Euroquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
449,46 op KrakenHij mag wel door naar ¤1000 om mijn vroegere BTC aantal in euro's te kunnen matchen through
Rusland gaat winnen. Zuid korea klinkt alleen interessant omdat het WK een tijdje terug daar was. Die gaan niet winnen van Ruslandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf dit niet... als ik inzet op Zuid Korea is de kans te groot dat ik weer verlies maak, als ik dat niet doe ben ik in één klap alles kwijt als het mis gaat
Zeiden ze ook over Algerije, we weten allemaal hoe veel mazzel België hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rusland gaat winnen. Zuid korea klinkt alleen interessant omdat het WK een tijdje terug daar was. Die gaan niet winnen van Rusland
Belgie was toch dik favorietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeiden ze ook over Algerije, we weten allemaal hoe veel mazzel België had
Maar ik wil het risico niet lopen om met niks te blijven zitten, meestal is op de verliezende ploeg inzetten de beste keus
Toch stonden ze de halve wedstrijd achterquote:
Dat weet je toch voor je gaat inzetten niet. En ze wonnen gewoon zoals gepland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch stonden ze de halve wedstrijd achter
Maar inzetten op Rusland zonder risico en dan toch winst maken als ze winnen is 100% onmogelijk voor me. Weet je zeker dat Rusland dik favoriet is?
Dat idee kreeg ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kzal ff kijken. Misschien kun je alleen zien als je inlogt.
Hoe zat dat bij België?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
Voor elke euro krijg je 1.80 als rusland wint, 3.60 bij gelijkspel en 4.85 als ZK wint.
Best aardig favoriet dus voor rusland.
Kan niet terug in de tijd kijken... Alles van de toekomst kan ik wel zien.quote:
Daar durf ik bijna all-in te gaanquote:
Ik vind het altijd spannender om bijv 4 wedstrijden te kiezen met zo'n soort uitbetaling en dan op die 4 allemaal op de underdog te wedden. Als 1tje prijs pakt heb je al winstquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar durf ik bijna all-in te gaan
Heb ik wel veel meer Blackcoins nodig dan ik nu heb om eventueel verlies te compeseren
Voor Rusland?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga denk ik voor 72 op winst, 10 op gelijkspel. Als ze verliezen ben ik lekker 0.016btc kwijt (tegenover een koers van 20k)
Nog 15 minuten om te beslissen
Vooral met Blackcoinsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk maakt dat wedden het WK wel leukerMisschien stort ik vanavond ook wel ff 50 euro naar Unibet ofzo
Wedstrijden worden maar zelden gelijkspel volgens mij. Ik zou altijd kiezen voor een winnaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral met Blackcoins
Maar Rusland en gelijkspel hebben zo'n achtelijk laag percentage, ik kan onmogelijk winnen met 100% zekerheid. Dan heb ik gegarandeerd verlies, daar waar het bij België bijna gegarandeerd winst was
Ja, ik wil op z'n winst nog wat zekerheid. Ik ben niet zo'n alles of niets persoon...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wedstrijden worden maar zelden gelijkspel volgens mij. Ik zou altijd kiezen voor een winnaar.
Ik wordtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik wil op z'n winst nog wat zekerheid. Ik ben niet zo'n alles of niets persoon...
Totdat ik te hebberig wordt
Automatismequote:
Ik heb ook 5 euro op Rusland gezet. Net 25 gestort naar Unibet, maar die werd verdubbeld, dus 50. Als Rusland wint heb ik 9 en een beetje terug.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Automatisme
http://img.ctrlv.in/img/14/06/17/53a0b966a5e15.png
Hup Rusland! Of gelijkspel, in beide gevallen krijg ik 86bc terug. Als Zuid-Korea wint ben ik klaar met wedjes leggen
Hoe de..? Verdubbeling terwijl dat net veel minder was?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 euro op Rusland gezet. Net 25 gestort naar Unibet, maar die werd verdubbeld, dus 50. Als Rusland wint heb ik 9 en een beetje terug.
Een of andere actie. Berg voorwaarden die ik niet gelezen heb. dan moet je keiveel inzetten voor je kan uitbetalen ofzo. Was geldig t/m 17-6 en ik stortte om 23:58uur. Dus het kan me watquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de..? Verdubbeling terwijl dat net veel minder was?
Ah joh. Op de achtergrond de tv aan hebben, alleen kijken als er lawaai komt, dat doe ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik betrap mezelf op het kijken van het WK, tot vandaag nog helemaal niet gedaan
Kun je ook tijdens de wedstrijd nog inzetten daar?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Ah damn, het percentage van gelijkspel is enorm gezakt
Nu moeten ze echt winnen
Net nog 86 voor gelijkspel en winst, nu 97 voor winst en 71 voor gelijk.
Nope. Is waarschijnlijk voor 12 uur nog gerefresht. Enkel niet op mijn scherm omdat je moet herladen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kun je ook tijdens de wedstrijd nog inzetten daar?
Ook een beetje stom danquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Is waarschijnlijk om 12 uur nog gerefresht.
Odds is simpel: Alle verliezers betalen de winnaarsquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook een beetje stom dan
Net of de odds dan anders zijn.
Als ik mn BC niet weggedonderd had een paar dagen geleden had ik meegedaan. Maar ik ga er echt geen nieuw voor aanschaffenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Odds is simpel: Alle verliezers betalen de winnaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |