Ja, daar proberen ze iedereen nu naartoe te lokken. Maar ik vermoed dat BC nog wel richting de 20 gaat de komende dagen. Zoals gezegd: ik richt me even niet meer op BC met winst verkopen, maar op minimaal mijn totale begininleg voor de altcoins minimaal behouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Blackhandgroup is een stelletje whales dat de laatste dump van BC heeft veroorzaakt omdat ze onenigheid kregen met de crew van BC. Op 43k zijn ze gaan sellen.
Ze zitten nu in VRC
Euroquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
449,46 op KrakenHij mag wel door naar ¤1000 om mijn vroegere BTC aantal in euro's te kunnen matchen through
Rusland gaat winnen. Zuid korea klinkt alleen interessant omdat het WK een tijdje terug daar was. Die gaan niet winnen van Ruslandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf dit niet... als ik inzet op Zuid Korea is de kans te groot dat ik weer verlies maak, als ik dat niet doe ben ik in één klap alles kwijt als het mis gaat
Zeiden ze ook over Algerije, we weten allemaal hoe veel mazzel België hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rusland gaat winnen. Zuid korea klinkt alleen interessant omdat het WK een tijdje terug daar was. Die gaan niet winnen van Rusland
Belgie was toch dik favorietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeiden ze ook over Algerije, we weten allemaal hoe veel mazzel België had
Maar ik wil het risico niet lopen om met niks te blijven zitten, meestal is op de verliezende ploeg inzetten de beste keus
Toch stonden ze de halve wedstrijd achterquote:
Dat weet je toch voor je gaat inzetten niet. En ze wonnen gewoon zoals gepland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch stonden ze de halve wedstrijd achter
Maar inzetten op Rusland zonder risico en dan toch winst maken als ze winnen is 100% onmogelijk voor me. Weet je zeker dat Rusland dik favoriet is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |