Ik vind het nu te riskant om in Crypt te stappen. Die is de afgelopen 24 uur zo hard gestegen, dat een flinke correctie onvermijdelijk lijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:35 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had gewoon het lef moeten hebben om vol voor crypt te gaan voor ik naar bed ging. Dan stond ik nu alweer op 3,5 ipv 1,75![]()
Als je denkt dat het niet verder zal stijgen > kopen en be amazed
![]()
Elke keer denk ik dat en stijgt ie vrolijk verder na een eenmalige spike. Zal nu ook gebeuren naar 200 om door te stuiten naar de 250,beetje DRK idee in de goede dagen zeg maar. Elke keer als ik zo'n correctie afwacht en spike naar boven voor cinni gebeurt het niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het nu te riskant om in Crypt te stappen. Die is de afgelopen 24 uur zo hard gestegen, dat een flinke correctie onvermijdelijk lijkt.
Mijn ervaring is alleen dat als ik erop gok dat hij doorstijgt, dat dan die correctie komtquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat en stijgt ie vrolijk verder na een eenmalige spike. Zal nu ook gebeuren naar 200 om door te stuiten naar de 250,beetje DRK idee in de goede dagen zeg maar. Elke keer als ik zo'n correctie afwacht en spike naar boven voor cinni gebeurt het niet of nauwelijks.
Eens, ook mijn ervaring met MYC en CINNIquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is alleen dat als ik erop gok dat hij doorstijgt, dat dan die correctie komt.
Jijquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Krijg ik morgen weer van katje op m'n flikker dat ik zei dattie op Rusland moest wedden
Dat was ook mijn gedachte al een beetje. Crypt zuigt nu heel veel volume weg bij andere coins, waaronder Cinni. Met Crypt zal niet meer zo veel te verdienen zijn nu, gok ik. Maar als de Crypt-hype een beetje bekoelt, dan gaan mensen terug in andere coins en zal ook bijvoorbeeld Cinni weer gaan stijgen, lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:05 schreef edraket31 het volgende:
Ipv proberen in te stappen in een dip van crypt, zou je beter erop kunnen anticiperen waar de winstnemingen heengaan.....ik zou nu vrc kopen. Gebeurde gisteren ook: dip in crypt en stijging in vrc. Die volgens mij ook veel verder zijn met hun features.
Ja, je moet wel toegang hebben tot linkedin of het FD om het stuk te lezen......quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een inlogding van LinkedIn
Vergeet die hele pumps. Jij koopt hun sellorders of van hun innercircle die betalen om vooraf geïnformeerd te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:15 schreef litecoin het volgende:
Welke Twitters volgen jullie ivm pumps?
Ik ken alleen twitter.com/FontasPumps
True, maar gebruik het om hype te volgen. Zit inmiddels balls deep in crypto.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vergeet die hele pumps. Jij koopt hun sellorders of van hun innercircle die betalen om vooraf geïnformeerd te worden
you_pump. Betrouwbaarste van allemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef litecoin het volgende:
[..]
True, maar gebruik het om hype te volgen. Zit inmiddels balls deep in crypto.
Had me alleen nooit verdiept in Twitter tot vandaag.
Twitter is een erg sterk medium in pumps en ik wil zo veel mogelijk informatie tot mij nemen.
Of ik een pump ga chasen door pas laat te buyen staat daar los van.
Maar bedankt voor je waarschuwing.
Thanks!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
you_pump. Betrouwbaarste van allemaal.
Ik dacht eerst dat je die pumps bedoelt van kleine shitcoins, maar volgens mij bedoel je de pumps (of rally's) van coins die op dat moment gehyped worden en waarvan je het sentiment wil peilen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef litecoin het volgende:
[..]
True, maar gebruik het om hype te volgen. Zit inmiddels balls deep in crypto.
Had me alleen nooit verdiept in Twitter tot vandaag.
Twitter is een erg sterk medium in pumps en ik wil zo veel mogelijk informatie tot mij nemen.
Of ik een pump ga chasen door pas laat te buyen staat daar los van.
Maar bedankt voor je waarschuwing.
Ik had er voor mezelf een lijst van gemaakt: https://twitter.com/martinvdam/lists/cryptotweetsquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:53 schreef litecoin het volgende:
Ja dat klopt precies. Bijvoorbeeld die you_pump is niet echt wat ik bedoel zie ik nu.
Meer de Twitteraars die de markt zelf goed volgen en daar relevante informatie over plaatsen.
Ik had mijn vraag in eerste instantie niet goed verwoord.
Als iemand een keer zijn favorieten post dan merk ik het wel. Ik blijf dit topic lezen. Thanks!
Waar krijg je dat, unibet heeft nooit zulke oddsquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit nou weer? 30x en 40x je inleg op gelijkspel of verlies van Nederland![]()
http://blackcoinbet.com/#(...)5366e60e1ace/detailsquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar krijg je dat, unibet heeft nooit zulke odds
En hoe de heck krijg je BC die kant op dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://blackcoinbet.com/#(...)5366e60e1ace/details
BDrCPwkDzxkKMH3hGyJCVM2AtxywqFHC6Q op Australiëquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En hoe de heck krijg je BC die kant op dan?
Toch grappig, die bets [ afbeelding ] of [ afbeelding ] zijn de enige die bets plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |