Zou dat hierdoor wat versneld zijn?quote:
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Hopen jullie ook dat Spanje verliest zometeen? Kunnen ze al bijna naar huis
WK poolquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.
De 30 BC die ik daarstraks kocht voor die domme weddenschappen heb ik maar weer duurder verkocht net. Ik wil heul niet in BC zitten eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef DaMart het volgende:
Oké, ik ga niet in BC stappen... aan de snel verschuivende sell- en buy-orders te zien is het daar weer walvissenspeelkwartier namelijk.
Als ik op 18 had gekocht, had ik een leuke winst kunnen pakken, maar de stijging gaat nu zo hard, dat de ervaring leert dat hij morgenochtend waarschijnlijk weer rond de 20 hangtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De 30 BC die ik daarstraks kocht voor die domme weddenschappen heb ik maar weer duurder verkocht net. Ik wil heul niet in BC zitten eigenlijk
WAT?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef DaMart het volgende:
Nog even en Katje zijn sell order wordt aangetikt door BC.
Ik kocht op 18quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik op 18 had gekocht, had ik een leuke winst kunnen pakken, maar de stijging gaat nu zo hard, dat de ervaring leert dat hij morgenochtend waarschijnlijk weer rond de 20 hangt.
Nou dat ziet er alvast goed uit danquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.
Sell staat op 29quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is tot net boven de 24 gekomen en nu weer onderweg richting 24...
Eerst nog even terug naar de 18 dan, zodat ik goedkoop terug in kan stappenquote:
Je hebt genoeg kansen gehad vandaagquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst nog even terug naar de 18 dan, zodat ik goedkoop terug in kan stappen.
Nou ben ik niet echt impulsief of zo, maar als ik dan eens iets impulsiefs doe, heeft het weer een negatief effect... te snel BC dumpen bijvoorbeeld... maar goed, als Cinni niet was gecrasht, dan was ik even gestopt met daytraden... inmiddels zit ik weer in 6 coins op Mintpal.
Ja maar toen was ik aan het werkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt genoeg kansen gehad vandaag
Feitelijk allemaal 0 volume coins... risky.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
Een van deze coins gaat gepumpt worden door you_pump om 11 uur:
0:SUN; 1:IVC; 2:PLC; 3:COMM; 4:MRS; 5:FAC; 6:RIC; 7:365; 8:KDC; 9:OLY; A:SPA; B:METH; C:BTCS; D:AUR; E:EMC2; F:HIRO;
Jep, ik hou Twitter noulettend in de gatenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef DaMart het volgende:
O, BC gaat binnenkort een belangrijke aankondiging doen. Even wachten tot die aankondiging er is, want dan dumpt iedereen al zijn BC en is hij weer voor 12 te koop.
Zo gaat dat tegenwoordig toch?.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef DaMart het volgende:
O, BC gaat binnenkort een belangrijke aankondiging doen. Even wachten tot die aankondiging er is, want dan dumpt iedereen al zijn BC en is hij weer voor 12 te koop.
Zo gaat dat tegenwoordig toch?.
Die neem ik mee naar TTKquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, ik hou Twitter noulettend in de gaten
Haal die godverdomme link weg, nog steeds niet anoniemquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..].
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #76
Zo spelen dat ze Brazilie iig ontlopen dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Nederland - Chili gaat een leuke westrijd worden, om de groepswinnaar
Als ze net zo bagger spelen als vandaag gaat dat hem niet worden.
Brazilië is ook baggerquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo spelen dat ze Brazilie iig ontlopen dus
Wees blij dat ik je naam heb weggehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal die godverdomme link weg, nog steeds niet anoniem
Random persoon klikt op link en komt bij post; dan hebben ze mijn op heel FOK! bekende UI er ook gratis bijquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je naam heb weggehaald.
Al Speelt Brazilie met 6 man en lopen ze achteruit dan winnen ze nog wel. Ze gaat sowieso halve finale halen om rellen en ellende te voorkomen daar. Hoe ze spelen boeit niks, heb je de laatste 2 wedstrijden van ze niet gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië is ook bagger
Ze moeten gewoon eerste worden zodat ze de sterkste van poul A ontlopen.
Bijna verloren van Kroatië en gelijk tegen baggerland Mexicoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al Speelt Brazilie met 6 man en lopen ze achteruit dan winnen ze nog wel. Ze gaat sowieso halve finale halen om rellen en ellende te voorkomen daar. Hoe ze spelen boeit niks, heb je de laatste 2 wedstrijden van ze niet gezien?
Let maar opquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna verloren van Kroatië en gelijk tegen baggerland Mexico![]()
Sorry hoor...
Maar Brazilië krijgt wel weer een strafschop gratis en voor niks omdat een speler van Nederland een grassprietje vertrapt of zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brazilië is ook bagger
Ze moeten gewoon eerste worden zodat ze de sterkste van poul A ontlopen.
Chileenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Haha, een Chiliaan (Chilinees? Chiliander?) struikelt en geeft een Spanjaard de schuld
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens in de San Pablo baai op de bodem.
Deze vind ik gewoon geniaal. De keeper baalt als een stekker en Robben loopt er gewoon nuchter achter te glimlachenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n whatsapp stroomt ook elke keer vol met van zulke plaatjes
Ja mooi dat kopjequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze vind ik gewoon geniaal. De keeper baalt als een stekker en Robben loopt er gewoon nuchter achter te glimlachen
Neuh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Al spijt dat je niet naar mij luisterde over Blackcoin?
Daar heb ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Anti-Quote-Alert het volgende:
Nou, dit plaatst de overwinning van Nederland ook in perspectief.
Die coin is dood, meer dan dood. Was leuk om mee te liften toendertijd van 100 naar 150 op coinmarket.io maar nu is ie het niet meer waard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
http://pastebin.com/hV4nfQaK
NOBL gaat totale aantal coins verlagen en over op PoS... en Craptsy heeft interesse, dus wellicht interessant om nu goedkoop te kopen...
Heb er 300k gekocht op 20, dank voor de tipquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
http://pastebin.com/hV4nfQaK
NOBL gaat totale aantal coins verlagen en over op PoS... en Craptsy heeft interesse, dus wellicht interessant om nu goedkoop te kopen...
Ik 50k... nu sell order op 23, want prijs lijkt weer te gaan zakkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er 300k gekocht op 20, dank voor de tip
We zullen zien of het wat wordt
Ik hou het wel een paar dagen vast denk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik 50k... nu sell order op 23, want prijs lijkt weer te gaan zakken.
Nog 77kquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu start ik de BC client op mijn tweede computer met een snelle SSD. Eens kijken of ie binnen het uur klaar is
Nog 203kquote:
twitter:Steven_McKie twitterde op woensdag 18-06-2014 om 23:09:30#BlackHalo edits are now complete. Now all that is left is #NightTrader -- and the last bit of programming. #BlackCoin #ChangeTheWorld reageer retweet
Nog 194k, met dit tempo is die klaar om 00:45quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog 203k
En nog een backup van mijn wallet, kan nu ook vanaf deze computer bij mijn 86 blackcoins, welke nog maar 76 waren geweest als ik naar jou had geluisterd
Niet een screenshot maken en dan afsluiten om alles op te zoekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
BOOM! Nieuw ruzzle record, EINDELIJK.
150 woorden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |