Verbeek vind ik altijd wel goed. Die komt straks ook weer hoorde ik net nog. Fatima mag wegblijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gijp fapte op Messi en op lange spelers. Verbeek had een paar leuke uitspraken. Dat was het wel.
Fatima is lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Verbeek vind ik altijd wel goed. Die komt straks ook weer hoorde ik net nog. Fatima mag wegblijven.
Jij hebt sowieso geen recht van spreken...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof mij dat boeitSowieso vind ik haar irritant.
Dat bedoel ik inderdaad, wat Pascalus ook al zei.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen recht van spreken...
Grapje grapje, nee ze moet inderdaad der bakkes niet opendoen.
Maar goed, dat heeft VI helemaal in eigen handen he.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad, wat Pascalus ook al zei.
Met jouw spelling gaat het ook foutquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar Gijp die zei dat messi gewoon goed was.....![]()
![]()
![]()
![]()
Echt alles ging verkeert bij hem.
ja helaas wel. Van mij hoeft die ene extra gast eigenlijk sowieso niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar goed, dat heeft VI helemaal in eigen handen he.
Die geven haar spreekrecht.
Tenzij het een tof iemand is natuurlijk...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
ja helaas wel. Van mij hoeft die ene extra gast eigenlijk sowieso niet.
Was goed te doen in deze setting. Het ging zowaar bijna alleen maar over voetbal en Verbeek is altijd oké als gast. Zal bij de late uitzending wel weer een hoog RTL-4 gehalte hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Was het wat? Alleen de laatste 5 minuten gezien en dat was met Fatima
Die was helemaal ziek jaquote:
is toch niet zo lastig om het goed te doen zou je zeggen he.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Arn0 het volgende:
Wederom een incomplete uitzending op RTL Gemist, het gaat helemaal fout dit jaar
Ik zal Wilfred even inlichten.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij mag het beginnen de wedstrijd is toch kut.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef mrstylo het volgende:
Vi oranje op RTL4 wordt echt hun ondergang.
Laat die maar stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef mrstylo het volgende:
Vi oranje op RTL4 wordt echt hun ondergang.
Gijpie heeft genoten denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden de heren iets te zeggen hebben over de 0-0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |