Denken dat deze TS überhaupt seks heeftquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef Zeetakje het volgende:
Al jouw 'scharrels' hebben je pohi gelezen en zijn toen van gedachten verandert
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben niet goed in aanvoelen wat een chick wil
* Rezania schiet Bozehaas neer met pingpongballen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben het gewoon eens met een roadtripklacht, pls vermoord mij.
jouwquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:14 schreef Totem_paal het volgende:
Een chick wil gewoon goede sex.... Blijkbaar moeten ze daarvoor niet bij jouw zijn....
Niemand op FOK! heeft sexquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Denken dat deze TS überhaupt seks heeft
Mijn auto is gewoon nog steeds maagd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:14 schreef GezondeSpanning het volgende:
Misschien denken aan een relatie met een auto.
gr gr
True. Maar vooral niet doen wat ze zeggen dat ze willenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef Werkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_
Dat weten ze zelf niet eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry foutje.... Kan gebeuren toch? Je weet toch?quote:
Fuckbuddies!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:12 schreef NieuweNier het volgende:
Daarom trouwens fuckbuddies of scharrels![]()
(Een man heeft toch zijn behoeften)
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat niet. Maar een echt romantische relatie lijkt me wel leuk.
Dat willen ik en De_Dorstige best doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ben het gewoon eens met een roadtripklacht, pls vermoord mij.
Die zoek ik ook nog..... intresse?quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het ook echt geweldig Hoe ontzettend sletsletterig je kan zijn met je scharrels.
Gewoon zonder tekst een foto sturen of krijgen. Of de "wat doe je vanavond" en "ik heb zin in seks"![]()
hihihihi jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het ook echt geweldig Hoe ontzettend sletsletterig je kan zijn met je scharrels.
Gewoon zonder tekst een foto sturen of krijgen. Of de "wat doe je vanavond" en "ik heb zin in seks"![]()
Hou eens een keer op zeg met je saaie reacties..quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou eens een keer op zeg met je saaie reacties..
hihiquote:
En vanavond weer een "date"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst is ts anders nog heerlijk gepijpt.
ONZ / Beste blowjob ever
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.quote:
Dromen tellen niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst is ts anders nog heerlijk gepijpt.
ONZ / Beste blowjob ever
Dan ben je dus mooi de hele avond niet op FOK! te vinden. Of wel aangezien er toch geen date plaats zal vinden. Maar dan is het nog beter om gewoon niet op FOK! te komen. Nu gelooft niemand je al meer dus je moet het wel een beetje geloofwaardig laten overkomen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.
[..]
Ik denk dat dat topic is geschreven vanuit het perspectief van je duim, want daar worden heel de dag verhaaltjes uit gezogen.
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
Het is al zo ver gekomen dat je seksverhalen verzint en je forumleden daarmee probeert wijs te maken dat er iemand dapper genoeg is om de Mount NieuweNier te beklimmen om je orale seks te geven.
Het komt vaker voor dat mensen die erg ontevreden met zichzelf zijn, dit soort verhalen verzinnen in een poging andere mensen jaloers te maken, en zo hun eigenwaarde/zelfvertrouwen aan te sterken. Helaas is er niemand hier die jaloers is op jouw situatie. Je pohi leert mij dat je overgewicht hebt en daar wat aan wilt doen, tevergeefs. Je overgewicht en lelijke hoofd (?) zouden wel eens een reden kunnen zijn voor je onzekerheid. Het feit dat elk meisje je lelijk vindt, en iedereen je afwijst als een stuk afval doet jou vast pijn. Misschien moet je gewoon opgeven en accepteren dat je bent mislukt?
xx van mij
Je hebt alleen een beetje mis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
Het is al zo ver gekomen dat je seksverhalen verzint en je forumleden daarmee probeert wijs te maken dat er iemand dapper genoeg is om de Mount NieuweNier te beklimmen om je orale seks te geven.
Het komt vaker voor dat mensen die erg ontevreden met zichzelf zijn, dit soort verhalen verzinnen in een poging andere mensen jaloers te maken, en zo hun eigenwaarde/zelfvertrouwen aan te sterken. Helaas is er niemand hier die jaloers is op jouw situatie. Je pohi leert mij dat je overgewicht hebt en daar wat aan wilt doen, tevergeefs. Je overgewicht en lelijke hoofd (?) zouden wel eens een reden kunnen zijn voor je onzekerheid. Het feit dat elk meisje je lelijk vindt, en iedereen je afwijst als een stuk afval doet jou vast pijn. Misschien moet je gewoon opgeven en accepteren dat je bent mislukt?
xx van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |