Je blijft je verhalen maar opdringen zonder te beseffen dat mensen er helemaal niet geīnteresseerd in zijn. Daarbij zet je altijd jezelf centraal als een soort middelpunt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben niet heel sociaal. Als in ik ben wel extravert maar oppervlakkig.
Vergeet je niet even je lakens te verschonen na deze uitermate geweldige natte droom?quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:57 schreef NieuweNier het volgende:
Alle jezus die chick is een fucking beest in bed.
Ik was 8 uur ofzo bij haar. Van 9 tot 11 lagen we op de bank voor te spelen. Toen keiharde seks op de bank. Vervolgens het hele fucking huis doorgeneukt. En om 3 uur snachts nog een poging, dit keer echt in bed. En dan natuurlijk nog ff samen douchen.
Ik ben nu pas thuis. En ben echt helemaal gesloopt. Nog even twee uurtjes slaap en dan weer op.
Gisteren en eergisteren was ik ook al debiel laat thuis. En absurd vroeg op.
Maar serieus de beste seks die ik ooit heb gehad. Geweldig.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit topic
Maar ik moet zeggen enigszins terechte klacht. Ik zoek een chick die begrijpt dat zondag in het teken van Feyenoord staat en niet van haar, maar die zijn bijna niet te vinden
Dus dan maar geen chick, immers Feyenoord >>>>> welke vrouw dan ook
Was ze het geld waard?quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:57 schreef NieuweNier het volgende:
Alle jezus die chick is een fucking beest in bed.
Ik was 8 uur ofzo bij haar. Van 9 tot 11 lagen we op de bank voor te spelen. Toen keiharde seks op de bank. Vervolgens het hele fucking huis doorgeneukt. En om 3 uur snachts nog een poging, dit keer echt in bed. En dan natuurlijk nog ff samen douchen.
Ik ben nu pas thuis. En ben echt helemaal gesloopt. Nog even twee uurtjes slaap en dan weer op.
Gisteren en eergisteren was ik ook al debiel laat thuis. En absurd vroeg op.
Maar serieus de beste seks die ik ooit heb gehad. Geweldig.
Inclusief of exclusief de cum & go garantie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je moeder heb ik met plezier ¤5,- betaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |