jaar. Kan nog veel gebeuren...quote:
Is het dan in Rusland? geen idee.. het is nu al een spookstad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
Wat doet Rusland in 2018 eigenlijk, Sochi renoveren?
Volgens mij zijn er maar weinig landen die momenteel de middelen kunnen verantwoorden om over 8 jaar een WK neer te kunnen zetten. Of het moet een land zijn die bijna alles al heeft staan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is nog 10 8 jaar. Kan nog veel gebeuren...
De warmste plek op aarde zowat kiezen
Zolang het niet naar hier komt is het bestquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig landen die momenteel de middelen kunnen verantwoorden om over 8 jaar een WK neer te kunnen zetten. Of het moet een land zijn die bijna alles al heeft staan.
Tijd om te douchen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zolang het niet naar hier komt is het best
Afgelopen
Ik vind het nu te riskant om in Crypt te stappen. Die is de afgelopen 24 uur zo hard gestegen, dat een flinke correctie onvermijdelijk lijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:35 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had gewoon het lef moeten hebben om vol voor crypt te gaan voor ik naar bed ging. Dan stond ik nu alweer op 3,5 ipv 1,75![]()
Als je denkt dat het niet verder zal stijgen > kopen en be amazed
![]()
Elke keer denk ik dat en stijgt ie vrolijk verder na een eenmalige spike. Zal nu ook gebeuren naar 200 om door te stuiten naar de 250,beetje DRK idee in de goede dagen zeg maar. Elke keer als ik zo'n correctie afwacht en spike naar boven voor cinni gebeurt het niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het nu te riskant om in Crypt te stappen. Die is de afgelopen 24 uur zo hard gestegen, dat een flinke correctie onvermijdelijk lijkt.
Mijn ervaring is alleen dat als ik erop gok dat hij doorstijgt, dat dan die correctie komtquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat en stijgt ie vrolijk verder na een eenmalige spike. Zal nu ook gebeuren naar 200 om door te stuiten naar de 250,beetje DRK idee in de goede dagen zeg maar. Elke keer als ik zo'n correctie afwacht en spike naar boven voor cinni gebeurt het niet of nauwelijks.
Eens, ook mijn ervaring met MYC en CINNIquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is alleen dat als ik erop gok dat hij doorstijgt, dat dan die correctie komt.
Jijquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Krijg ik morgen weer van katje op m'n flikker dat ik zei dattie op Rusland moest wedden
Dat was ook mijn gedachte al een beetje. Crypt zuigt nu heel veel volume weg bij andere coins, waaronder Cinni. Met Crypt zal niet meer zo veel te verdienen zijn nu, gok ik. Maar als de Crypt-hype een beetje bekoelt, dan gaan mensen terug in andere coins en zal ook bijvoorbeeld Cinni weer gaan stijgen, lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:05 schreef edraket31 het volgende:
Ipv proberen in te stappen in een dip van crypt, zou je beter erop kunnen anticiperen waar de winstnemingen heengaan.....ik zou nu vrc kopen. Gebeurde gisteren ook: dip in crypt en stijging in vrc. Die volgens mij ook veel verder zijn met hun features.
Ja, je moet wel toegang hebben tot linkedin of het FD om het stuk te lezen......quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een inlogding van LinkedIn
Vergeet die hele pumps. Jij koopt hun sellorders of van hun innercircle die betalen om vooraf geïnformeerd te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:15 schreef litecoin het volgende:
Welke Twitters volgen jullie ivm pumps?
Ik ken alleen twitter.com/FontasPumps
True, maar gebruik het om hype te volgen. Zit inmiddels balls deep in crypto.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vergeet die hele pumps. Jij koopt hun sellorders of van hun innercircle die betalen om vooraf geïnformeerd te worden
you_pump. Betrouwbaarste van allemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef litecoin het volgende:
[..]
True, maar gebruik het om hype te volgen. Zit inmiddels balls deep in crypto.
Had me alleen nooit verdiept in Twitter tot vandaag.
Twitter is een erg sterk medium in pumps en ik wil zo veel mogelijk informatie tot mij nemen.
Of ik een pump ga chasen door pas laat te buyen staat daar los van.
Maar bedankt voor je waarschuwing.
Thanks!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
you_pump. Betrouwbaarste van allemaal.
Ik dacht eerst dat je die pumps bedoelt van kleine shitcoins, maar volgens mij bedoel je de pumps (of rally's) van coins die op dat moment gehyped worden en waarvan je het sentiment wil peilen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef litecoin het volgende:
[..]
True, maar gebruik het om hype te volgen. Zit inmiddels balls deep in crypto.
Had me alleen nooit verdiept in Twitter tot vandaag.
Twitter is een erg sterk medium in pumps en ik wil zo veel mogelijk informatie tot mij nemen.
Of ik een pump ga chasen door pas laat te buyen staat daar los van.
Maar bedankt voor je waarschuwing.
Ik had er voor mezelf een lijst van gemaakt: https://twitter.com/martinvdam/lists/cryptotweetsquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:53 schreef litecoin het volgende:
Ja dat klopt precies. Bijvoorbeeld die you_pump is niet echt wat ik bedoel zie ik nu.
Meer de Twitteraars die de markt zelf goed volgen en daar relevante informatie over plaatsen.
Ik had mijn vraag in eerste instantie niet goed verwoord.
Als iemand een keer zijn favorieten post dan merk ik het wel. Ik blijf dit topic lezen. Thanks!
Waar krijg je dat, unibet heeft nooit zulke oddsquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit nou weer? 30x en 40x je inleg op gelijkspel of verlies van Nederland![]()
http://blackcoinbet.com/#(...)5366e60e1ace/detailsquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar krijg je dat, unibet heeft nooit zulke odds
En hoe de heck krijg je BC die kant op dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://blackcoinbet.com/#(...)5366e60e1ace/details
BDrCPwkDzxkKMH3hGyJCVM2AtxywqFHC6Q op Australiëquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En hoe de heck krijg je BC die kant op dan?
Toch grappig, die bets [ afbeelding ] of [ afbeelding ] zijn de enige die bets plaatsen
Geloof me, dat maakt geen biet uitquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
Oh wacht, die vlaggetjes geven aan hoe iemand gebet heeft. Ik zou voor draw gaan, we hebben nog nooit van de Socceroos gewonnen
Klopt, maar dan nog.. ik verwacht geen walk-over.. die Ossies hebben een goed houthakkersteam en gaan fysiek spelen + achterin de boel blokken om met een counter een doelpunt te fixen.quote:
3-1 voor Nederlandquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.. ik verwacht geen walk-over.. die Ossies hebben een goed houthakkersteam en gaan fysiek spelen + achterin de boel blokken om met een counter een doelpunt te fixen.
Zet maar gewoon in, dan stijgen de odds voor Nederland tenminstequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.. ik verwacht geen walk-over.. die Ossies hebben een goed houthakkersteam en gaan fysiek spelen + achterin de boel blokken om met een counter een doelpunt te fixen.
Er is nog 1361,75BC nodig om Nederland op 125% te krijgen. Ik zeg: Doen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef Joosie200 het volgende:
Zet 1000 BC in op draw en je gaat van 0,18 BTC inzet naar 5,53 BTC bij gelijkblijvende koers rofl
Super!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er voor mezelf een lijst van gemaakt: https://twitter.com/martinvdam/lists/cryptotweets
Hier is de adempauze!quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens, ook mijn ervaring met MYC en CINNI![]()
Maar getuige de afgelopen dagen stabiliseert crypt eerst tig uur rond een nieuwe bodem. Van eergisteren acht uur 's avonds tot gisteren om vijf uur uur 's middags rond 98. En vanaf acht uur' s avonds tot 4 uur 's nachts vandaag rond 135. Ik wacht die stabiliteitsfase rond een nieuwe bodem wel af.
Scratch that, de bodem voor het komende uur lijkt 225 te gaan worden zo te zien. Denk maar niet dat ie even op adem komt![]()
![]()
Welke coin, zet dat er nu toch eens bij meteenquote:
Ik zie het, ik stap wel in op 200, gaat ie vrolijk naar 150 wat ik je bromquote:
Blackcoin natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke coin, zet dat er nu toch eens bij meteen
[..]
Ik zie het, ik stap wel in op 200, gaat ie vrolijk naar 150 wat ik je brom
Bottom is niet ver meer iigquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aka we hit rock bottom?The only way is up?
pumpcoin dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:46 schreef roislecxe het volgende:
Mijn CRY verloop is zo ontzettend goed he:
Koop op 8400 --> verkoop op 14888. Word wakker staat ie op 30k. Koop ik niet terug, wachten, wachten... toch gekocht op 55k. gaatie naar 75k. Verkoop ik niet, valt ie terug naar 52k. Koop ik bij op 52k gaat ie terug naar 18. Wachten wachten... een week zoiets. Sellorder gezet op 40 tegen beterweten in. Sellorder aangetikt. Verlies, maar toch redelijk blij dat het meevalt.
Gaat ie verder omhoog, komt ie op Mintpal en nu is het ruim 5x zoveel waard als mijn sell en 25x zoveel als mn eerste buy. En nu koop ik weer op 206k.
Echt goed.
Daarom blijf ik er nu ook uit. Leuke coin om een klapper mee te maken als ie op mintpal komt, maar die kans heb ik gemist omdat ik ongeduldig was en meer let op fundamentals dan op hypes.quote:
Mag je best aan mij geven hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:54 schreef Joosie200 het volgende:
Een trade net die mij 0.00966387 BTC oplevert, whooptiedooptiedoo!
Mijn meeste trades zaten rond die koers altijd. 10 van die op een dag gaat hard op een week gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:54 schreef Joosie200 het volgende:
Een trade net die mij 0.00966387 BTC oplevert, whooptiedooptiedoo!
Twee weken doen om van 0,45 naar 0,24 te donderen, tja...quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
Een week erover doen om aan 0,09 BTC te komen, nee van zulk centengeschraap hou ik niet.
Even goed lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
Een week erover doen om aan 0,09 BTC te komen, nee van zulk centengeschraap hou ik niet.
Excuus, ik las op een dag verkeerd. Das op een week dan 0,63 BTC, ja das andere koek.quote:
Veel cententrades maken ook een boel dollars onder aan de streep.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Excuus, ik las op een dag verkeerd. Das op een week dan 0,63 BTC, ja das andere koek.
Veel duppies trades hebben mij dat ooit wel opgeleverd ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Veel cententrades maken ook een boel dollars onder aan de streep.
Helemaal mee eens, das iets wat Bittrex wel goed heefttwitter:SBartender twitterde op woensdag 18-06-2014 om 10:50:27@MintPalExchange I need conditional orders so I can go to sleep. This is ridiculous.@BittrexExchange has them. #crypto reageer retweet
Zwaai eens lief naar die natte katquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:02 schreef roislecxe het volgende:
Edit: ok een beetje jammer wel. Denk je een perfecte sell te doen als in 1x een hele berg wordt gekocht. gaat ie erna niet terug omlaag maar gewoon door omhoog![]()
Hij gaat zo wel omlaag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zwaai eens lief naar die natte kat![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zwaai eens lief naar die natte kat![]()
Die 12 XC voor 122000 was een sell order dat maar bleef staan... eerstvolgende sell order zat rond de 130000... toen heb ik die 12,47 maar gekocht en ineens gingen de buy order ook weer omhoog... eindelijk weer eens een tactische zet die me winst oplevert in plaats van verliesquote:2014-06-18 09:55:19 SELL 0.00129500 27.47293452 0.03557745 0.00005336 0.03552409
2014-06-18 09:38:51 BUY 0.00122000 12.47293452 0.01521698 0.00002282 0.01523980
2014-06-18 08:34:11 BUY 0.00118005 15.00000000 0.01770075 0.00002655 0.01772730
XC to the MOOOONquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:13 schreef DaMart het volgende:
Ik heb gewoon wat verdiend met XC net!
[..]
Die 12 XC voor 122000 was een sell order dat maar bleef staan... eerstvolgende sell order zat rond de 130000... toen heb ik die 12,47 maar gekocht en ineens gingen de buy order ook weer omhoog... eindelijk weer eens een tactische zet die me winst oplevert in plaats van verlies.
Godsammequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:36 schreef TimKuik het volgende:
http://blackcoinbet.com/#(...)5366e60e1ace/details
830x je inzet als AUS wint
Waarom niet 10 BC op AUS danquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godsamme
Ik ga daar echt niets op inzetten, als ik win krijg ik amper iets en als ik verlies is alles kwijt
Ik ben begonnen met 100BC en ik daar wil ik het bij houden. Als ik telkens 10BC verlies ben ik snel klaar. En hoe groot is die kans nou dat het gelijkspel of verlies wordt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom niet 10 BC op AUS dan
Kun je van 10 BC 830 maken en als je verliest ben je haast niks kwijt.
Groter dan de odds die je krijgtquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 100BC en ik daar wil ik het bij houden. Als ik telkens 10BC verlies ben ik snel klaar. En hoe groot is die kans nou dat het gelijkspel of verlies wordt?
Ik had de eerste trein van Sum2.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef edraket31 het volgende:
Ach,...als ik de trein mis in crypt, dan neem ik de volgende wel![]()
Sta op bijna +100% in 1 dag met sum2, hij doet inmiddels 1120 en zou zomaar eens op 2K kunnen komen vandaag
Yes, wel eerst naar een wallet, anders word het naar het mintpal verzendadres verzonden. Ze sturen gewoon terug naar het adres waar de coins vandaan zijn gekomen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil dat eigenlijk wel doen. kan ik gewoon 10 BC kopen op Mintpal, die van daaruit naar dat adres sturen dat op die site staat?
Top. was al bezig met een wallet downloaden. dat syncen duurt altijd zolangquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Yes, wel eerst naar een wallet, anders word het naar het mintpal verzendadres verzonden. Ze sturen gewoon terug naar het adres waar de coins vandaan zijn gekomen.
Haha mij nadoen hequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, net 50 BC gekocht, op naar een winst van Australië
Syncen.. nog 200.000 blokken te gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Top. was al bezig met een wallet downloaden. dat syncen duurt altijd zolang
Nog 196kquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Syncen.. nog 200.000 blokken te gaan
Hoe vaak is gelijkspel nu voorgekomen? Denk zelf dat het 1-1 wordt, maar die odds voor de aussies is te grappig om niet te proberen. Gelijk aan toen ik op PEC inzette bij de KNVB Bekerfinalequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:11 schreef roislecxe het volgende:
Ga vanavond ergens voetbal kijken, ben ik als enige blij als AUS wint
preciesquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe vaak is gelijkspel nu voorgekomen? Denk zelf dat het 1-1 wordt, maar die odds voor de aussies is te grappig om niet te proberen. Gelijk aan toen ik op PEC inzette bij de KNVB Bekerfinale
Dunno, ik wacht ook nog even tot ie gesynct is. Paar dagen terug stuurde ik tijden het syncen naar een wallet en dat ging niet zo handig. Die heb ik toen gecanceld en pas toen het klaar was opnieuw verstuurd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:16 schreef Joosie200 het volgende:
Dat syncen houdt zeker een withdrawal vanuit Mintpal tegen of niet? Want ik sta op het punt nu die 50BC over te hevelen naar mijn wallet die ik net gedownload heb. Maar hij moet nog zoveel blokken, voor je het weet zijn die 3 uur en 43 en 50 seconden voorbij om in te zetten
Dat roep ik al sinds ik in januari met bitcoins begonquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
dat gaat wel verdammt lang duren...
Het wordt echt zo hard tijd voor een universele wallet.
Ik heb voor m'n stuivers toch ook geen andere portemonnee als voor mn euro's
Die moet nog teeds syncen met de blockchain als je dat nog niet hebt gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
dat gaat wel verdammt lang duren...
Het wordt echt zo hard tijd voor een universele wallet.
Ik heb voor m'n stuivers toch ook geen andere portemonnee als voor mn euro's
Ja maar dan hoef je niet weer een nieuwe te installerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet nog teeds syncen met de blockchain als je dat nog niet hebt gedaan
hier pas 15000.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
Ach in een kwartiertje tijd heeft ie 50.000 blokken verschalkt, als het zo doorgaat issie om 15:10 uur klaar. BC naar wallet overhevelen = half uurtje, 15:45 uur je bet plaatsen en presto
Ligt miss aan het feit dat ik een ssd heb en het zo wat sneller heen en weer zoeft dan anders. Al vind ik die Cinni wallet pas echt traag. BC valt me nog wel mee, SC was ook lekker snappy met syncen. Maar idd een universele wallet met creditcardformaatpasjes met nummers voor elke crypto appart zou pas chill zijn. Dan sync je in 1 keer die hele portemonnee vol met alle crypto die je hebtquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
hier pas 15000.dat gaat ie niet redden zo.
Daarom doe ik die frickin moeite ook alleen om die 50BC voor de match vanavond er heen te krijgen. Voor mijn slinkende BTC aantal doe ik de moeite ook niet. Ik wil snel kunnen handelen als het moet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:32 schreef DaMart het volgende:
Daarom laat ik altcoins gewoon op een exchange staan. Ik wil ze toch niet langer dan een paar dagen houden voordat ik ze weer verkoop.
Jup.. gewoon sabotage zo, zat ik aan de 140, bam 143.200 blokken nog te syncen. Ja daahaagquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:34 schreef roislecxe het volgende:
Ja dot wordt dus helemaal niks he. Lijkt wel of die blokken oplopen onderhand
nog steeds op 180quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. gewoon sabotage zo, zat ik aan de 140, bam 143.200 blokken nog te syncen. Ja daahaag
Hoeveel blokken moet je nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:39 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.mintpal.com/market/MYC/BTC > last price: 0.00000004
Laatste keer dat ik nog meedoe aan 'joh, laat ik goedkoop #1 Votinglist op Mintpal alvast inslaan'
Want goedkoop is niet goedkoop genoeg, dat kan lager!
115.000 en dat in 40 minuten tijd vind ik netjes. Nog 40min te gaan en hij is volledig gesynchroniseerd.quote:
Als je nog geen wallet heb, vergeet het dan maarquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef curantis het volgende:
Raaahh, ik wil ook wat BCs inzetten, maar of ik daarvoor op tijd thuis ben?..?
werken sux.
Grr... nog 171quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
115.000 en dat in 40 minuten tijd vind ik netjes. Nog 40min te gaan en hij is volledig gesynchroniseerd.
Ben bang van wel, USB zelfs met USB 3.0 heeft maar zoveel snelheid, terwijl een hdd/ssd daar rondjes omheen rentquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Grr... nog 171
kan er beter mee stoppen denk. Zou het uitmaken dat ik het op een USB aan het syncen ben dat het trager gaat?
Mwa, je hebt gewoon een verkeerde coin gekozen.....quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:39 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.mintpal.com/market/MYC/BTC > last price: 0.00000004
Laatste keer dat ik nog meedoe aan 'joh, laat ik goedkoop #1 Votinglist op Mintpal alvast inslaan'
Want goedkoop is niet goedkoop genoeg, dat kan lager!
begin wel opnieuw op de laptop zelf. Doorgaan heeft geen zin, dan is het 100% zeker te laat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben bang van wel, USB zelfs met USB 3.0 heeft maar zoveel snelheid, terwijl een hdd/ssd daar rondjes omheen rent
Je weet dat het niet om een usb terecht komt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
begin wel opnieuw op de laptop zelf. Doorgaan heeft geen zin, dan is het 100% zeker te laat.
?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat het niet om een usb terecht komt?
Wallet is geen puntquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je nog geen wallet heb, vergeet het dan maar
Omdat ik het daar installeer ipv op de laptop.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dt het op je usb stick komt?
Er ligt nu een usb op de tafel waarom het geïnstalleerd wordt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat ik het daar installeer ipv op de laptop.
Het komt waarschijnlijk in %appdata% en niet op de USB stickquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat ik het daar installeer ipv op de laptop.
Ik heb SC gekocht, deed niks behalve dalen, ik heb MYC gekocht, deed niks behalve dalen nadat ie op Mintpal verscheen. Iedereen loopt over van XMR, maar ik moet het nog maar zien. Tegelijkertijd zie je bij BC...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mwa, je hebt gewoon een verkeerde coin gekozen.....
MYC liep nou niet echt over van veelbelovende features en actieve community.
Zo denk ik zelf dat er bij de komende voting wel een tiental procenten te verdienen is. Zowel aan Zimstake als XMR. Ik heb wat XMR ingeslagen. Niet alleen vanwege die voting, maar omdat ik er wel meer van verwacht.
Het maakt me nu niet echt uit waar het wordt geinstalleerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk in %appdata% en niet op de USB stick
Druk WIN+R, typ in %appdata% en zoek de map blackcoin.
Jep.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er ligt nu een usb op de tafel waarom het geïnstalleerd wordt?
dat niet hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
USB met wifi functie, wil ik ook wel
Die wal heet black halo en de geruchten gaan dat t met een paar dagen gelanceerd gaat worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:12 schreef Joosie200 het volgende:
Al met al denk ik dat ik maar alvast mij gaan voorbereiden op het moment dat de wal het BC schip keert. Dat komt eerder dan dat Cinni nog wat gaat uithalen, zoveel lijkt me zeker.
Je hebt gewoon een kutlaptopquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:24 schreef roislecxe het volgende:
Nog 156k... Gaat em niet worden
4 uur is ook echt te kort om een wallet up-to-date te krijgen. Dom.
Niks mis met de laptop hoor. Stel dat je over een jaar een BC wallet download, heb je dan 5miljoen blocks nodig die samen een week moeten laten voor de wallet bruikbaar is zekerquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kutlaptop
Zelfs mijn crappy computer kon het aan.
Ach het bespaart je weer 10 blackcoins.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks mis met de laptop hoor. Stel dat je over een jaar een BC wallet download, heb je dan 5miljoen blocks nodig die samen een week moeten laten voor de wallet bruikbaar is zeker
30. En ik heb ze offc allang gekocht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach het bespaart je weer 10 blackcoins.
Maar nog niet gedoneerd aan een Nederland wedderquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
30. En ik heb ze offc allang gekocht.
wat is er? @ BC?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
WOA BC
Kom eens op met dat volume, dit is de moon
En morgenochtend staat t op 150quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
Crypt lijkt 278.888 als top te hebben lijkt het, valt alweer terug.
Roisquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef TimKuik het volgende:
Welke faalhaas heeft er te weinig BC gestort?
SC steeg van 40 naar ergens in de 70quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb SC gekocht, deed niks behalve dalen, ik heb MYC gekocht, deed niks behalve dalen nadat ie op Mintpal verscheen. Iedereen loopt over van XMR, maar ik moet het nog maar zien. Tegelijkertijd zie je bij BC...
[ afbeelding ]
Daling gedurende 3 weken, stijging gedurende net geen 2 weken.
Daling is nu aan de gang voor bijna 3 weken (22 juni is het keerpunt verwacht ik), stijging over 4 dagen?
Je mist de pump van BC... boven de 21000 nu alquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach het bespaart je weer 10 blackcoins.
Zou dat hierdoor wat versneld zijn?quote:
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Hopen jullie ook dat Spanje verliest zometeen? Kunnen ze al bijna naar huis
WK poolquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.
De 30 BC die ik daarstraks kocht voor die domme weddenschappen heb ik maar weer duurder verkocht net. Ik wil heul niet in BC zitten eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef DaMart het volgende:
Oké, ik ga niet in BC stappen... aan de snel verschuivende sell- en buy-orders te zien is het daar weer walvissenspeelkwartier namelijk.
Als ik op 18 had gekocht, had ik een leuke winst kunnen pakken, maar de stijging gaat nu zo hard, dat de ervaring leert dat hij morgenochtend waarschijnlijk weer rond de 20 hangtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De 30 BC die ik daarstraks kocht voor die domme weddenschappen heb ik maar weer duurder verkocht net. Ik wil heul niet in BC zitten eigenlijk
WAT?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef DaMart het volgende:
Nog even en Katje zijn sell order wordt aangetikt door BC.
Ik kocht op 18quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik op 18 had gekocht, had ik een leuke winst kunnen pakken, maar de stijging gaat nu zo hard, dat de ervaring leert dat hij morgenochtend waarschijnlijk weer rond de 20 hangt.
Nou dat ziet er alvast goed uit danquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.
Sell staat op 29quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is tot net boven de 24 gekomen en nu weer onderweg richting 24...
Eerst nog even terug naar de 18 dan, zodat ik goedkoop terug in kan stappenquote:
Je hebt genoeg kansen gehad vandaagquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst nog even terug naar de 18 dan, zodat ik goedkoop terug in kan stappen.
Nou ben ik niet echt impulsief of zo, maar als ik dan eens iets impulsiefs doe, heeft het weer een negatief effect... te snel BC dumpen bijvoorbeeld... maar goed, als Cinni niet was gecrasht, dan was ik even gestopt met daytraden... inmiddels zit ik weer in 6 coins op Mintpal.
Ja maar toen was ik aan het werkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt genoeg kansen gehad vandaag
Feitelijk allemaal 0 volume coins... risky.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
Een van deze coins gaat gepumpt worden door you_pump om 11 uur:
0:SUN; 1:IVC; 2:PLC; 3:COMM; 4:MRS; 5:FAC; 6:RIC; 7:365; 8:KDC; 9:OLY; A:SPA; B:METH; C:BTCS; D:AUR; E:EMC2; F:HIRO;
Jep, ik hou Twitter noulettend in de gatenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef DaMart het volgende:
O, BC gaat binnenkort een belangrijke aankondiging doen. Even wachten tot die aankondiging er is, want dan dumpt iedereen al zijn BC en is hij weer voor 12 te koop.
Zo gaat dat tegenwoordig toch?.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef DaMart het volgende:
O, BC gaat binnenkort een belangrijke aankondiging doen. Even wachten tot die aankondiging er is, want dan dumpt iedereen al zijn BC en is hij weer voor 12 te koop.
Zo gaat dat tegenwoordig toch?.
Die neem ik mee naar TTKquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, ik hou Twitter noulettend in de gaten
Haal die godverdomme link weg, nog steeds niet anoniemquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..].
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #76
Zo spelen dat ze Brazilie iig ontlopen dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Nederland - Chili gaat een leuke westrijd worden, om de groepswinnaar
Als ze net zo bagger spelen als vandaag gaat dat hem niet worden.
Brazilië is ook baggerquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo spelen dat ze Brazilie iig ontlopen dus
Wees blij dat ik je naam heb weggehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal die godverdomme link weg, nog steeds niet anoniem
Random persoon klikt op link en komt bij post; dan hebben ze mijn op heel FOK! bekende UI er ook gratis bijquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je naam heb weggehaald.
Al Speelt Brazilie met 6 man en lopen ze achteruit dan winnen ze nog wel. Ze gaat sowieso halve finale halen om rellen en ellende te voorkomen daar. Hoe ze spelen boeit niks, heb je de laatste 2 wedstrijden van ze niet gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië is ook bagger
Ze moeten gewoon eerste worden zodat ze de sterkste van poul A ontlopen.
Bijna verloren van Kroatië en gelijk tegen baggerland Mexicoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al Speelt Brazilie met 6 man en lopen ze achteruit dan winnen ze nog wel. Ze gaat sowieso halve finale halen om rellen en ellende te voorkomen daar. Hoe ze spelen boeit niks, heb je de laatste 2 wedstrijden van ze niet gezien?
Let maar opquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna verloren van Kroatië en gelijk tegen baggerland Mexico![]()
Sorry hoor...
Maar Brazilië krijgt wel weer een strafschop gratis en voor niks omdat een speler van Nederland een grassprietje vertrapt of zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië is ook bagger
Ze moeten gewoon eerste worden zodat ze de sterkste van poul A ontlopen.
Chileenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Haha, een Chiliaan (Chilinees? Chiliander?) struikelt en geeft een Spanjaard de schuld
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens in de San Pablo baai op de bodem.
Deze vind ik gewoon geniaal. De keeper baalt als een stekker en Robben loopt er gewoon nuchter achter te glimlachenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n whatsapp stroomt ook elke keer vol met van zulke plaatjes
Ja mooi dat kopjequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze vind ik gewoon geniaal. De keeper baalt als een stekker en Robben loopt er gewoon nuchter achter te glimlachen
Neuh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Al spijt dat je niet naar mij luisterde over Blackcoin?
Daar heb ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Anti-Quote-Alert het volgende:
Nou, dit plaatst de overwinning van Nederland ook in perspectief.
Die coin is dood, meer dan dood. Was leuk om mee te liften toendertijd van 100 naar 150 op coinmarket.io maar nu is ie het niet meer waard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
http://pastebin.com/hV4nfQaK
NOBL gaat totale aantal coins verlagen en over op PoS... en Craptsy heeft interesse, dus wellicht interessant om nu goedkoop te kopen...
Heb er 300k gekocht op 20, dank voor de tipquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
http://pastebin.com/hV4nfQaK
NOBL gaat totale aantal coins verlagen en over op PoS... en Craptsy heeft interesse, dus wellicht interessant om nu goedkoop te kopen...
Ik 50k... nu sell order op 23, want prijs lijkt weer te gaan zakkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er 300k gekocht op 20, dank voor de tip
We zullen zien of het wat wordt
Ik hou het wel een paar dagen vast denk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik 50k... nu sell order op 23, want prijs lijkt weer te gaan zakken.
Nog 77kquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu start ik de BC client op mijn tweede computer met een snelle SSD. Eens kijken of ie binnen het uur klaar is
Nog 203kquote:
twitter:Steven_McKie twitterde op woensdag 18-06-2014 om 23:09:30#BlackHalo edits are now complete. Now all that is left is #NightTrader -- and the last bit of programming. #BlackCoin #ChangeTheWorld reageer retweet
Nog 194k, met dit tempo is die klaar om 00:45quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 203k
En nog een backup van mijn wallet, kan nu ook vanaf deze computer bij mijn 86 blackcoins, welke nog maar 76 waren geweest als ik naar jou had geluisterd
Niet een screenshot maken en dan afsluiten om alles op te zoekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
BOOM! Nieuw ruzzle record, EINDELIJK.
150 woorden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |