Waarschijnlijk ben je flikker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef NieuweNier het volgende:
Ik begin hier toch eigenlijk wel een beetje onzeker over te worden.
Wat is er mis met me dat ik geen vriendin probeer te regelen? Ik ben bijna 20 en wil later toch een gezin enzo
Dit is klaagbaak, als ik jou was zou ik het aan relaties & psychologie vragen, ik denk dat je daar serieuzer wordt genomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef NieuweNier het volgende:
Wat is er mis met me dat ik geen vriendin probeer te regelen? Ik ben bijna 20 en wil later toch een gezin enzo
Roadtrip wordt nergens nog serieus genomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:41 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, als ik jou was zou ik het aan relaties & psychologie vragen, ik denk dat je daar serieuzer wordt genomen.
Behalve op zondag bij Bijbelstudie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Roadtrip wordt nergens nog serieus genomen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve op zondag bij Bijbelstudie.
Niemand wil met een dikzak en je bent idd een flikker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef NieuweNier het volgende:
Dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niemand wil met een dikzak en je bent idd een flikker.
Als je het zo goed weet dan zou ik er wat aan gaan doen in plaats van het hier eenzijdig te communiceren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ben gewoon bang voor intimiteit ofzo...
Zijn je ouders gescheiden, of iets dergelijks? Sommige mensen hebben bindingsangst omdat ze anderen niet goed kunnen vertrouwen door iets wat ze hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ben gewoon bang voor intimiteit ofzo...
Ga er nou gewoon niet op in man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Zijn je ouders gescheiden, of iets dergelijks? Sommige mensen hebben bindingsangst omdat ze anderen niet goed kunnen vertrouwen door iets wat ze hebben meegemaakt.
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war. Toen ik 12 was ik op straat gezet omdat het daar onleefbaar was. Toen heeft hij alle famillie verboden contact met me op te nemen. Toen was ik ff een paar dagen bij vrienden gaan slapen tot mijn moeder erachter kwam.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Zijn je ouders gescheiden, of iets dergelijks? Sommige mensen hebben bindingsangst omdat ze anderen niet goed kunnen vertrouwen door iets wat ze hebben meegemaakt.
Ook in het echte leven mag niemand jequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war. Toen ik 12 was ik op straat gezet omdat het daar onleefbaar was. Toen heeft hij alle famillie verboden contact met me op te nemen. Toen was ik ff een paar dagen bij vrienden gaan slapen tot mijn moeder erachter kwam.
Toen ging ik daar wonen. Ging ff goed. Toen niet. Ze had een stalkerige vriend. Constante politie, ruzie, fitties, bedrijgingen, ging niet goed.
Toen ik 15 was ging ik alleen wonen. En dat jaar ditchte al mijn vrienden me.
En oh toen ik 17 was had jeugdzorg en kreeg ik een gesprekje dat ze me binnen 4 dagen met politie erbij op zouden halen om me in een crisis woning te dumpen omdat 17 zijn en alleen wonen niet goed is.
Ik vertrouw echt niemand. Nooit.
Het enige wat ik geloof en wil aannemen. Dit gedrag van je moet wel erfelijke zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war.
Je hele leven, één grote backfire.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh ik heb een fucked up jeugd gehad. Mijn vader was psychisch in de war. Toen ik 12 was ik op straat gezet omdat het daar onleefbaar was. Toen heeft hij alle famillie verboden contact met me op te nemen. Toen was ik ff een paar dagen bij vrienden gaan slapen tot mijn moeder erachter kwam.
Toen ging ik daar wonen. Ging ff goed. Toen niet. Ze had een stalkerige vriend. Constante politie, ruzie, fitties, bedrijgingen, ging niet goed.
En oh toen ik 17 was had jeugdzorg en kreeg ik een gesprekje dat ze me binnen 4 dagen met politie erbij op zouden halen om me in een crisis woning te dumpen omdat 17 zijn en alleen wonen niet goed is.
Fantastische verhaallijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef NieuweNier het volgende:
Dat was inclusief cum & go garantie. Kan niet veel soeps wezen denk je? Klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief de cum & go garantie?
Verrassendquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
Terechte klacht. Bij mij loopt het momenteel ook allemaal niet zo soepel.
In welke fantasiewereld leef jij dat je in de veronderstelling bent dat zulke levens niet bestaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Fantastische verhaallijn.
Uit welke zeepserie heb je dit gejat ?
Ben je niet van iedereens naw-gegevens op de hoogte supergirl? Moet vast frustrerend zijn.quote:
Was vast ff schrikken zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ben je niet van iedereens naw-gegevens op de hoogte supergirl? Moet vast frustrerend zijn.
Ga je toch gewoon met me mee naar China in week 28 voor 6 weken. 5 sterren hotel en alles is geregeld. Overdags werk ik dus heb je geen last van me. Daarna is het 6 weken Europa (vrij) en weer 6 weken China (werk). Enzovoort.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:36 schreef -supergirl- het volgende:
Terechte klacht. Bij mij loopt het momenteel ook allemaal niet zo soepel.
Ik ben bekend met het oeuvre van Roadtrip.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef ZarB het volgende:
In welke fantasiewereld leef jij dat je in de veronderstelling bent dat zulke levens niet bestaan?
Ik lust geen Chineesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon met me mee naar China in week 28 voor 6 weken. 5 sterren hotel en alles is geregeld. Overdags werk ik dus heb je geen last van me. Daarna is het 6 weken Europa (vrij) en weer 6 weken China (werk). Enzovoort.
Perfecte bodem voor een relatie, en hoef ik lokaal tenminste ook niets te regelen.
Oh nee, had ik maar zo'n makkelijk leventje dat ik schrik van mijn naam op internet. Maar leuke poging wel. Je denkt toch niet dat ik geloof dat het toeval was hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was vast ff schrikken zekerik wist jouw naam niet eens en als je goed had gelezen zag je dat het om een heel andere persoon ging.
In een 5 sterren hotel zitten er altijd minimaal 3 restaurants uit 3 verschillende culturen. Dus bijvoorbeeld: Thais, Indiaas, Chinees, Continentaal.quote:
Eigenlijk wat het echt toeval.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh nee, had ik maar zo'n makkelijk leventje dat ik schrik van mijn naam op internet. Maar leuke poging wel. Je denkt toch niet dat ik geloof dat het toeval was heNiet eerst de internetheld gaan spelen en vervolgens indekken. Hou gewoon de eer aan jezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |