Je klinkt een beetje gefrustreerd.quote:
+ Portugal weet eigenlijk nooit echt te overtuigen op 'n WK. (Nederland kan alleen niet van ze winnen maar goedquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wetende dat het de ex is van Giel Beelen, zou je haar nog doen?
[ afbeelding ]
FIFA werkt eenmaal volgens een systeem.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Had deze kut pot om 3 uur gedaan. Kut Fifa
Deze wedstrijd is deprimerendquote:
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?quote:
De prins van Nigeria heeft schijnbaar miljoenen geboden aan Blatterquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Had deze kut pot om 3 uur gedaan. Kut Fifa
iedereen daar lijkt wel doof en blindquote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Die kerel van Iran die deed of hij doof en blind was
Als je ID geverifieerd is wel, ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef Xaxax het volgende:
IK HEB BIJ BWIN INGEZET...
BETALEN DIE ECHT UIT?
Nee, je blijft er toch aan denken, en ze heeft waarschijnlijk alle denkbare ziektes opgelopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Wetende dat het de ex is van Giel Beelen, zou je haar nog doen?
[ afbeelding ]
Frankrijk-Hondurasquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welke wedstrijden had je dan op ingezet? Ik kan met 5 euro 44 euro winnen met 4 wedstrijden
Vind je dit ook sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk shootoutsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
Mag toch hopen dat er geen verlenging is...
Maak je borst maar nat.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef hottentot het volgende:
Mag toch hopen dat er geen verlenging is...
Ik heb er ook eentje voor alors gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was, heeft ze nou voor elke user zo'n geile foto gemaakt?
quote:
Is ze wel gezellig? Anders heeft ze geen nut.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Het is maar beter ook dat Alors dik is, anders was ze te perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |