Ik denk niet dat het veel uit maakt of je tegen Brazilië of Mexico speelt mocht Nederland doorgaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:05 schreef Richestorags het volgende:
Dit wordt DE wedstrijd van Poule B. Ideaal gezien een gelijkspelletje. Chili zit dan op rozen tegen ons en Spanje is er zo goed als uit door hun slechte doelsaldo (als Nederland wint). Het enige nadeel is dat Chili zowel bij winst als bij gelijkspel nog groepswinnaar kan worden. En er is hen alles aan gelegen om te winnen van Nederland dan om Brazilië te ontlopenBijkomend voordeel: Nederland kan met Chili's zwakke verdediging dodelijk terugkomen in de counter met Robben en van Persie.
En dus zijn we nog geen groepswinnaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:48 schreef Slobeend het volgende:
Als Spanje vanavond wint en Nederland ook van Australie, zijn we al groepswinnaar. Of we moeten met 5-0 van Chili verliezen en Spanje met 8-0 van Australie winnen.
Afgelopen week hadden ze geen plan B.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling van Spanje, komt Villa in actie of 4-6-0 systeem of 2 spitsen?
Ik schets een scenarioquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
En dus zijn we nog geen groepswinnaar
Stel; wij en Spanje winnen met 1-0. Dan hoeft Chili laatste duel 'maar' met 3 doelpunten te winnen om ons voorbij te gaan.quote:
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik dat niet snel zie gebeuren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Stel; wij en Spanje winnen met 1-0. Dan hoeft Chili laatste duel 'maar' met 3 doelpunten te winnen om ons voorbij te gaan.
NL; 2-6 6 voor 1 tegen
CH: 2-3 3 voor 2 tegen
0-3
CH: 3-6 6 voor 2 tegen
NL: 3-6 6 voor 4 tegen
eerst zelf maar winnen iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik dat niet snel zie gebeuren.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lopen er weinig mensen warm voor de topper
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:08:05De 11 van Chili: Bravo - Jara, Silva, Medel - Mena, Aránguiz, Díaz, Isla, Vidal - Vargas, Alexis Sánchez.#SPACHI reageer retweet
twitter:marca twitterde op woensdag 18-06-2014 om 18:44:59Ojo. Nos llega el 11 de España. #ESP Casillas, Azpilicueta, Javi Martínez, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Iniesta, Silva, Costa, Pedro. reageer retweet
twitter:keuningmatthijs twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:12:34Supporters van Chili hebben het perscentrum van Maracanã bestormd en enkele ruiten ingeslagen voor duel tegen Spanje: http://t.co/h5PBJRKo00
reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:15:55Matten in mediacentrum #Maracana: Chileense fans dringen binnen, worden er nu uitgebeukt door beveiliging. Totale chaos #WK reageer retweet
twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:16:03Fans van Chili proberen Maracana in te komen, breken door beveiliging, door perscentrum. Enorme chaos. https://t.co/SKeegoOSZ4 reageer retweet
Die gaan eruit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd hoe Spanje zal reageren na een ferme tik
Doe maar 1-1 dan, is goed voor mijn pool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Spanje 2-1 denk ik eigenlijk. Maar 1-1 is ook prima hoor
Ben je Chileen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Puro, Chile, es tu cielo azulado.
Puras brisas te cruzan también.
Y tu campo de flores bordado
Es la copia feliz del Edén.
Majestuosa es la blanca montaña
Que te dio por baluarte el Señor
Que te dio por baluarte el Señor,
Y ese mar que tranquilo te baña
Te promete un futuro esplendor
Y ese mar que tranquilo te baña
Te promete un futuro esplendor.
Allemaal meezingen jongens.
volgens mij krijgt ie 4 miljoen netto, in Qatar is dat 8 miljoen netto.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef TLC het volgende:
Xavi gaat in Quatar voetballen, heeft ie nog geen geld genoeg ?
Vrouwen hebben nooit geld genoegquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef TLC het volgende:
Xavi gaat in Quatar voetballen, heeft ie nog geen geld genoeg ?
Nee, mijn roots liggen ergens anders in Zuid-Amerika. Maar als voetballiefhebber ben ik verkocht geraakt aan het aanvallende spel van Chili, en het Chili van Bielsa in het bijzonder.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze zit in dat ene filmpje over heel veel liedjes die hetzelfde akkoord hebben.
grappig he xdquote:
Ik verwacht Paul Scholesquote:
Ik gun 't ze ook wel, heb ook een goede vriend die Chileen is. Heb ook een funbet gezet op Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, mijn roots liggen ergens anders in Zuid-Amerika. Maar als voetballiefhebber ben ik verkocht geraakt aan het aanvallende spel van Chili, en het Chili van Bielsa in het bijzonder.
Prima opvolger voor Sjek dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Henry Schut is echt een slechte presentator. Hij kondigt alles wel ok aan, maar in gesprekken heeft hij geen enkele kennis en sociale vaardigheden, elke vorm van kritische discussie wordt meteen afgekapt.
Ach joh, gezellig toch!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Henry Schut is echt een slechte presentator. Hij kondigt alles wel ok aan, maar in gesprekken heeft hij geen enkele kennis en sociale vaardigheden, elke vorm van kritische discussie wordt meteen afgekapt.
Ik vind hem eigenlijk wel fijn. Cijfert zich goed weg. Al vind ik die presentator die bij Rijnmond zat, die Gert van 't Hof, veel beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Volgens mij kan Dionne Stax dat beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Vind het een prima presentator.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Oké Hans, dank je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef Dekatria het volgende:
Als Spanje niet wint, dan is het de lul.
Mwah ik denk dat beide wel Brazilië willen ontlopen ondanks dat die ook nog niet indrukwekkend zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Zo wat zal ik blij zijn als Chili wint, dan is die laatste wedstrijd relaxed voor beide ploegen.
Ik bevestig dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik begrijp dat Spanje moet winnen? Kan iemand dit bevestigen?
Je moet altijd winnen :-Squote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik begrijp dat Spanje moet winnen? Kan iemand dit bevestigen?
Serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Commentaar is overigens van WOP WOP WOP.
Niet echt, want Sjek en Mart vind ik dan weer niks. VI trouwens ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een beetje een 'ah joh, als alles maar gezellig is'-persoon.
Nee Deekje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
Die shirts lijken achterlijk veel op elkaar.
Ah, die Spanjolen moeten natuurlijk weer het jasje aanhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Dekatria het volgende:
Die shirts lijken achterlijk veel op elkaar.
Spanjoloquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, die Spanjolen moeten natuurlijk weer het jasje aanhouden
Of ze lazen jouw achterlijke postsquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Kjik hoe bleek de spaanse spelers zijn
zeker nog beschaamd van de vorige wedstrijd
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal was meer een topshow qua volksliederen.
Waarom heb jij een UI van een speler van Manchester United?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal was meer een topshow qua volksliederen.
xdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij nu zijn haar wel gewassen.
Spanje wint 3-1quote:
Arno heeft juist een fantastisch hoofd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
of ze zagen jouw achterlijke hoofd, kan ook
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hoofd nog nooit gezienquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Omdat hij momenteel niet in dienst van MU isquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij een UI van een speler van Manchester United?
Ik had naar je moeten luisteren. Ik zag overal mensen vragen wie scoorde die 3-2quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel mijn 1-0 voorspelling bij naar 4-4.
In dienst van Louisquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij momenteel niet in dienst van MU is
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Dat zie je ons niet doen met al die halfNederlanders erbij.
Mooi hequote:
Uh, nee. Dan kunnen ze nog steeds door als Feyenoord van Chilli wint en zijzelf met een nulletje of negen van Australië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Stel je toch eens voor dat Spanje verliest. Dan is het dus gewoon einde oefening voor de titelhouder, al na twee wedstrijden.
Jij hebt BMI dus nog nooit horen zingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Drie woorden:quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Uh, neequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
damn die xabi alonso lijkt op walter white van breaking bad
Niet bmi hebben zien zingenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Guanabana het volgende:
De expert aan het woord:quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Chilli gaat winnen want Spanje scoort doorgaans pas in de 116e minuut.
Wordt gewoon salonremise danquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, nee. Dan kunnen ze nog steeds door als Feyenoord van Chilli wint en zijzelf met een nulletje of negen van Australië.
Ik ben hier zeer content mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Geen Valdivia.
Wel te verwachten though.
Matig, 4,5/10quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Dekatria het volgende:
HEB JE OOK ZON HEKEL AAN DIE SPANJAARD IN HET DOEL
SLA EM OP ZN NEUS, LEKKER HARD EN MET GEVOEL
WANT SPANJOLEUH
ZIJN MONGOLEUH
EN VOORAL DIE CASILLASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Zo, nu even vuurwerk op het veld gooien.
Vidal dichter bij de kool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben hier zeer content mee.
Iedere Nederlandse speler is gewoon in Nederland geboren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
Australië heeft zich trouwens wel krachtig verweert dit WK.
Hangt ervan af wat je doel is. Na vanavond al zeker zijn van volgende ronde? Als Chili wint, ligt Spanje eruit en gaan Nederland en Chili maandag uitmaken wie groepswinnaar wordt.quote:
Nederlands elftal al gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
Al die getatoeëerde armen bij Chili, wat een armoede zeg.
Dit staat heel lelijkquote:
Wat een topgozer ben je ookquote:
Alles behalve winst voor Spanje.quote:
Ja.quote:
Jazeker. Meerdere.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Matig, 4,5/10
Heb je nog goede padonkadonk gezien onlangs?
Tuurlijk niet. Als Chili wint, hebben ze net als Nederland 6 punten. En Spanje kan dan maximaal nog op 3 punten komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, nee. Dan kunnen ze nog steeds door als Feyenoord van Chilli wint en zijzelf met een nulletje of negen van Australië.
Dat niet, maar alsof je een halve bent als je hier het overgrote deel van je leven gewoond hebt. Echt prehistorische opvattingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse speler is gewoon in Nederland geboren.
In de nek vind ik nog viezer eigenlijk..quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
Al die getatoeëerde armen bij Chili, wat een armoede zeg.
Dat was ik alweer bijna vergetenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze Arno al bijgespijkerd over de doellijntechnologie?
Zeg dat..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat niet, maar alsof je een halve bent als je hier het overgrote deel van je leven gewoond hebt. Echt prehistorische opvattingen.
Ja, da's inderdaad nog erger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de nek vind ik nog viezer eigenlijk..
Lekker mang.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jazeker. Meerdere.
En het is BADONKADONK, natuurlijk. Jeweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |