Je klinkt een beetje gefrustreerd.quote:
+ Portugal weet eigenlijk nooit echt te overtuigen op 'n WK. (Nederland kan alleen niet van ze winnen maar goedquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wetende dat het de ex is van Giel Beelen, zou je haar nog doen?
[ afbeelding ]
FIFA werkt eenmaal volgens een systeem.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Had deze kut pot om 3 uur gedaan. Kut Fifa
Deze wedstrijd is deprimerendquote:
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?quote:
De prins van Nigeria heeft schijnbaar miljoenen geboden aan Blatterquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Had deze kut pot om 3 uur gedaan. Kut Fifa
iedereen daar lijkt wel doof en blindquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Die kerel van Iran die deed of hij doof en blind was
Als je ID geverifieerd is wel, ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef Xaxax het volgende:
IK HEB BIJ BWIN INGEZET...
BETALEN DIE ECHT UIT?
Nee, je blijft er toch aan denken, en ze heeft waarschijnlijk alle denkbare ziektes opgelopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wetende dat het de ex is van Giel Beelen, zou je haar nog doen?
[ afbeelding ]
Frankrijk-Hondurasquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welke wedstrijden had je dan op ingezet? Ik kan met 5 euro 44 euro winnen met 4 wedstrijden
Vind je dit ook sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk shootoutsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
Mag toch hopen dat er geen verlenging is...
Maak je borst maar nat.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
Mag toch hopen dat er geen verlenging is...
Ik heb er ook eentje voor alors gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?
quote:
Is ze wel gezellig? Anders heeft ze geen nut.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Het is maar beter ook dat Alors dik is, anders was ze te perfect.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je dit ook sexyJe hebt hele mooie handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Lekker hoor, wel balen nu danquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Frankrijk-Honduras
Argentinie-Bosnie
Duitsland Portugal
Iran-Nigeria
was 1 poule waar ik op ingezet heb. Odds waren 28,5
Ik zou het niet weten. Het is niet te hopen. Ik heb nu het gevoel dat ik speciaal ben.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?
Ze houdt van voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ze wel gezellig? Anders heeft ze geen nut.
[..]
Vind je dit ook sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Gelukkig ben ik geen vrouw, want anders zou ik 9 maanden misselijk worden na een zaadwedstrijd en een kutwedstrijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef BlueMage het volgende:
Verder...wat 'n zaadwedstrijd dit ook weer.![]()
[..]
Vind je dit ook sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Statistisch gezien beter.quote:
Die van mij was eerder. Ik ben specialer.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het is niet te hopen. Ik heb nu het gevoel dat ik speciaal ben.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Nou en. Is alleen maar irritant. Als ik voetbal kijk, moet vrouwen hun bek houwe en drinken halen.quote:
Die van mij was als verjaardagscadeau.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van mij was eerder. Ik ben specialer.
Ik ben de derde man. Ik heb er weinig problemen mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van mij was eerder. Ik ben specialer.
Anorexia?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef alors het volgende:
[..]ik ben niet dik. Ik ben volslank
![]()
Nee dat ook niet
Pics?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef alors het volgende:
![]()
Nee dat ook niet
Okquote:
Verpest de geheime chat sessies tussen Grifte en mij nou niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef alors het volgende:
![]()
Nee dat ook niet
Jan Boskamp sluit zijn vrouw gewoon in de kast op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou en. Is alleen maar irritant. Als ik voetbal kijk, moet vrouwen hun bek houwe en drinken halen.
Goede vergelijking ookquote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Anaal fisten is statisch gezien ook beter voor de stoelgang, toch doe ik het niet.
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, je blijft er toch aan denken, en ze heeft waarschijnlijk alle denkbare ziektes opgelopen.
Hoe kom je daaraan!?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:43 schreef zeebeschuit het volgende:
91% van NL wedders Is zo z'n geld kwijt bij uni
[ afbeelding ]
Niet in dit geval zegquote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef Yaku het volgende:
Je weet toch wat ze zeggen? Bij een gelijk spel is iedereen een winnaar.
En als de man nou niet zo een voetbalfan is? Gaat ie dan voor mij bier halen?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou en. Is alleen maar irritant. Als ik voetbal kijk, moet vrouwen hun bek houwe en drinken halen.
Ik heb een kelder.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jan Boskamp sluit zijn vrouw gewoon in de kast op.
geef ze eens ongelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 22:50 schreef Xaxax het volgende:
DIE NIGERIANEN HEBBEN GELD GEZET OP EEN GELIJKSPEL DIE KLOOTZAKKEN..
ZE SPELEN EXPREX ZO SLECHT
Nee, dan is hij homo en kan hij intussen jouw nagels lakken ofzo....quote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En als de man nou niet zo een voetbalfan is? Gaat ie dan voor mij bier halen?
Combiquote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ondertitel, bediel met hardgaan, hardgaan op pep of xtc?
Dat moet ook wel werken, zeker in België.quote:
Nee, ooit stonden mijn benen 5 minuten online, had je moeten oplettenquote:
Ow dat is ook best handig eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan is hij homo en kan hij intussen jouw nagels lakken ofzo....
Als hij geen klappen wil krijgen, zal hij toch wel moeten denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En als de man nou niet zo een voetbalfan is? Gaat ie dan voor mij bier halen?
Boskamp vond het een zaadwedstrijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet ook wel werken, zeker in België.
Ik schop hem de keuken inquote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als hij geen klappen wil krijgen, zal hij toch wel moeten denk ik.
Hij moest de vrije trap nemen door een aanvallende foutquote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef Poolbal het volgende:
Was dat geen terugspeelbal rond 91:00?
Nigeriaanse verdediger schiet rustig naar zn doelman, doelman pakt de bal even op en gooit m voor zijn voet?
Kan ik wel bij jou voetbal kijken, als hij toch niets in te brengen heeft kan hij drank halen en onze hapjes verzorgen.quote:
Eeyquote:Op maandag 16 juni 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moest de vrije trap nemen door een aanvallende fout
Bamiehappiesquote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kan ik wel bij jou voetbal kijken, als hij toch niets in te brengen heeft kan hij dank halen en onze hapjes verzorgen.
Ik had helaas 0-1quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef Monolith het volgende:
In ieder geval weer puntjes voor mijn pool binnen.
snackmix, gevulde eieren en nootjesquote:
Heb het el overleefd in ieder geval...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef affa het volgende:
haha 92 minuten van jullie leven verspild
en het staat geregistreerd
Ja nu kappen ik krijg honger man!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
snackmix, gevulde eieren en nootjes
Geef me nog eens een kansjequote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ooit stonden mijn benen 5 minuten online, had je moeten opletten
Ik had 0-3 met een gelijkspel, maar dat zijn punten voor de toto en de 0 van Iran in ieder geval nog.quote:
Een eckte player, dat dan weer wel.quote:
Musa speelt bij de kampioen van Rusland tochquote:Op maandag 16 juni 2014 22:56 schreef DonRaja het volgende:
Wat verwachtten we ook, aan de ene kant deden er spelers van Cambuur en NEC mee en aan de andere kant die kleine mongool van VVV.
Haar geaardheid is als man ook niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Het gaat om het principe.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Musa speelt bij de kampioen van Rusland toch
Winnaar nigeria had ik ook nog. 4 kaarten, heb niet opgelet hoeveel er waren. Misschien levert dat nog iets op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had 0-3 met een gelijkspel, maar dat zijn punten voor de toto en de 0 van Iran in ieder geval nog.
Kloptquote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Die gozer bij Iran lijkt echt op Furio van the sopranos.[ afbeelding ]
Ik kan je verzekeren dat ik er op liefdevolle doch integere wijze mee om zou gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan hem niet eens meer vinden, maar dan nog niet denk ik
rustig aan jongen, je had toch niet verwacht dat het een spektakelstuk zou worden? ff serieus?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef hottentot het volgende:
Godverdegodverdegodver kut Nigeria en kut Iran, was een dusdanige schijtpot dat de kat al diarree spijtend net door de kamer heen rende, ik ga maar een beste emmer met sop maken en de gordijnen in de was gooien, fuck fuck fuck
once again, captain obvious saves the dayquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Iran heeft meer punten dan Spanje en Engeland opgeteld
Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef hottentot het volgende:
Godverdegodverdegodver kut Nigeria en kut Iran, was een dusdanige schijtpot dat de kat al diarree spijtend net door de kamer heen rende, ik ga maar een beste emmer met sop maken en de gordijnen in de was gooien, fuck fuck fuck
Dat van die kat was geen grapjequote:
geef je kat een gele kaart!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat van die kat was geen grapje
Ben druk aan het schoonmaken.
Die is buiten en komt er voorlopig ook niet in, gaat eerst zijn poten maar schoonlikken, ik heb laminaat en tijdens het rennen vond hij het nodig om al glibberend en slippend door zijn eigen schijt weg te vluchten.quote:
hahaha, sorry maar dit is wel heel grappig om te lezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die is buiten en komt er voorlopig ook niet in, gaat eerst zijn poten maar schoonlikken, ik heb laminaat en tijdens het rennen vond hij het nodig om al glibberend en slippend door zijn eigen schijt weg te vluchten.
Ah, help dat arme beest een han..mondjequote:Op maandag 16 juni 2014 23:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die is buiten en komt er voorlopig ook niet in, gaat eerst zijn poten maar schoonlikken, ik heb laminaat en tijdens het rennen vond hij het nodig om al glibberend en slippend door zijn eigen schijt weg te vluchten.
Bij een ander zou ik met je meelachen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
hahaha, sorry maar dit is wel heel grappig om te lezen.
hoe is de uitslag voor je pool?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bij een ander zou ik met je meelachen.
ik had 2-1met 2 kaarten, 0 punten dus, maar dat geeft op zich niet. Is nog maar de eerste ronde in de pool dus blijft toch afwachten. En had ook niet de illusie dat ik zou winnen, maar het blijft een gokje.quote:
Ik hoop dat je een grapje maakt he, leuke kat man.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef hottentot het volgende:
Aangeboden lieve rode kat.
Ongeveer zeven jaar oud, ballen zijn weg, kan bezichtigt en geprobeerd worden, word schoon opgeleverd. met terugneem garantie en twee weken gratis voedsel.
Hier nog een filmpje van vorig WK.
(en ja dit is de actuele cat)
Ah wat liev! Het is dat ik al 2 katjes heb..quote:
Hij doet het niet zo geweldig met andere katten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ah wat liev! Het is dat ik al 2 katjes heb..z
Bovenstaand is de reden dat hij eigenlijk wel weg mag, ik zal hem zeker niet naar een asiel brengen o.i.d. maar als ik een goed nieuw thuis voor hem tegenkom is dat zeer zeker een optie.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt he, leuke kat man.
Ah zo, dan is 't wel begrijpelijk. Idd. goed oppassen met aan wie je 'm geeft.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij doet het niet zo geweldig met andere katten.
[..]
Bovenstaand is de reden dat hij eigenlijk wel weg mag, ik zal hem zeker niet naar een asiel brengen o.i.d. maar als ik een goed nieuw thuis voor hem tegenkom is dat zeer zeker een optie.
Ik heb ook een nu iets van 15/16 jarig andere kat en die word eigenlijk afgebeuld door deze rooie. Samen met andere katten is geen optie, daar is hij echt veel te bazig voor. Het is wel van alle katten die ik gehad heb de meest speelse.
Goede beestjes verdienen een goed thuis. Hij gaat echt niet met een willekeurig vreemde van Marktplaats mee. En het heeft ook geen haast. Als het zich aandient ga ik erop in, en anders heb ik hem nog een hele tijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ah zo, dan is 't wel begrijpelijk. Idd. goed oppassen met aan wie je 'm geeft.
Komt goed man, misschien gaat hij zich beter gedragen en hoeft ie niet meer weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede beestjes verdienen een goed thuis. Hij gaat echt niet met een willekeurig vreemde van Marktplaats mee. En het heeft ook geen haast. Als het zich aandient ga ik erop in, en anders heb ik hem nog een hele tijd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Komt goed man, misschien gaat hij zich beter gedragen en hoeft ie niet meer weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |