Ik zat net te denken wat je op een WK doet als je nog geen volledige wedstrijd gespeeld krijgtquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:42 schreef roislecxe het volgende:
Ze hebben ook van die kleinah beentes ha?
[ afbeelding ]
Denk eerder dat die dooien buiten het stadium vallen bij de mensen die allemaal die meuk gebouwd hebben. Vermoed dat het in het stadium een erg aangename temperatuur zal zijn. Wat ook wel mag als je kijkt hoeveel geld ze er in stekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
Wacht maar op het WK in de zandbak straks, Daar gaan dooien vallen na anderhalf uur.
Beter gaat het niet door daar gewoonquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk eerder dat die dooien buiten het stadium vallen bij de mensen die allemaal die meuk gebouwd hebben. Vermoed dat het in het stadium een erg aangename temperatuur zal zijn. Wat ook wel mag als je kijkt hoeveel geld ze er in steken
Zie dat nu niet meer veranderenquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter gaat het niet door daar gewoon
Het is nog 10 jaar. Kan nog veel gebeuren...quote:
Is het dan in Rusland? geen idee.. het is nu al een spookstad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
Wat doet Rusland in 2018 eigenlijk, Sochi renoveren?
Volgens mij zijn er maar weinig landen die momenteel de middelen kunnen verantwoorden om over 8 jaar een WK neer te kunnen zetten. Of het moet een land zijn die bijna alles al heeft staan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is nog 10 8 jaar. Kan nog veel gebeuren...
De warmste plek op aarde zowat kiezen
Zolang het niet naar hier komt is het bestquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig landen die momenteel de middelen kunnen verantwoorden om over 8 jaar een WK neer te kunnen zetten. Of het moet een land zijn die bijna alles al heeft staan.
Tijd om te douchen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zolang het niet naar hier komt is het best
Afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |