Je houdt alleen jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Je hebt alleen een beetje mis.
Ik heb die blowjob niet verzonnen (daarnaast na maanden droog staan mag dat ook wel). Her afvallen gaat super. En meestal ben ik diegene die mensen afwijst of ditcht. Ik ben niet heel sociaal. Als in ik ben wel extravert maar oppervlakkig.
Mijn lul en de weegschaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Je houdt alleen jezelf voor de gek.
Zelfvertrouwen kan je faken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
Overigens is uiterlijk veel minder belangrijk dan sociale skills en zelfvertrouwen enzo
kan ik nie helpen ben so geborenquote:
Ik begin gewoon bijna medelijden te krijgen met die jongen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst is ts anders nog heerlijk gepijpt.
ONZ / Beste blowjob ever
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.
Als je echt niet van geflame hield had je je kop hier nooit opgestoken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef NieuweNier het volgende:
Wat voor topics kan ik eigenlijk nog openen zonder geflame.
Oprecht complexe klachten moet naar politiek of wetenschap.
Dingen als seks, sportschool, het weer, etc mag dan ook weer niet hier.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Voor vandaag houd ik het voor gezien, Nier.
Auto's neukenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn auto is gewoon nog steeds maagd.![]()
Al is hij wel tot 3rd base gekomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
Overigens is uiterlijk veel minder belangrijk dan sociale skills en zelfvertrouwen enzo
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.
Hij heeft wel een punt. Ik ben al best een lang tijdje erg mooi en pas sinds een jaar liggen de chicks voor het oprapenquote:
pics?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik ben al best een lang tijdje erg mooi en pas sinds een jaar liggen de chicks voor het oprapen
Het is ook een beetje hoeveel je ermee bezig bent. Als je echt een chick zoekt gebeurd dat sneller dan als het je allemaal niet zo veel boeit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik ben al best een lang tijdje erg mooi en pas sinds een jaar liggen de chicks voor het oprapen
Juist omgekeerdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is ook een beetje hoeveel je ermee bezig bent. Als je echt een chick zoekt gebeurd dat sneller dan als het je allemaal niet zo veel boeit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |