Zou dat hierdoor wat versneld zijn?quote:
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Hopen jullie ook dat Spanje verliest zometeen? Kunnen ze al bijna naar huis
WK poolquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.
De 30 BC die ik daarstraks kocht voor die domme weddenschappen heb ik maar weer duurder verkocht net. Ik wil heul niet in BC zitten eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef DaMart het volgende:
Oké, ik ga niet in BC stappen... aan de snel verschuivende sell- en buy-orders te zien is het daar weer walvissenspeelkwartier namelijk.
Als ik op 18 had gekocht, had ik een leuke winst kunnen pakken, maar de stijging gaat nu zo hard, dat de ervaring leert dat hij morgenochtend waarschijnlijk weer rond de 20 hangtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De 30 BC die ik daarstraks kocht voor die domme weddenschappen heb ik maar weer duurder verkocht net. Ik wil heul niet in BC zitten eigenlijk
WAT?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef DaMart het volgende:
Nog even en Katje zijn sell order wordt aangetikt door BC.
Ik kocht op 18quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik op 18 had gekocht, had ik een leuke winst kunnen pakken, maar de stijging gaat nu zo hard, dat de ervaring leert dat hij morgenochtend waarschijnlijk weer rond de 20 hangt.
Nou dat ziet er alvast goed uit danquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik wil wel weer eens flink punten scoren voor de WK-pool, en ik heb 2-1 winst voor Spanje voorspeld.
Sell staat op 29quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is tot net boven de 24 gekomen en nu weer onderweg richting 24...
Eerst nog even terug naar de 18 dan, zodat ik goedkoop terug in kan stappenquote:
Je hebt genoeg kansen gehad vandaagquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst nog even terug naar de 18 dan, zodat ik goedkoop terug in kan stappen.
Nou ben ik niet echt impulsief of zo, maar als ik dan eens iets impulsiefs doe, heeft het weer een negatief effect... te snel BC dumpen bijvoorbeeld... maar goed, als Cinni niet was gecrasht, dan was ik even gestopt met daytraden... inmiddels zit ik weer in 6 coins op Mintpal.
Ja maar toen was ik aan het werkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt genoeg kansen gehad vandaag
Feitelijk allemaal 0 volume coins... risky.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
Een van deze coins gaat gepumpt worden door you_pump om 11 uur:
0:SUN; 1:IVC; 2:PLC; 3:COMM; 4:MRS; 5:FAC; 6:RIC; 7:365; 8:KDC; 9:OLY; A:SPA; B:METH; C:BTCS; D:AUR; E:EMC2; F:HIRO;
Jep, ik hou Twitter noulettend in de gatenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef DaMart het volgende:
O, BC gaat binnenkort een belangrijke aankondiging doen. Even wachten tot die aankondiging er is, want dan dumpt iedereen al zijn BC en is hij weer voor 12 te koop.
Zo gaat dat tegenwoordig toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |