Denken dat deze TS überhaupt seks heeftquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef Zeetakje het volgende:
Al jouw 'scharrels' hebben je pohi gelezen en zijn toen van gedachten verandert
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben niet goed in aanvoelen wat een chick wil
* Rezania schiet Bozehaas neer met pingpongballen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben het gewoon eens met een roadtripklacht, pls vermoord mij.
jouwquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:14 schreef Totem_paal het volgende:
Een chick wil gewoon goede sex.... Blijkbaar moeten ze daarvoor niet bij jouw zijn....
Niemand op FOK! heeft sexquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Denken dat deze TS überhaupt seks heeft
Mijn auto is gewoon nog steeds maagd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
Misschien denken aan een relatie met een auto.
gr gr
True. Maar vooral niet doen wat ze zeggen dat ze willenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef Werkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_
Dat weten ze zelf niet eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry foutje.... Kan gebeuren toch? Je weet toch?quote:
Fuckbuddies!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:12 schreef NieuweNier het volgende:
Daarom trouwens fuckbuddies of scharrels![]()
(Een man heeft toch zijn behoeften)
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat niet. Maar een echt romantische relatie lijkt me wel leuk.
Dat willen ik en De_Dorstige best doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben het gewoon eens met een roadtripklacht, pls vermoord mij.
Die zoek ik ook nog..... intresse?quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het ook echt geweldig Hoe ontzettend sletsletterig je kan zijn met je scharrels.
Gewoon zonder tekst een foto sturen of krijgen. Of de "wat doe je vanavond" en "ik heb zin in seks"![]()
hihihihi jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het ook echt geweldig Hoe ontzettend sletsletterig je kan zijn met je scharrels.
Gewoon zonder tekst een foto sturen of krijgen. Of de "wat doe je vanavond" en "ik heb zin in seks"![]()
Hou eens een keer op zeg met je saaie reacties..quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou eens een keer op zeg met je saaie reacties..
hihiquote:
En vanavond weer een "date"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst is ts anders nog heerlijk gepijpt.
ONZ / Beste blowjob ever
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.quote:
Dromen tellen niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ONZ / Beste blowjob ever
Dan ben je dus mooi de hele avond niet op FOK! te vinden. Of wel aangezien er toch geen date plaats zal vinden. Maar dan is het nog beter om gewoon niet op FOK! te komen. Nu gelooft niemand je al meer dus je moet het wel een beetje geloofwaardig laten overkomen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.
[..]
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
Het is al zo ver gekomen dat je seksverhalen verzint en je forumleden daarmee probeert wijs te maken dat er iemand dapper genoeg is om de Mount NieuweNier te beklimmen om je orale seks te geven.
Het komt vaker voor dat mensen die erg ontevreden met zichzelf zijn, dit soort verhalen verzinnen in een poging andere mensen jaloers te maken, en zo hun eigenwaarde/zelfvertrouwen aan te sterken. Helaas is er niemand hier die jaloers is op jouw situatie. Je pohi leert mij dat je overgewicht hebt en daar wat aan wilt doen, tevergeefs. Je overgewicht en lelijke hoofd (?) zouden wel eens een reden kunnen zijn voor je onzekerheid. Het feit dat elk meisje je lelijk vindt, en iedereen je afwijst als een stuk afval doet jou vast pijn. Misschien moet je gewoon opgeven en accepteren dat je bent mislukt?
xx van mij
Je hebt alleen een beetje mis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
Het is al zo ver gekomen dat je seksverhalen verzint en je forumleden daarmee probeert wijs te maken dat er iemand dapper genoeg is om de Mount NieuweNier te beklimmen om je orale seks te geven.
Het komt vaker voor dat mensen die erg ontevreden met zichzelf zijn, dit soort verhalen verzinnen in een poging andere mensen jaloers te maken, en zo hun eigenwaarde/zelfvertrouwen aan te sterken. Helaas is er niemand hier die jaloers is op jouw situatie. Je pohi leert mij dat je overgewicht hebt en daar wat aan wilt doen, tevergeefs. Je overgewicht en lelijke hoofd (?) zouden wel eens een reden kunnen zijn voor je onzekerheid. Het feit dat elk meisje je lelijk vindt, en iedereen je afwijst als een stuk afval doet jou vast pijn. Misschien moet je gewoon opgeven en accepteren dat je bent mislukt?
xx van mij
Je houdt alleen jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Je hebt alleen een beetje mis.
Ik heb die blowjob niet verzonnen (daarnaast na maanden droog staan mag dat ook wel). Her afvallen gaat super. En meestal ben ik diegene die mensen afwijst of ditcht. Ik ben niet heel sociaal. Als in ik ben wel extravert maar oppervlakkig.
Mijn lul en de weegschaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Je houdt alleen jezelf voor de gek.
Zelfvertrouwen kan je faken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
Overigens is uiterlijk veel minder belangrijk dan sociale skills en zelfvertrouwen enzo
kan ik nie helpen ben so geborenquote:
Ik begin gewoon bijna medelijden te krijgen met die jongen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ONZ / Beste blowjob ever
[..]
Als je echt niet van geflame hield had je je kop hier nooit opgestoken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
Wat voor topics kan ik eigenlijk nog openen zonder geflame.
Oprecht complexe klachten moet naar politiek of wetenschap.
Dingen als seks, sportschool, het weer, etc mag dan ook weer niet hier.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Voor vandaag houd ik het voor gezien, Nier.
Auto's neukenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn auto is gewoon nog steeds maagd.![]()
Al is hij wel tot 3rd base gekomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
Overigens is uiterlijk veel minder belangrijk dan sociale skills en zelfvertrouwen enzo
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik ben al best een lang tijdje erg mooi en pas sinds een jaar liggen de chicks voor het oprapenquote:
pics?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik ben al best een lang tijdje erg mooi en pas sinds een jaar liggen de chicks voor het oprapen
Het is ook een beetje hoeveel je ermee bezig bent. Als je echt een chick zoekt gebeurd dat sneller dan als het je allemaal niet zo veel boeit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik ben al best een lang tijdje erg mooi en pas sinds een jaar liggen de chicks voor het oprapen
Juist omgekeerdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is ook een beetje hoeveel je ermee bezig bent. Als je echt een chick zoekt gebeurd dat sneller dan als het je allemaal niet zo veel boeit.
Je blijft je verhalen maar opdringen zonder te beseffen dat mensen er helemaal niet geïnteresseerd in zijn. Daarbij zet je altijd jezelf centraal als een soort middelpunt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben niet heel sociaal. Als in ik ben wel extravert maar oppervlakkig.
Vergeet je niet even je lakens te verschonen na deze uitermate geweldige natte droom?quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:57 schreef NieuweNier het volgende:
Alle jezus die chick is een fucking beest in bed.
Ik was 8 uur ofzo bij haar. Van 9 tot 11 lagen we op de bank voor te spelen. Toen keiharde seks op de bank. Vervolgens het hele fucking huis doorgeneukt. En om 3 uur snachts nog een poging, dit keer echt in bed. En dan natuurlijk nog ff samen douchen.
Ik ben nu pas thuis. En ben echt helemaal gesloopt. Nog even twee uurtjes slaap en dan weer op.
Gisteren en eergisteren was ik ook al debiel laat thuis. En absurd vroeg op.
Maar serieus de beste seks die ik ooit heb gehad. Geweldig.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit topic
Maar ik moet zeggen enigszins terechte klacht. Ik zoek een chick die begrijpt dat zondag in het teken van Feyenoord staat en niet van haar, maar die zijn bijna niet te vinden
Dus dan maar geen chick, immers Feyenoord >>>>> welke vrouw dan ook
Was ze het geld waard?quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:57 schreef NieuweNier het volgende:
Alle jezus die chick is een fucking beest in bed.
Ik was 8 uur ofzo bij haar. Van 9 tot 11 lagen we op de bank voor te spelen. Toen keiharde seks op de bank. Vervolgens het hele fucking huis doorgeneukt. En om 3 uur snachts nog een poging, dit keer echt in bed. En dan natuurlijk nog ff samen douchen.
Ik ben nu pas thuis. En ben echt helemaal gesloopt. Nog even twee uurtjes slaap en dan weer op.
Gisteren en eergisteren was ik ook al debiel laat thuis. En absurd vroeg op.
Maar serieus de beste seks die ik ooit heb gehad. Geweldig.
Inclusief of exclusief de cum & go garantie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je moeder heb ik met plezier Ī5,- betaald
Waarschijnlijk ben je flikker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef NieuweNier het volgende:
Ik begin hier toch eigenlijk wel een beetje onzeker over te worden.
Wat is er mis met me dat ik geen vriendin probeer te regelen? Ik ben bijna 20 en wil later toch een gezin enzo
Dit is klaagbaak, als ik jou was zou ik het aan relaties & psychologie vragen, ik denk dat je daar serieuzer wordt genomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef NieuweNier het volgende:
Wat is er mis met me dat ik geen vriendin probeer te regelen? Ik ben bijna 20 en wil later toch een gezin enzo
Roadtrip wordt nergens nog serieus genomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:41 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, als ik jou was zou ik het aan relaties & psychologie vragen, ik denk dat je daar serieuzer wordt genomen.
Behalve op zondag bij Bijbelstudie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Roadtrip wordt nergens nog serieus genomen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve op zondag bij Bijbelstudie.
Niemand wil met een dikzak en je bent idd een flikker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef NieuweNier het volgende:
Dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niemand wil met een dikzak en je bent idd een flikker.
Als je het zo goed weet dan zou ik er wat aan gaan doen in plaats van het hier eenzijdig te communiceren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ben gewoon bang voor intimiteit ofzo...
Zijn je ouders gescheiden, of iets dergelijks? Sommige mensen hebben bindingsangst omdat ze anderen niet goed kunnen vertrouwen door iets wat ze hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ben gewoon bang voor intimiteit ofzo...
Ga er nou gewoon niet op in man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Zijn je ouders gescheiden, of iets dergelijks? Sommige mensen hebben bindingsangst omdat ze anderen niet goed kunnen vertrouwen door iets wat ze hebben meegemaakt.
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war. Toen ik 12 was ik op straat gezet omdat het daar onleefbaar was. Toen heeft hij alle famillie verboden contact met me op te nemen. Toen was ik ff een paar dagen bij vrienden gaan slapen tot mijn moeder erachter kwam.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Zijn je ouders gescheiden, of iets dergelijks? Sommige mensen hebben bindingsangst omdat ze anderen niet goed kunnen vertrouwen door iets wat ze hebben meegemaakt.
Ook in het echte leven mag niemand jequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war. Toen ik 12 was ik op straat gezet omdat het daar onleefbaar was. Toen heeft hij alle famillie verboden contact met me op te nemen. Toen was ik ff een paar dagen bij vrienden gaan slapen tot mijn moeder erachter kwam.
Toen ging ik daar wonen. Ging ff goed. Toen niet. Ze had een stalkerige vriend. Constante politie, ruzie, fitties, bedrijgingen, ging niet goed.
Toen ik 15 was ging ik alleen wonen. En dat jaar ditchte al mijn vrienden me.
En oh toen ik 17 was had jeugdzorg en kreeg ik een gesprekje dat ze me binnen 4 dagen met politie erbij op zouden halen om me in een crisis woning te dumpen omdat 17 zijn en alleen wonen niet goed is.
Ik vertrouw echt niemand. Nooit.
Het enige wat ik geloof en wil aannemen. Dit gedrag van je moet wel erfelijke zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war.
Je hele leven, één grote backfire.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war. Toen ik 12 was ik op straat gezet omdat het daar onleefbaar was. Toen heeft hij alle famillie verboden contact met me op te nemen. Toen was ik ff een paar dagen bij vrienden gaan slapen tot mijn moeder erachter kwam.
Toen ging ik daar wonen. Ging ff goed. Toen niet. Ze had een stalkerige vriend. Constante politie, ruzie, fitties, bedrijgingen, ging niet goed.
En oh toen ik 17 was had jeugdzorg en kreeg ik een gesprekje dat ze me binnen 4 dagen met politie erbij op zouden halen om me in een crisis woning te dumpen omdat 17 zijn en alleen wonen niet goed is.
Fantastische verhaallijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
Dat was inclusief cum & go garantie. Kan niet veel soeps wezen denk je? Klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief de cum & go garantie?
Verrassendquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
Terechte klacht. Bij mij loopt het momenteel ook allemaal niet zo soepel.
In welke fantasiewereld leef jij dat je in de veronderstelling bent dat zulke levens niet bestaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Fantastische verhaallijn.
Uit welke zeepserie heb je dit gejat ?
Ben je niet van iedereens naw-gegevens op de hoogte supergirl? Moet vast frustrerend zijn.quote:
Was vast ff schrikken zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ben je niet van iedereens naw-gegevens op de hoogte supergirl? Moet vast frustrerend zijn.
Ga je toch gewoon met me mee naar China in week 28 voor 6 weken. 5 sterren hotel en alles is geregeld. Overdags werk ik dus heb je geen last van me. Daarna is het 6 weken Europa (vrij) en weer 6 weken China (werk). Enzovoort.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
Terechte klacht. Bij mij loopt het momenteel ook allemaal niet zo soepel.
Ik ben bekend met het oeuvre van Roadtrip.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef ZarB het volgende:
In welke fantasiewereld leef jij dat je in de veronderstelling bent dat zulke levens niet bestaan?
Ik lust geen Chineesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon met me mee naar China in week 28 voor 6 weken. 5 sterren hotel en alles is geregeld. Overdags werk ik dus heb je geen last van me. Daarna is het 6 weken Europa (vrij) en weer 6 weken China (werk). Enzovoort.
Perfecte bodem voor een relatie, en hoef ik lokaal tenminste ook niets te regelen.
Oh nee, had ik maar zo'n makkelijk leventje dat ik schrik van mijn naam op internet. Maar leuke poging wel. Je denkt toch niet dat ik geloof dat het toeval was hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was vast ff schrikken zekerik wist jouw naam niet eens en als je goed had gelezen zag je dat het om een heel andere persoon ging.
In een 5 sterren hotel zitten er altijd minimaal 3 restaurants uit 3 verschillende culturen. Dus bijvoorbeeld: Thais, Indiaas, Chinees, Continentaal.quote:
Eigenlijk wat het echt toeval.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh nee, had ik maar zo'n makkelijk leventje dat ik schrik van mijn naam op internet. Maar leuke poging wel. Je denkt toch niet dat ik geloof dat het toeval was heNiet eerst de internetheld gaan spelen en vervolgens indekken. Hou gewoon de eer aan jezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |